Azərbaycanın aparıcı ticarət şəbəkələrindən olan "Azərbaycan Supermarket" MMC, şirkətin maliyyə vəziyyəti ilə bağlı yayılan məlumatlara aydınlıq gətirib.
Eləcə də bax: Vəsait cəlbinin səbəbi açıqlandı – "Bravo" 50 Milyonluq Mağazalar Tikir
Şirkətdən FED.az-a bildirilib ki, "Müasir qida pərakəndəçiliyi" sektorunda müsbət nəticələr və mənfəət əldə etmək üçün mağaza şəbəkəsinin genişləndirilməsinə və müəyyən zamana ehtiyac var.
Hər hansı yeni mağaza 6-12 ay ərzində əməliyyat mənfəəti əldə etməyə başlayır və yalnız fəaliyyətə başladıqdan 18-24 ay sonra bu dövr ərzində yığılmış əməliyyat xərclərini tam ödəyir.
Qoyulan investisiyanı tam şəkildə geri qaytarmaq isə mağazanın işə başladığı gündən etibarən təxminən 3-4 il çəkir. Beləliklə, şəbəkəni genişləndirmək və yeni marketlər açmaq üçün daimi investisiyalara ehtiyac olduğunu nəzərə almaq vacibdir. 2018-ci ilin əvvəlində BRAVO şəbəkəsi 7 mağaza və 20.000 kv/m pərakəndə satış sahəsindən ibarət idi, bu gün isə 71 mağaza və 83.000 kv/m ərazi ilə xidmət edir.
Peşəkar investor və analitiklər şübhə etmir ki, emissiya prospektində elan olunan mənfi maliyyə nəticələri sürpriz yox, aqressiv böyümə strategiyasının nəticəsidir. Azərbaycanda "müasir qida pərakəndəçiliyi" üzrə ümumi bazar payı inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələrin beynəlxalq göstəricilərindən geri qalır. Bu da öz növbəsində bizim şəbəkəmizi genişləndirmək və bazar payını qorumaq strategiyamızı izah edir.
Son 3 il ərzində biz “Azərbaycan Supermarket” MMC-nin əməliyyat mənfəətinin (EBITDA) artımını müşahidə etmişik. 2020-ci il 2019-cu ildən 50% yüksək olmaqla həm 2019, həm də 2020-ci illərdə müsbət əməliyyat mənfəəti qeydə alınıb.
Əməliyyat marjası (EBITDA-in satışa nisbəti) da illər ərzində artmışdır (2019 -cu ilə nisbətən 2020-ci ildə 20% artım). Bu nailiyyət, satış marjasının hər il artması və böyümə nəticəsində idarəetmə xərclərinin satışa nisbətdə optimallaşdırılması sayəsində mümkün olmuşdur. Əməliyyat marjasını (faizlə) artırmaq üçün hələ də imkanlarımız var və bu məqsədimizə çatmaq üçün hazırda bir sıra təşəbbüslər həyata keçiririk.
Emissiya prospektində qeyd olunan maliyyə zərərlərinə Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarının (MHBS) tətbiqi ciddi təsir etmişdir. Bu təsir özünü təsisçilər tərəfindən əslində faizsiz verilmiş borclara faiz xərclərinin hesablanması, habelə 16 saylı MHBS-nın tələbinə uyğun olaraq mağazaların icarə müqavilələrinin uzunmüddətli öhdəlik kimi tanınması şəklində göstərir. Bunlar biznes perspektivindən baxıldıqda real xərclər deyil. Hər iki dəyişiklik balans hesabatında xalis aktivlərin məbləğinə müsbət təsir göstərsə də, mənfəət və zərər haqqında hesabatda mənfi rəqəmlərlə əks olunur. Menecment uçotu və əməliyyatlar baxımından bu xərclər müəssisənin cari maliyyə vəziyyətini tam əks etdirmir.
Sənəddə göstərilən öhdəliklərə gəldikdə isə onların sadəcə 20 faizi biznes əməliyyatları ilə bağlıdır. Bizim cari aktivlərimiz (nağd vəsaitlər, mallar və s) sözügedən öhdəlikləri demək olar ki, 2 dəfə üstələyir ki, bu da əməliyyat likvidliyinin bariz nümunəsidir. Qalan öhdəliklər təsisçilərə olan borc və 16 saylı MHBS–na əsasən yaradılmış uzunmüddətli icarə öhdəlikləridir. Qeyd etmək lazımdır ki, təsisçilərə olan borc da öz növbəsində mahiyyət etibarilə kapitalın bir növüdür.
Daha əvvəl qeyd olunduğu kimi, əməliyyat likvidliyimizin müsbət olmasına baxmayaraq, biz inkişaf planımızı dəstəkləmək üçün tələb olunan invesitisya xərclərinin maliyyələşmə mənbələrini şaxələndirməyi planlaşdırırıq. Bu məqsədlə də şirkətin əməliyyat gəlirləri və təsisçilərin vəsaitindən əlavə olaraq kapital bazarlarının imkanlarından da istifadə etməyi düşünürük. İnanırıq ki, bu yanaşma Azərbaycan hökumətinin “strateji yol xəritəsi”-nə uyğun olmaqla yerli kapital bazarlarının inkişafına töhfə verəcək.