IT Risk Specialist
Job purpose
The IT Risk Manager is a role within the Corporate Risk Management Business Unit of PASHA Bank. The role is responsible for defining, managing and executing the process of identifying, analyzing and mitigating, sharing and accepting business risks and paying special attention to business risks related to IT service provision.
Main Accountabilities
• Detection, evaluate and monitoring of IT risks at all levels
• Design, document, implement and operate suitable risk management and audit procedures
• Alignment and integration of risk management process with normal IT business processes
• Participation in the business change management process
• Initiate IT changes implementation for mitigation of operational risks
• IT application related to fraud management
• Validation and control of IT application business functionality
• Work with PMO to understand and mitigate business risks related to late delivery of IT solutions
Knowledge, skills and experience required
• Education: Bachelor degree in information technology, finance, economics or other relevant field
• Work experience: Minimum 2-3 year experience in Credit, Risk or relevant field
• License / Certification: Certification of IT and IT security is preferred
• Foreign Language: English (fluent)
• Computer Skills: Microsoft Office
Interested Candidates please send your CV to [email protected] indicating “IT Risk Specialist” in the subject line of your message.
Otherwise, your candidacy will not be considered.
IT Risk Mütəxəssisi
Vəzifənin məqsədi
İT proseslərində olan risklərin risklərinin aşkarlanması, qiymətləndirilməsi, ölçülməsi və qarşısının alınmasına cavabdehlik. İT risk mütəxəssinin rolu - risklərini müəyyənləşdirmək, təhlil etmək və təsirini azaltmaq, bölüşmək və qəbul etmək prosesini müəyyənləşdirmək, idarə etmək və icra etməkdən, həmçinin İT xidmətlərinin təmin edilməsi ilə əlaqədar biznes risklərinə xüsusi diqqət yetirməkdən ibarətdir.
Vəzifə öhdəlikləri
• Bütün səviyyələrdə İT risklərə məruz qalma dərəcəsinin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və monitorinqi
• Bank üzrə İT risk mədəniyyətinin ölçülməsi, monitorinqi və aktiv idarə edilməsi
• İT risklərinin idarə olunması üzrə daxili qaydalar, proseslər və digər normativ sənədlərin hazırlanması, dəstəklənməsi və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət
• Biznes dəyişikliyin idarə olunması prosesində iştirak
• Əməliyyat risklərinin qarşısının alınması məqsədilə İT proseslərinin dəyişilməsi təşəbbüsünün verilməsi
• Bankın müvafiq funksiyaları üçün zəruri tədrisin təmin edilməsi/ İT risk mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi
• Bankda İT dələduzluq hərəkətlərinin aşkarlanması
• Dövri hesabatlığın hazırlanması
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: Kompüter elmləri, maliyyə, iqtisadiyyat, və ya digər müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi.
• İş təcrübəsi: Kredit, Risk və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
• Lisenziya/ Sertifikat: İT və İT təhlükəsizliyi üzrə sertifikatlara üstünlük verilir.
• Xarici dil: İngilis dili (səlis)
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “İT Risk Mütəxəssisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.