Karyeranızı bank sahəsində qurmaq istəyirsinizsə, o zaman Nikoil Bank-da elan olunan yeni vakansiyalarla tanış olun:
Qeyd edək ki, müraciət etmək üçün cv-lərinizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz. Vakansiyalar haqqında daha ətraflı aşağıda məlumat verilib:
Daxili auditor
Vakansiya haqqında məlumat:
Vəzifəyə olan tələblər
- Ali iqtisadi və ya hüquq təhsili:
- Audit sahəsində minimum 4 il iş təcrübəsi (Maliyyə menecmenti, daxili nəzarət və ya kredit sahələrində minimum 2 il iş təcrübəsi vacibdir);
- CIA, ACCA, CPA kimi beynəlxalq ixtisaslaşmalar üzrə sertifikatların olması mütləqdir;
- Risk yönümlü, yüksək analitik düşüncə və problemləri həlletmə bacarıqları, stresə davamlılıq;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Microsoft Office biliyi(əlavə İT biliklərinə üstünlük veriləcəkdir)
Vəzifə öhdəlikləri
- Əməliyyat sistemi vasitəsilə əməliyyatların monitorinqlərinin aparılması;
Maliyyə hesabatlarının dəqiqliyinin və etibarlılığının yoxlanılması - Daxili nəzarət sisteminin adekvatlığının, eləcə də fəaliyyətlərin səmərəliliyinin və xərclərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi;
- Kompleks və tematik yoxlamaların (səyyar və ya kameral) aparılması;
- Əldə edilmiş məlumatlar və aşkarlanmış nöqsanların yazılı şəkildə təsvir edilməsi;
- Bank qanunvericiliyi ilə bağlı biliklər və Respublika qanunvericiliyi ilə tanışlıq
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Auditor) qeyd edərək, [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Dizayner
Vakansiya haqqında məlumat:
İş barədə məlumat:
Namizədə tələblər:
- İnteryer dizayn sahəsində təcrübəli olmaq
- Hazır konsept dizaynı mövcud vəziyyətə uygunlaşdırmaq
- İnteryer proyektin həyata keçirilməsi üçün lazım olan işçi çertyojları hazırlamaq və koordinasiya etmək:
- Ölçülərin götürülməsi və mövcud planın hazırlanması
- Arakəsmə və s. demontaj və montaj planı
- Mebel yerləşim planı
- Sabit mebellərin çertyojları
- Elektrik çıxışların planı
- Santexnika çıxışların planı
- Havalandirma, isitmə və soyutma avadanlıqlarının yerləşim planı
- Tavan planı
- Döşəmə planı
- İşıqlandırma cıhazlarının planı
- Tələb olunan hissələrdə kəsiklərin və düyünlərin çertyojlarının hazırlanması
- Təmir prosesində vaxtaşırı olaraq iş icrçısına çertyojları, görüləcək işləri izah etmək, yekunlaşmış işlərin çertyojlara uygunluguna nəzarət etmək.
- Razılaşdırılmış dəyişikliklər də daxil olmaqla nəticələri qeyd etmək və hesabat vermək.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Dizayner) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Biznes kredit riskləri şöbəsinin mütəxəssisi
Vakansiya haqqında məlumat:
Biznes risklərin idarəedilməsi departamentinin Biznes kredit riskləri şöbəsinin mütəxəssisi
- Banka daxil olmuş kredit sifarişləri üzrə müştərilərin maliyyə hesabatlarının təhlili, kredit tarixçəsinin yoxlanılması və sosial analizinin aparılması
- Bankın daxili normativ sənədləri ilə verilmiş səlahiyyət çərçivəsinə müvafiq olaraq müştərilərin kredit sifarişləri üzrə qərarların qəbul edilməsində iştirak
- Kredit risklərin məhdudlaşdırması məqsədilə kredit məhsulların və şövbənin işinin optimallaşdırılmasında iştirak
- Bankın kredit portfelinin analizində və hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək
- Kredit portfelinin keyfiyyətinin qorunmasına nəzarət
Əsas tələblər:
- Ali iqtisadi/riyazi təhsil;
- Bankda risklərin idarə edilməsi/kredit departamentinin bölməsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Kredit müraciətlərinin hazırlanması və təhlilində təcrübə
- Analitik qabiliyyət və işgüzar fəallıq
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik
Dil biliyi:
- Azərbaycan;
- Rus və ya İngilis dili biliyi arzu olunandır
Kompyuter bilikləri:
- Microsoft office (Excel mükəmməl səviyyədə).
