Azərbaycanın planşet bazarında aparıcı markaların payında əhəmiyyətli dəyişikliklər müşahidə olunur. FED.az xəbər verir ki, 2025-ci ilin noyabrın 1-nə olan göstəricilərə əsasən, Samsung bazar lideri olaraq 49,18% paya sahibdir.
Lakin ötən ilin noyabrı ilə müqayisədə Samsung bazar payını 32,34 faiz bəndi itirib və 81,52%-dən 49,18%-ə enib. Son ayda isə Samsung payını bərpa edərək 9,41 faiz bəndi artım göstərmiş, 39,77%-dən 49,18%-ə yüksəlib.
Apple isə illik müqayisədə bazar payını 13,62 faiz bəndi artıraraq 9,1%-dən 22,72%-ə çatdırıb, lakin son ayda payı 6,84 faiz bəndi azalıb və 29,56%-dən 22,72%-ə enib.
Xiaomi illik bazda payını 8,08 faiz bəndi artıraraq 4,13%-dən 12,21%-ə yüksəldib, amma son ayda azalma müşahidə olunub və 14,35%-dən 12,21%-ə düşüb.
Honor markası illik müqayisədə payını 2,94 faiz bəndi artıraraq 2,35%-dən 5,29%-ə çatdırıb, aylıq göstəricisi isə demək olar ki, sabit qalıb və 5,4%-dən 5,29%-ə enib.
Huawei bazarda illik 1,29 faiz bəndi artım göstərərək 0,59%-dən 1,88%-ə yüksəlib, son ayda isə 0,65 faiz bəndi artımla 1,23%-dən 1,88%-ə çatıb.
Digər markalarda da dəyişikliklər müşahidə olunur.
Bilinməyən (Unknown) planşetlərin payı illik 4,98 faiz bəndi artaraq 1,79%-dən 6,77%-ə yüksəlib və son ayda 0,48 faiz bəndi artımla 6,29%-dən 6,77%-ə çatıb.
Amazon planşetlərinin payı illik 0,26 faiz bəndi artaraq 0,18%-dən 0,44%-ə yüksəlsə də, aylıq müqayisədə 0,65 faiz bəndi azalıb və 1,09%-dən 0,44%-ə enib.
Lenovo planşetlərinin payı illik 0,41 faiz bəndi artaraq 0,12%-dən 0,53%-ə yüksəlib, lakin son ayda 1,32 faiz bəndi azalıb və 1,85%-dən 0,53%-ə enib.
Acer planşetləri illik 0,44 faiz bəndi artaraq 0,1%-dən 0,54%-ə yüksəlib, aylıq artım isə 0,37 faiz bəndi təşkil edib və 0,17%-dən 0,54%-ə çatıb.
Oppo markası illik 0,05 faiz bəndi azalıb və 0,09%-dən 0,05%-ə düşüb, aylıq azalma isə 0,04 faiz bəndi olub və 0,09%-dən 0,05%-ə enib.
Alcatel planşetlərinin payı illik 0,36 faiz bəndi artaraq 0%-dən 0,36%-ə yüksəlib və son ayda 0,33 faiz bəndi artımla 0,03%-dən 0,36%-ə çatıb.










