Azərbaycan Respublikasının Dövlət İmtahan Mərkəzi Publik Hüquqi Şəxs təsərrüfat mallarının satın alınması üçün açıq tender elan edir.
Azərişıq kotirovka sorğusu - ELAN EDİR
FED.az xəbər verir ki, tender iştirakçılarına təklif edilir ki, dövlat satınalmalarının https://www.etender.gov.az/ vahid internet portalına (portal) elektron imza vasitəsilə daxil olsunlar va tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər 90 manat məbləğdə iştirak haqqını aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra tenderin əsas şərtlər toplusunu portal vasitəsi ilə əldə edə bilərlər.
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Təşkilat-Azərbaycan Respublikasının Dövlət İmtahan Mərkəzi Publik Hüquqi Şəxs VÖEN- 1304673921
Bank- “Azər-Türk bank” ASC-nin Müştəri Xidmətləri Mərkəzi
Ünvan- Bakı şəhəri, C.Məmmədquluzadə küçəsi 85; 192/19
VÖEN (bank)- 9900006111
Kod- 507699
SWIFT: AZRTAZ22
M/h-AZ02NABZ01350100000000022944
H/h- AZ98AZRT38060019440028835001
İddiaçılar tenderdə iştirak üçün aşağıdakı sənədləri portal vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər:
- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);
- tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində (təklifin təminatı) bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə aid yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
- iddiaçının son bir il ərzində fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri (notarial qaydada təsdiq edilmiş surətləri);
- tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd;
- iddiaçının işləri yerinə yetirmək üçün potensial imkanları və maddi-texniki bazası haqqında yazılı məlumat;
- iddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat.
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir).
İddiaçılar tenderdə iştirak üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) və iş qrafikini 17 iyun 2021-ci il saat 11.00-a, tender təklifi və bank təminatını isə 25 iyun 2021-ci il saat 16.00-dək təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan tender təkliflərinə baxılmayacaqdır.
Təkliflər 29 iyun 2021-ci il saat 11.00-da açılacaqdır.
İddiaçılar açılışın nəticələrini portal vasitəsi ilə izləyə bilərlər.
Tender təklifləri qiymətləndirilıb müqayisə edilərkən əsas şərtlər topIusunda müəyyənləşdirilən keyfiyyət tələblərinə cavab verən yerli mallar (işlər və xidmətlər) üzrə tender təkliflərinin xeyrinə xaricdən idxal olunan eyni malların qiymətinin 20 faizi həcmində güzəştli düzəliş tətbiq edilir.
İddiaçıların tender təklifi, həmçìnin tenderlə əlaqədar bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində həyata keçirilməlidir. Qiymət təklifləri Azərbaycan manatı ilə verilməlidir.
Əlaqələndirici şəxs- İlham Əliyev, telefon- 502-47-53/56/58, daxili 144.
E-mail: [email protected]
Ünvan- AZ1138, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, M.Müşfiq küçəsi 1M.