"Interbrand Corp"un hər il hazırladığı "Ən Yaxşı Qlobal Brendlər" reytinqinə görə, Apple 2024-cü ildə 482 milyard dollar dəyəri ilə dünyanın ən qiymətli brendi statusunu qoruyub və artıq ardıcıl olaraq 12-ci ildir bu mövqedədir.
“Microsoft” 60 milyard dollarlıq səhmləri geri almaq istəyir
FED.az xəbər verir ki, brendin bu uğurunun səbəbləri arasında yüksək innovasiya, müştəri etimadı və qlobal təsir gücü göstərilir. Apple-ın ən yaxın rəqibi Microsoft reytinqdə ikinci yerdədir, brendin dəyəri isə 278 milyard dollardır. Google isə 251 milyard dollarlıq dəyəri ilə üçüncü sırada yer alır. Tesla dördüncü yeri tutaraq elektrik avtomobil bazarındakı nailiyyətləri ilə önə çıxır.
Bu illik reytinq texnologiya sektorunun dominant mövqeyini nümayiş etdirir, çünki digər brendlər, o cümlədən Amazon və Samsung da ilk onluqda yer alır. Apple-ın liderliyini saxlaması, onun istehlakçıları üçün innovativ məhsullar və xidmətlər təqdim etməyə davam etməsilə izah olunur. Microsoft və Google da bulud texnologiyaları, süni intellekt və digər innovativ sahələrdə əldə etdikləri uğurlarla dəyərlərini artırıblar.
Tesla kimi avtomobil brendləri isə bu siyahıda sürətlə yüksəlir, xüsusilə də elektrik avtomobillərinə və davamlı texnologiyalara artan maraq fonunda. Tesla-nın sıralamadakı mövqeyi onun dünya üzrə elektrik avtomobil sənayesindəki lider mövqeyini gücləndirir.