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Biznes risklərin idarəedilməsi departamentinin Biznes kredit riskləri şöbəsinin mütəxəssisi) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Partnyorların cəlb edilməsi və partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis
Vakansiya haqqında məlumat:
Biznes Məhsullarının Satışının Təşkili Şöbəsində partnyorların cəlb edilməsi və partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis
Öhdəliklər:
- Bank məhsullarının satışını həyata keçirmək üçün yeni partnyorların cəlb olunması
- Cəlb edilmiş partnyorlarla əməkdaşlığı gücləndirmək
- Bankın məhsul və xidmətlərinin partnyorlar arasında təbliğatını təmin etmək
- Potensial dövlət, özəl müəssisələrin rəhbərləri və əməkdaşları ilə görüş, təqdimatların keçirilməsi
- Partnyorların ehtiyaclarını müəyyən etmək və müvafiq məhsul / xidmətlər təklif etmək
- Rəhbərliyə hesabatlar təqdim etmək
Tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan, rus dillərini mükəmməl bilməli. Ingilis dilini bilmək arzu olunandır
- MS Excell və MS Word işləmək bacarığı
- Yüksək ünsiyyət və müzakirə bacarığı
- Təqdimat bacarığı
- Bank və sığorta sahələrində (satış üzrə) çalışmış əməkdaşlara üstünlük verilir
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Biznes Məhsullarının Satışının Təşkili Şöbəsində partnyorların cəlb edilməsi və partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Kiçik və orta biznes kreditləşməsi üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis
Vakansiya haqqında məlumat:
Nikoyl Bank ASC İKB-nin Kiçik və orta biznes kreditləşməsi üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis (Bakı, Sumqayıt,Gəncə, Lənkəran və Bərdə filialları üzrə)
Vəzifə öhdəlikləri :
- Biznesin kreditləşməsi üzrə Bankın kredit siyasətinin həyata keçirilməsi
- Bankın keyfiyyətli və gəlirli kredit və sənədli əməliyyatlar portfelinin formalaşdırılması
- Müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi
- Departamentin fəaliyyətində tələb edilən hesabatların hazırlanması
- Kredit məhsulların hazırlanmasında iştirak etmək
Tələblər:
- Cinsi: kişi;
- Yaş: 23-35;
- Ali təhsil;
- Maliyyə hesabatlarını hazırlamaq bacarığı
- MSE və SME kreditlərinin təhlili sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq bacarığı (rus və ingilis dillərini bilmək arzuolunandır);
- Ofis proqramları üzrə bilik
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı olmalı;
- Ünsiyyət qurma, və problemi həll etmə bacarığı;
Kompyuter bilikləri:
- Microsoft office (Excel yaxşı səviyyədə).
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Kiçik və orta biznes kreditləşməsi üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Mikro kreditlər üzrə mütəxəssis
Vakansiya haqqında məlumat:
Mikro kreditlər üzrə mütəxəssis-Bakı,Sumqayıt,Gəncə,Bərdə,Lənkəran.
Öhdəliklər
- Potensial müştərilərin axtarışı
- Biznes müraciətlərinin təhlili
- Kreditlərin sənədləşdirilməsi
Tələblər
- Ali təhsil
- MS Office məhsulları üzrə bilik
- Azərbaycan və ya rus dilində ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Riyazi biliklər
- Komandada işləmək bacarığı
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Mikro kreditlər üzrə mütəxəssis -region) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Mikro Qrup rəhbəri
Vakansiya haqqında məlumat:
Mikro Qrup rəhbəri – Bakı,Gəncə,Sumqayıt,Bərdə,Lənkəran.
