Hər il 5 000-dən çox qlobal brendin gücünü və dəyərini qiymətləndirən Brand Finance-in yeni məlumatlarına görə, L'Oréal Paris dünyanın ən dəyərli kosmetika brendidir.
Azərbaycanda kosmetika şirkətinin nizamnamə kapitalı azaldılır
FED.az xəbər verir ki, Fransız brendi L'Oréal Paris-in marka dəyəri 11% artaraq 13,4 milyard dollara çatıb.
Brend dəyərinə görə, Procter & Gamble-ın kişi təraş markası Gillette ikinci yerdədir və marka dəyəri 13% artaraq 7,4 milyard dollara çatmışdır.
Üçüncü yerdə isə həm kişilər həm də qadınlar üçün gözəllik məhsulları təqdim edən Nivea markası durur. Brendin marka dəyəri 6,7 milyard dollardır.
Dünyada ən dəyərli brendlər və marka dəyərləri haqqında daha detallı cədvəldə :
№ |
Marka |
Marka Dəyəri |
1 |
L'Oréal Paris |
13,3 milyard dollar |
2 |
Gillette |
7,4 milyard dollar |
3 |
Nivea |
6,7 milyard dollar |
4 |
Guerlain |
6,3 milyard dollar |
5 |
Lancome |
5,5 milyard dollar |
6 |
Estee Lauder |
5,4 milyard dollar |
7 |
Dove |
5,4 milyard dollar |
8 |
Pantene |
4,8 milyard dollar |
9 |
Garnier |
4,7 milyard dollar |
10 |
Maybelline |
3,8 milyard dollar |