İlker Güney bildirib ki, meyvə şirəsinin daha çox ixrac edildiyi ölkələr ABŞ və Avropadır, həmçinin Yaponiya bazararına ixrac başlanılıb.
“Bu sektorda Türkiyənin ən böyük üstünlüklərindən biri müxtəlif meyvə növləri ilə zəngin olmasıdır. İlk vaxtlar ixracda üstünlük alma və vişnə şirələri idi. Daha sonra nar və çiyələk meyvə şirələri bu sıralara əlavə olundu. Bundan başqa ciddi üzüm suyu istehsalımız da var. Daha sonra isə portağal şirəsi gəlir”.
Eləcə də bax: «Keyfiyyətsizdir, ona görə ucuzdur» - «AZƏRSUN»DAN AÇIQLAMA
2014-2018-ci illərdə meyvə şirəsinin ixrac-idxal göstəriciləri:
|
İxrac
|
İdxal
|
Xarici ticarətin profisiti (faiz) |
2014 |
200 |
26 |
87 |
2015 |
186 |
23 |
87,6 |
2016 |
183 |
18 |
90,2 |
2017 |
216 |
16 |
92,6 |
2018 |
280 |
14 |
95 |