Tələblər:
- Ali tәhsil;
- Mikro kreditlәrlә iş sahәsindә minimum 3 il tәcrübә;
- Azәrbaycan vә rus dilindә sәrbәst danışıq bacarığı;
- Analitik düşüncә;
- İdarәetmә bacarığı;
- Әla ünsiyyәt qurma vә komandada işlәmәk bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mikro kredit mәhsullarının satışı prosesinin keyfiyyәtli şәkildә tәşkili vә icra olunmasına
nәzarәt; - Mikro kredit mәhsulları üzrә mövcud il üçün tәsdiqlәnmiş vә Bankın büdcә planında
nәzәrdә tutulmuş satış planlarının hәyata keçirilmәsinә nәzarәt; - Direct marketinq işlərinin təşkili və potensial müştərilərin banka cəld edilməsinə nəzarət etmək
- Filialda mikro kredit sahәsindә çalışan qrup әmәkdaşlarının kredit portfelinin tәhlili vә nәzarәti.
- Mikro kreditlәr üzrә mütәxәssislәrә vә qrup rәhbәrlәrinә daxili şәrtlәr daxilindә göstәrilәn
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Qrup rəhbəri-region) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Əməliyyat xidmətləri üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis
Vakansiya haqqında məlumat:
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Yüksək ünsiyyət və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmalı;
- Ünsiyyət qurma, dinləmə, müşahidə etmə və problemi həll etmə bacarığı olmalı;
- Komandada işləmək bacarığı olmalı;
- Qüvvədə olan bank qanunvericiliyini bilməli;
Öhdəliklər: - Müştərilərə Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək;
- Müştərilər üçün hesabların açılması, müqavilələrin hazırlanması;
- Bank hesablarına nəzarət etmək və hesablar üzrə əməliyyatlar aparmaq;
- Bankda mövcud olan pulköçürmə sistemləri vasitəsilə müştərilərə vəsaitlərin göndərilməsi və verilməsi üzrə xidmət göstərmək;
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Əməliyyat xidmətləri üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Ofis menecer (Bakı, Bərdə)
Vakansiya haqqında məlumat:
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi – 1 – 2 il;
- Kompüter vərdişləri: Microsoft Office proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışmaq (ingilis dilini bilmək arzu olunandır);
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətcillik, üzügülərlik, diqqətli olmaq, məsuliyyət, dəqiqlik;
- Xoşagələn xarici görünüş;
- İşgüzar etiketi bilmək.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kuryerlərlə iş (sənədlərin qəbulu, göndərilməsi);
- Daxil olan və göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
- Bankın qəbul otağında telefon zənglərini və müştəriləri qəbul etmək;
- Müştərilərin tələbatlarını araşdırmaq
- Öz səlahiyyətləri hüdudlarında müştərilərin suallarına cavab vermək;
- Sorğuları Bankın lazımi işçilərinə yönləndirmək
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Ofis menecer) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Kassa və depozitar əməliyyatlar üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis
Vakansiya haqqında məlumat:
Kassa və depozitar əməliyyatlar üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis ( Bakı, Lənkəran)
Tələblər:
- Təhsil – ali (riyaziyyat, maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə)
- Yaş - 25-45
- İş təcrübəsi – sahə üzrə 1 ildən artıq
- Microsoft Office programları ilə sərbəst işləmə bacarığı
- Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilməli
- Məsuliyyətli
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Komandada işləmək bacarığı olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Nağd vəsait və ödəniş çeklərini qəbul etmək
- Yerli və xarici valyuta mübadiləsi əməliyyatlarını aparmaq
- Əməliyyatları bankın əməliyyat proqramında əks etdirmək
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Kassa və depozitar əməliyyatlar üzrə mütəxəss/aparıcı mütəxəssis) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
İstehlak kreditləşməsi üzrə Kiçik mütəxəssis
Vakansiya haqqında məlumat:
İstehlak kreditləşməsi üzrə Kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/qrup rəhbəri (Bakı/Gəncə/Bərdə/Lənkəran)
Öhdəliklər:
- Kredit sifarişlərinin qəbul edilməsi və təhlili
- Fiziki şəxslərin cəlb edilməsi və çarpaz satışın təşkili
- Müştərilərin kredit məhsullarına dair məlumatlandırılması
- Kredit sənədlərinin tərtibi
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması
Tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan dilini əla,Rus dilinin yaxşı səviyyədə olması arzuolunandır;
- MS Office məhsulları üzrə bilik;
- Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə və yüksək riyazi təhlil qabiliyyəti
Qeyd :
Kiçik mütəxəssis vəzifəsi üçün iş təcrübəsinə tələb yoxdur.
