Vəzifə: Məlumat mərkəzi operatoru (Call Center)
Vəzifə öhdəlikləri:
– Məlumat mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması
– Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması.
– Müştərilərə tam doğru və dolğun məlumatın verilməsi.
– Telefon zənglərinin uyğun şəxslərə yönəldirilməsi.
– Müştəri sorğularının qeyd edilməsi və sorğuların müvafiq cavalandırılması.
– Müştəri şikayətlərinin baxılması, həlli və müvafiq istiqamətlərə yönləndirlməsində operativlik.
– Şirkət xidmətləri və kampaniyalar, yeniliklərlə bağlı müştərilərin məlumatlandırılması.
Tələblər:
– Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli.
– Ofis proqramlarında mütləq işləmək bacarığı.
– Kollektivdə işləmə qabiliyyəti.
– Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı.
– Səlis nitq.
– İş qrafikı növbə (09:00-18:00, 11:00-19:00, 12:00-20:00).
Namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV-lərini ([email protected]) elektron poçtuna göndərməlidir.
"Mövzü" bölümündə müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunması mütləqdir.