Webbankir-in araşdırmasına görə, ruslar ölkə bazarını tərk edən xarici brendlər arasında ən çox IKEA-nın getməsinə təəssüflənirlər.
Eləcə də bax: İndiyə qədər Rusiyaya sanksiya tətbiq edən bütün şirkətlər – SİYAHI
FED.az xəbər verir ki, respondentlərin 44,1%-i heç bir brendin getməsindən peşman olmadıqlarını bildiriblər. Eyni zamanda, respondentlərin 27,2%-i IKEA-nın ölkədən getməsini ən böyük itki hesab edir. Getməsi təəssüf doğuran digər məşhur brendlər arasında Samsung (23,8%), Adidas (17,3%), Apple (15,8%) və Coca-Cola (15,3%) da var.
Respondentlərin 14,9%-i H&M-dən, 14,4%-i Nike-dan, 8,9%-i McDonalds-dan ayrıldıqlarına peşman olublar.
Araşdırmaya görə, istehlakçılar avtomobillər və onların ehtiyat hissələri (36,8%), dərmanlar (28,4%), məişət texnikası və elektronika (22,3%) kimi məhsul qruplarında da itkilər müşahidə ediblər. Xarici brendlərin getməsi eyni dərəcədə istehlak malları (şəxsi gigiyena vasitələri, məişət kimyəvi maddələr, qab-qacaq və s.) və geyim və ayaqqabı kimi kateqoriyalara təsir edir - bunu respondentlərin 21,9%-i bildirib.
Sorğunun nəticələrinə görə, respondentlərin 83%-dən çoxu bu və ya digər dərəcədə xarici brendlərin ölkəni tərk etməsi ilə bağlı heç bir mal qıtlığı hiss etmir. Respondentlərin 77%-i daha çox Rusiya mallarını almağa başladıqlarını qeyd edib.
Sorğu 2022-ci il avqustun 18-dən sentyabrın 1-dək aparılıb və bütün Rusiya üzrə 1500 nəfər iştirak edib.(Marja)