FED.az xəbər verir ki, "Azəralüminium" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti işçilər üçün qış geyimlərinin satın alınması üzrə açıq tender elan edir.
Eləcə də bax:Dövlət qurumu geyim alır – KOTİROVKA SORĞUSU
Təşkilat VOEN: 1305481501
Təşkilatın ünvanı: Gəncə , Azərbaycan , AZ 2000, Yevlax şössəsi 53
Başlıq |
Açıqlama |
Miqdar |
|
Mahlıc qısa isti gödəkçə |
Şərtlər Toplusunun 2-ci bölməsində göstərilib |
835 |
ədəd |
Odadavamlı geyim dəsti |
Şərtlər Toplusunun 2-ci bölməsində göstərilib |
270 |
ədəd |
Sviter |
Şərtlər Toplusunun 2-ci bölməsində göstərilib |
1400 |
ədəd |
Mahlıc uzun isto gödəkçə |
Şərtlər Toplusunun 2-ci bölməsində göstərilib |
370 |
ədəd |
Mahlıc isti şalvar |
Şərtlər Toplusunun 2-ci bölməsində göstərilib |
1235 |
ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) - 18113000-4 Sənaye geyimləri,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı 24.10.2019 16:45
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı 14.11.2019 11:10
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı 22.11.2019 17:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı 25.11.2019 11:10
İştirak haqqı: 200 AZN
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
Hesab: AZ36İBAZ40040019446110810255
VÖEN: 990001881
Bank: ABB Gəncə filialı
Kodu: 509352
M/H: AZ03NABZ01350100000000002944
S.W.İ.F.T: İBAZAZ2X
Büdcə təsnifat kodu:
Çatdırılma yeri Gəncə şəhəri Yevlax şos. 53
Çatdırılma müddəti Müqavilə imzalndıqdan sonra 15-45 gün ərzində.
Çatdırılma şərtləri DDP
Ödəniş şərtləri Mallar təhvi verildikdən sonra 15 bank günü ərzində. Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış (Müvafiq vergi orqanından ödənilməmiş vergi və digər icbari ödənişlərin olmadığına dair arayış)
Odadavamlı formaların materialının keyfiyyət sertifikatı (Odadavamlı formalarda istifadə edilən parçanın odadavamlı olmasına dair müvafiq İSO, QOST, DÜST və ya digər Azərbaycan Respublikasında tanınan regional və ya beynəlxalq, hableə, Azərbaycan Respublikası ilə qarşılıqlı müqaviləsi olan mənbə ölkəsindən alınmış keyfyyət standartı sertifikatı)
Rekvizitlər
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Reyestrdən çıxarış)
Nizamnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (Təsdiq edilmiş maliyyə hesabatının surəti)
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 10 bal
”İddiaçı”ların təklif etdiyi çatdırılma müddətinə görə (10) 15 gündən gec olmayaraq – 10% 16 gündən 30 günədək – 5% 31 gündən gec–0%
Təklifin qüvvədə olan müddəti
Zərflərin açıldğı tarixdən etibarən 30(otuz) bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
Zərflər açıldığı tarixdən etibarən 60 (altmış) bank günü rəzində qüvvədə olmalıdır və tender təklifinin 1(bir) faizi məbləğində tələb olunur.
Qiymət təklifi 90 (Qiymətlər daşıma xərcləri, vergilər (ƏDV və digər), gömrük rüsumlar(əgər varsa) və digər icbari ödəmələr nəzərə alınmaqla hesablanmalıdır)
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: |
30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
Təklifin təminatı: |
60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Elmir Vəliyev
Satınalma Mütəxəssisi
+994 50 289 74 33
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
• məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır;
• məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür;
• satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır;
• Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
Müəyyən edilməmişdir