FED.az xəbər verir ki, "PASHA Holding" 4 vəzifə üzrə vakansiya elan edib. Bunlar aşağıdakılardır:
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate.
Job description:
The Associate will:
• Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
• Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
• Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
• Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
• Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
• Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
• The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
• Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
• 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
• Strong analytical and problem solving skills;
• Strong interpersonal communication and presentation skills;
• CFA level 2 is a plus;
• Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
• Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
• CV to [email protected] ;
• Put “Business Group Associate” in the subject line;
• CVs should be sent by the 30th of November, 2017.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
• PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
• Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
• Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, PMO) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
• Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
• Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
• Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
• Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
• Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
• Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
• Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
• CFA üzrə (2-ci dərəcə) üstünlükdür;
• İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
• MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 30 noyabr, 2017-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of IT Audit Manager:
Job description:
• To manage timely and qualitative achievement of the internal benchmark in Group companies in respect to IT and IS through specific and ongoing tasks. To report on its progress and propose remedial action when required;
• To review audit findings (in particular check the substance vs documented) in Group companies in respect to IT and IS on regular basis. To report on the progress and propose remedial action when required;
• To ensure timely preparation and execution of the annual Audit Plans in Group companies in respect to IT and IS through ongoing support to the IA functions. To report on the progress and propose remedial action when required;
• To review accuracy and timeliness of Audit Reports and monitor status of implementation of Internal Audit recommendations) in Group companies in respect to IT and IS on regular basis. To provide quality assurance of it;
• To provide support for preparation of AUC reports in Group companies in respect to IT and IS;
• To coordinate overall status of projects performed by Group Audit Department (GA) and report on their status;
• To coach junior team members in GA and Group companies in respect to IT and IS;
• Performance of individual engagements in Group companies in respect to IT and IS;
• To provide assurance on IT environment of all Group companies in respect to IT and IS based on international best practices and standards;
• To provide assurance effectiveness of IT and IS related regulations;
• To provide advisory service for IT, IA and IS functions of Group companies in respect to IT and IS;
• Fulfilling other duties given by management;
Experience, Competencies and Skills Required:
• Bachelor’s degree in Information Technologies;
• Good knowledge of English, Azerbaijani, Russian and Turkish languages;
• Good knowledge of MS Office, MS Windows product family;
• Good knowledge of Unix, Oracle, including RAC, Microsoft SQL Server 2008 / 2012, Microsoft Windows Server 2008 R2 / 2012 and Windows, Networking, Firewalls: Checkpoint and Palo Alto, Storage Area Networks, Cisco IOS and SunOS, WebSphere MQ, Message Broker product and Application Server, Virtualization, ERP systems;
• Knowledge of best practice in related industries and İT audit function;
• Minimum 5 years of experience in IT area;
Experience, Competencies and Skills Prefered:
• Relevant (CIA/CISA/CISM/CISSP/CRISC etc.) certificates and licenses;
• IT Audit experience is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “IT Audit Manager”
• CV to [email protected] ;
• Put “IT Audit Manager” in the subject line;
• CVs should be sent by the 30th of November, 2017.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding İT auditi üzrə Menecer vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İT auditi üzrə Menecer vəzifəsinə tələblər:
• Xüsusi və gündəlik tapşırıqlar vasitəsilə Qrupun şirkətlərində İnformasiya Texnologiyaları və İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə daxili hədəflərə vaxtında və keyfiyyətli şəkildə nail olmanı idarə etmək. Onun gedişatı haqda hesabat vermək və lazım olduqda islahedici tədbirlərin görülməsini təklif etmək;
• Qrupun şirkətlərində İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi ilə bağlı audit məlumatlarını mütəmadi olaraq nəzərdən keçirmək (xüsusilə, məzmun ilə sənədləri müqayisə etmək). İşlərin gedişatı haqda hesabat vermək və lazım olduqda islahedici tədbirlər təklif etmək;
• Daxili Audit üzrə funksional vahidlərə dəstək verərək, Qrupun şirkətlərində İT və İS üzrə illik Audit Planlarının vaxtı-vaxtında işlənib tərtib edilməsi və icrasını təmin etmək. İşlərin gedişatı haqda hesabat vermək və lazım olduqda islahedici tədbirlər təklif etmək;
• Mütəmadi olaraq Audit Hesabatlarının dəqiqliyi və vaxtı-vaxtında olub-olmadığını nəzərdən keçirmək və Qrupun şirkətlərində İT və İS üzrə Daxili Audit tövsiyələrinin tətbiq edilməsi statusuna nəzarət etmək. Onlar üzrə keyfiyyət zəmanətini təmin etmək;
• Qrupun şirkətlərində İT və İS üzrə Audit Komitələrinin hesabatlarının hazırlanmasına dəstək vermək;
• Qrup üzrə Audit Departamenti (QA) tərəfindən həyata keçirilmiş layihələrin ümumi statusunu əlaqələndirmək və onun haqda hesabat vermək;
• QA və Qrupun şirkətlərindəki işçi heyətinə İT və İS üzrə təlim vermək;
• Qrupun şirkətlərində İT və İS üzrə fərdi öhdəliklərin yerinə yetirilməsi;
• Beynəlxalq metodiki göstərişlər və standartlara əsaslanaraq Qrupun bütün şirkətlərində İT və İS üzrə İT mühiti üzrə təminat vermək;
• İT və İS ilə bağlı tənzimləmələrin səmərəliliyinə təminat vermək;
• Qrup şirkətlərinin İT, Daxili Audit və İS funksiyalarına İT və İS üzrə məsləhət xidməti göstərmək;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqlar;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
• İnformasiya texnologiyaları sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
• Azərbaycan, İngilis, Rus və Türk dillərinin biliyi;
• MS Office, MS Windows məhsullarının əla biliyi;
• Unix, RAC da daxil olmaqla Oracle Microsoft SQL Server 2008 / 2012, Microsoft Windows Server 2008 R2 / 2012 and Windows, Networking, Firewalls: Checkpoint and Palo Alto, Storage Area Networks, Cisco IOS and SunOS, WebSphere MQ, Message Broker məhsullarının, eyni zamanda Application Server, Virtualization, ERP sistemlərinin geniş biliyi;
• Müvafiq sənayelər və İT üzrə audit funksiyası ilə bağlı “best practice” haqda digər biliklər;
• İT sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
Üstünlük verilən Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar
• Sahəyə aid (CIA/CISA/CISM/CISSP/CRISC və s.) sertifikat və lisenziyalar;
• İT auditi üzrə iş təcrübəsi əlavə üstünlük hesab olunacaq.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “İT auditi üzrə menecer” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 30 noyabr, 2017-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.