Ali məktəbi yeni bitirənlərə üstünlük verilir.
Yaş həddi – 25 yaşadək.
Mütəxəssis vəzifəsi üçün iş təcrübəsi 1 ildən artıq.
Yaş həddi – 28 yaşadək.
Aparıcı mütəxəssis vəzifəsi üçün iş təcrübəsi 3 ildən artıq.
Yaş həddi – 30 yaşadək.
Qrup rəhbəri vəzifəsi üçün iş təcrübəsi 4 ildən artıq.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (İstehlak kreditləşməsi üzrə Kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/qruprəhbəri) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Pərakəndə Biznes Departamentinin Birbaşa satış bölməsinin kiçik mütəxəssisi
Vakansiya haqqında məlumat:
Öhdəliklər:
- Pərakəndə bank məhsullarının satışını həyata keçirmək;
- Potensial dövlət,özəl müəssisələrin əməkdaşları ilə görüş,təqdimatlar keçirmək və birbaşa satış prosesini həyata keçirmək;
- Pərakəndə bazarı araşdırmaq,rəqib banklar,yeni məhsullar haqqında məlumatın toplanması və uyğun yeni təkliflərin verilməsi;
- Bankın məhsul və xidmətlərini özündə əks etdirən reklam materiallarının potensial müəssisə və müştərilər arasında təbliğatını təmin etmək;
- Mövcud məhsul və xidmət şərtlərininin bazara uyğunluğunu ölçmək,müştərilərlə sorğunun keçirilməsi və tələbata uyğun olaraq yeni kampaniyaların keçirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək;
- Cəlb edilmiş müştərilərin filiallarda uyğun bölgüsü və xidmətin sona qədər aparılmasını təqib etmək;
Tələblər:
- Yaş həddi: 19 -25
- Ali təhsil (Marketinq,İqtisadiyyat,Menecment);
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli, rus və ingilis dillərini bilənlərə üstünlük verilir;
- MS Office məhsulları üzrə bilik;
- Bank sektorunda kariyera qurmağa həvəsli;
- Satış taktikalarına bələd olmalı,yaradıcı və operativ olmalı;
- Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Yüksək ünsiyyət qurma qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı olmalı;
- Yüksək etibarlı,təmkinli,etik olmalı;
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Pərakəndə Biznes Departamentinin Birbaşa satış bölməsinin kiçik mütəxəssisi) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Telesatış qrupunun aparıcı mütəxəssisi
Tələblər:
Öhdəliklər:
|
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Alternativ Kanallarla Satışın Təşkili Şöbəsinin Telesatış qrupunun aparıcı mütəxəssisi) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Qeyri kredit inzibatlaşdırılması şöbəsinin müdiri
Vakansiya haqqında məlumat:
Qeyri kredit inzibatlaşdırılması şöbəsinin müdiri
Tələblər:
- Ali təhsil ;
- Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- İngilis və ya rus dili biliyi;
- MS office: Excel, PowerPoint mükəmməl bilmək;
- Analitik qabiliyyət və işgüzar fəallıq;
- Liderlik və idarəetmə qabiliyyəti;
- İdarəetmə bacarıqları ;
- Səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Komanda ilə işləmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti;
- İşlərini planlaşdırma bacarığı;
- Məsuliyyətlilik.
