Bankların məlumat mərkəzlərinin karantin rejimində fəaliyyənin necə təşkil edildiyi, müraciətlərin hansı formada olması və cavablandırılması öyrənilib. Bu məqsədlə Kölgə Müştərilər 10 bankın məlumat mərkəzlərinə zənglər edərək müştəri xidmətini qiymətləndiriblər.
Eləcə də bax: Azərbaycan bankları müştərilərə - NECƏ CAVAB VERİRLƏR? – ARAŞDIRMA, SİYAHI
FED.az Banker.az-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə sorğu “Business İnsight” tərəfindən aparılıb.
Araşdırmaya cəlb edilən banklara müraciəti bildirmək üçün sərf edilən vaxt (san) açıqlanıb. Seçim mərhələsinin sayı az olan müəssisənin MM-i daha müştəriyönümlü hesab edilir. Operator telefona ən gec 3-cü zəngin
sonuna qədər cavab verməlidir.
Bildirək ki, operatora qoşulma müddətinə görə ən tez qoşulma “Xalq Bank”dadır. İkinci yerdə “Accessbank”, 3-cü yerdə isə “Yelo Bank” dayanır.
Onu da qeyd edək ki, Məlumat Mərkəzlərinin hamısında müştərilərinə 3 dildə – Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində danışmaq imkanı təqdim edilib.