Yapı Kredi Bank Azərbaycan
Telefon mərkəzi işçisi (call center)
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
- Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
- Düzgün diksiyası olan;
- Telefonda ünsiyyət bacarığı;
- Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
- İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
- Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
- Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
- Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
- Müştəri şikayətlərini həll etmək;
- Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
- Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış
Email: [email protected]