Azərbaycanın aparıcı internet provayderi olan «KATV1» iyulun 9-da internet şəbəkəsində baş verən problem və istifadəçilərin bir neçə saat internetsmiz qalması ilə bağlı məsələyə aydıqlıq gətirib.
Şirkətdən FED.az-a verilən məlumata görə, həmin gün şəbəkədə rekord sayda yüklənmə qeydə alınıb.
«COVID-19-u məğlub etmək üçün evdə qalırıq. Televiziya və internet xidmətləri bizə dəstək olur, lakin bu da həddən artıq yüklənməyə səbəb olur. Koronavirusun İnternetə təsiri barədə uzunmüddətli proqnozlar vermək hələ tezdir, lakin video xidmətlərin aktiv istifadəsi artıq ilk şişkinliklərə səbəb oldu»-deyə açıqlamada bildirilir.
Şirkət bildirir ki, karantin günlərində trafik quruluşu çox dəyişib və şirkət İnternetin həcmini 40% artıraraq trafik artımına hazırlaşıb. Lakin iyulun 9-da rekord sayda – 53% yüklənmə qeydə alınıb və bu bəzi istifadəçilərimizin İnternetə çıxışı üçün problemlər yaradıb.
Şirkət bildirir ki, artıq avadanlıqların həddən artıq yüklənməsi zamanı gələcək problemlərin qarşısını almağa imkan verən tədbirlər görüb:
«Anlamaq lazımdır ki, ölkənin xarici və daxili trafiki İnternetin sürətinə və keyfiyyətinə də təsir göstərir. Serverləri digər ölkələrdə olan xarici saytlar və tətbiqetmələr xarici trafik hesab olunur və onlara daxil olduqda ölkə daxilində İnternet şəbəkələri məhdud ötürmə qabiliyyətinə malikdir».
Bundan başqa, KATV1 bildiri rki, bir çox istifadəçilər koronavirusun yayılması səbəbiylə evdən işləyir: «Ofis işi İnternetin aktiv istifadəsini də əhatə edir, lakin karantin ona yanaşmanı xeyli dəyişdirdi. Məsələn, əvvəllər iş otaqlarında keçirilən görüşlər indi onlayn konfranslara çevrildi. Uşaqların təlimləridə internet üzərində keçirilir.
Xarici trafikin miqdarı artarsa, məlumat paketini ötürmək və almaq üçün daha çox vaxt və trafik lazımdır. Eyni problem, Zoom video konfransının istifadəçiləri arasında da müşahidə olunur Şirkətin əsas serverləri Kaliforniyada yerləşir
Bundan əlavə, işləri kompüterlə əlaqəli olmayan insanlarda evdə kilidləndikləri ortaya çıxdı. Onlayn oyunları aktiv oynayırlar, onlayn film baxışı trafik artdı. Həmçinin insanların diqqəti cari xəbərlərlə onlayn mənbələrə keçdiyini güman etmək olar.
Azərbaycanda ümumi İnternet istehlakı 22% artdı, lakin eyni zamanda ofis və mobil İnternet trafiki azaldı, çünki çoxları evdə İnternetdən (Wi-Fi) istifadə edir».