Marka dəyərləndirmə təşkilatı olan “Brand Finance” tərəfindən dünyanın ən dəyərli 500 markasının yer aldığı “Global 500 2019” hesabatı açıqlanıb. FED.az xəbər verir ki, siyahıda texnoloji nəhənglərinin ilk 10-luqdakı dəyəri maraq doğurub. Siyahının birinci yenə “Amazon” olub. Markasının ən yaxşı təmsil edən yüksək idarəçi isə “Amazon”un baş icraçı direktoru (CEO) Ceff Bezos olub.
Onlayn riteyler bu il 25%-lik artım ilə 187,9 milyard dollarlıq marka dəyərinə çatıb. TOP10-ğun 2,3,4-cüsü isə müvafiq olaraq 154 milyard dollarlıq marka dəyəri ilə “Apple”, 143 milyard dollar ilə “Google” və 120 milyard dollarla “Microsoft” olub. İstər türk, istərsə də yerli markalar ilk 500-lüyə daxil ola bilməyib. “Ferrari” dünyanın ən güclü markası seçilib. “Netflix”in Çin bənzəri olan iQiyi dünyanın ən sürətlə (326%) böyüyən markası olub. Maraqlısı budur ki, siyahıda yer alan Çin markalarının dəyərləri ötən illə müqayisədə artıb.
“Global 500 2019”in TOP10-luğunda yer alan markalar isə belədir.
1. Amazon (187,9 milyard dollar)
2. Apple (154 milyard dollar)
3. Google (143 milyard dollar)
4. Microsoft (120 milyard dollar)
5. Samsung (91 milyard dollar)
6. AT&T (87 milyard dollar)
7. Facebook (83 milyard dollar)
8. ICBC (80 milyard dollar)
9. Verizon (71 milyard dollar)
10. China Construction Bank (70 milyard dollar)