PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Treasury and MIS Manager.
Job description:
• Conducting strategic and operational treasury activities, controlling relevant risks (liquidity, interest rate, credit, exchange rate);
• Planning, raising, controlling, placing funds and ensuring the use of most optimal in-country/international financial instruments and methods;
• Cash flow controlling, managing warranty process and other activities in accordance with the Group's Treasury Policy;
• Preparing Group’s reports, analyzes and summaries for management;
• Coordination of budgeting/planning, analyzing of subsidiaries' budgets, financial results and participation in the formation of financial models;
• Improvement of accountability, analyzing, budgeting/planning, information systems, tools and skills;
• Establishing contacts and negotiating with banks, investment companies, brokers, subsidiaries and etc.;
• Timely execution Senior management and Group Finance and IT Department Director’s other assignments/tasks;
Experience, Competencies and Skills Required:
• Bachelor’s degree in Finance;
• Minimum 7 years of professional experience in relevant area;
• CIMA, CFA and other finance oriented certificates is advantage;
• Good knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
• Strong knowledge of MS Office, particularly MS Excel and MS Power Point;
• Knowledge of banking, insurance and financial tools/ market, information, planning and reporting systems
• Extensive knowledge of market;
• Strong knowledge of management information system principles (approaches, methods and etc.);
• Strong analytical and presentation skills, high communication, negotiation and relationship management as well as teamwork skills;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
• CV to [email protected];
• Put “Treasury and MIS Manager” in the subject line;
• CVs should be sent by the 14 November 2019.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Xəzinədarlıq və MİS üzrə menecer vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
• Strateji və əməliyyat xəzinədarlıq fəaliyyətinin aparılması, müvafiq risklərin (məs: likvidlik, faiz, kredit, məzənnə) idarəolunması;
• Pul vəsaitlərin planlaşdırılması, cəlb olunması, idarəolunması, yerləşdirilməsi və ölkədaxili/ölkəkənarı optimal maliyyə alətlərindən, üsullardan istifadənin təmin olunması;
• Pul vəsaitləri axınlarına nəzarət olunması, zəmanətlərin verilməsi prosesinin idarəedilməsi və Qrup Xəzinədarlıq Siyasətinə uyğun digər fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi;
• Qrupun fəaliyyətinə dair rəhbərliyə hesabatların, təhlillərin və xülasələrin hazırlanması;
• Büdcələmə/planlama işlərinin koordinasiyası, törəmə müəssisələrinin büdcələrinin, maliyyə nəticələrinin təhlilinin aparılması və maliyyə modellərinin formalaşmasında iştirak;
• Hesabatlılıq, təhlil, büdcələmə/planlama, məlumatvermə sistemlərinin, vasitələrinin və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi;
• Banklar, investisiya şirkətləri, brokerlər, törəmə şirkətlər ilə əlaqələrin qurulması və danışıqların aparılması;
• Yuxarı rəhbərlik və Qrup üzrə Maliyyə və İT Direktor tərəfindən verilən digər tapşırıqların zamanında icrası;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Maliyyə sahəsində bakalavr dərəcəsi;
• Əlaqəli sahədə minimum 7 il peşəkar təcrübə;
• CIMA, CFA və digər maliyyə yönümlü sertifikasiyaların olması üstünlükdür;
• Azərbaycan, ingilis v rus dillərini mükəmməl bilməli;
• MS Office proqramlarının, xüsusilə MS Excel və MS Power Point mükəmməl biliyi;
• MS Excel proqram təminatının mükəmməl biliyi, maliyyə modellərinin tərtibatında expert səviyyəsində malik olmaq;
• Bankçılıq, sığorta fəaliyyəti və maliyyə alətləri/bazarları, informasiya, planlama və hesabatlılıq sistemlərinin biliyi;
• Bazar haqqında geniş biliklər;
• Güclü analitik təhlil etmə və təqdimat qabiliyyəti, yüksək ünsiyyət, danışıqları aparmaq və münasibətləri idarə etmək bacarıqları, komandada işləmə vərdişləri;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “Xəzinədarlıq və MİS üzrə menecer” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 14 noyabr, 2019-cu il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate
Job description:
Business Group Associate will:
• Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
• Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
• Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
• Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
• Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
• Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
• The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
• Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
• 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
• Strong analytical and problem solving skills;
• Strong interpersonal communication and presentation skills;
• CFA level 2 is a plus;
• Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
• Excellent knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
• CV to [email protected] ;
• Put “Business Group Associate” in the subject line;
• CVs should be sent by the 14th of November, 2019.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
• PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
• Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
• Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, PMO) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
• Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
• Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
• Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
• Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
• Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
• Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
• Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
• Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
• CFA üzrə (2-ci dərəcə) üstünlükdür;
• İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
• MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
• CV [email protected] ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 14 noyabr, 2019-cu il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.