Vəzifə: Müştəri təmsilçisi
Vəzifə öhdəlikləri:
Müştərini gülərüzlə qarşılamaq, ona mağazada olan kampaniyalar, müştərilər üçün təşkil edilən servis və quraşdırma, kredit, sığorta və çatdırılma xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək;
Şirkətin müştəri xidməti standartlarının mağazada icrasi üzrə İrad və Təkliflərini Mağaza Rəhbəri ilə bölüşmək;
Müştərilərə özəl xidmət göstərilməsində bir başa iştirak etmək və şirkət qaydalarına uyğun yönləndirmək;
Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək və satış prosesi sona çatana qədər müştərini müşayət etmək;
Satış proseduruna uyğun məhsullar haqqında, onların funksiyaları, iş mexanizmi, zəmanət şərtləri ve servis xidməti haqqında tam, hərtərəfli məlumatlar vermək, əlavə olaraq müştəriyə məhsul ilə istifadə oluna bilən aksesuarlar və köməkçi vasitələr təklif etmək.
Tələblər:
- Azərbaycan Dili (əla),Rus dili (yaxşı/əla);
- Satış/Tekstil sahəsi üzrə satış təcrübəsi;
- Müştərilərlə işləmək bacarığı;
- Kompüter və ofis avadanlıqlarından istifadə;
- İşgüzar ünsiyyət etikası;
- Təhsil: Orta ixtisas/Ali təhsil.
Maraqlanan namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV-lərini ([email protected]) elektron poçtuna göndərməlidir.
"Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunması mütləqdir.