Rusiyanın «Шоколадница», «Мясо и рыба», «Якитория», Tigrus Group («Остериа Марио», «Швили», Zest, «Бар BQ») şirkətləri 2024cü il ərzində MDB ölkələrinə genişlənmə variantlarını nəzərdən keçirir.
Bakıda restoranların dövriyyəsi -171 MİLYON MANATI KEÇDİ
FED.az -ın məlumatına görə , xüsusən 2023–2024-cü illərdə Özbəkistan, Qazaxıstan və Azərbaycanın paytaxtlarında bu şəbəkələrin yeni restoranları açılacaq.
"Tigrus Group" holdinqinin sahibi Henrik Vinter bildirib ki, şirkət hazırda Qazaxıstan, Özbəkistan, Azərbaycan və Ermənistana daxil olmaq üzərində işləyir.
"Fish and Meat" və "Shokoladnitsa" şəbəkələri də bütün MDB ölkələrində müəssisələr açmağı planlaşdırır. "Yakitoria" şirkətinin inkişaf direktoru Aleksandr Muratov bildirib ki, artıq Qazaxıstan, Tacikistan və Ermənistan paytaxtlarında mövcud olan şəbəkə bu ölkələrin yeni regionlarına daxil olmağı planlaşdırır. INFOline-Analytics şirkətinin baş direktoru Mixail Burmistrov qeyd edib ki, MDB məkanında yerli şirkətlər Rusiya bazarı ilə eyni menyu təklif edə bilərlər.
Bundan əlavə, Rusiya Federasiyasına artıq tədarük olunmayan idxal olunan məhsullar var, buna görə də menyu daha müxtəlif ola bilər. Restcon konsaltinq şirkətinin baş direktoru Yelena Perepelitsa hesab edir ki, başqa ölkələrdə müəssisələr açarkən şirkət müəyyən çətinliklərlə üzləşəcək, xüsusən də onlar yeni istehlakçı zövqlərinə uyğunlaşmalı, həmçinin alıcılıq qabiliyyəti aşağı düşəcək.