Vəzifə öhdəlikləri :
· Bütün Satış nöqtələrinin bank proqramlarında, təsdiq edilmiş limitlərə uyğun kağız daşıyıcılarında müştəri hesabların açılmasına, depozit və kredit əməliyyatlarına, ödənişlərə nəzarət və avtorizasiya.
· Maliyyə nəzarəti çərçivəsində MD satış nöqtələrinin əməliyyat xidmətinin mütəxəssisləri ilə qarşılıqlı əlaqənin təşkili, nəzarəti və koordinasiyası və məsələlərin baxılmaq üçün rəhbərliyə təqdim edilməsi.
· Növbəti nəzarət və avtorizasiyanı tələb edən bütün əməliyyatların SN-də təsdiqi.
· Müştərilərin xidməti ilə bağlı əməliyyatların mühasibat uçotunda əks etdirməsinə nəzarət.
· Valyuta rejiminin riayətinə nəzarət.
· İdxal-ixrac əməliyyatlarına nəzarət etmə və filialardan gələn gömrük bəyannamələrin Hökümət portalına yüklənməsi.
· İxrac müqavilələri üzrə gündəlik əməliyyatların izlənməsi və nəzarəti.
· İdxal-ixrac müqaviləsi ilə işləyən müştəri bazasının formalaşdırması üzrə məsul şəxs.
· İdxal-ixrac əməliyyatları ilə bağlı hesabatların vaxtında Palataya və rəhbərliyə təqdim olunması üzrə məsul şəxs.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Qeyri kredit inzibatlaşdırılması şöbəsinin müdiri)qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Analitika, hesabat və ehtiyatlara nəzarət şöbəsinin müdiri
Vakansiya haqqında məlumat:
Pərakəndə Risklərin İdarəedilməsi departamentin Analitika, hesabat və ehtiyatlara nəzarət şöbəsinin müdiri
Tələblər:
- Ali təhsil (Riyaziyyat / Statistika / Maliyyə və ya İqtisadiyyat)
- Risklərin idarə edilməsi, analitika üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- İngilis və ya rus dili biliyi
- MS office: Excel, PowerPoint mükəmməl bilmək
- Verilənlərin statistic analizi bilikləri
- SQL, python və ya R-da işləmək biliklərinin olması arzu olunandır
- Təqdimatların formalaşmasında, iri həcmli məlumatın yığımında, təhlilində və işlənməsində təcrübə;
- Analitik qabiliyyət və işgüzar fəallıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Liderlik və idarəetmə qabiliyyəti;
Vəzifə öhdəlikləri :
- Riskləri qəbul edilən səviyyədə saxlamaq üçün istehlak kreditlərinin azalizini təşkil etmək
- Məlumatların analizi nəticəsində kredit məhsulu şərtlərində lazımı dəyişikliklərin edilməsi ilə bağlı təkliflər irəli sürmək
- Kredit portfelinin idarə edilməsini optimallaşdırmaq üçün digər departamentlərlə əlaqələrin qurulması
- Kredit risklərinin idarə edilməsini inkişaf etdirmək üçün strateji planların həyata keçirilməsinə nəzarət etmək
- AR MB və MBNP tələblərinə uyğun və İFRS metodologiyası əsasında ehtiyatların hesablanması
- Işçilərin fəaliyyərinin nəticəsinin analizi və qiymətləndirilməsi
- Şövbənin işinin planlaşdırılması və düzgün bölgüsü
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Pərakəndə Risklərin İdarəedilməsi departamentin Analitika, hesabat və ehtiyatlara nəzarət şöbəsinin müdiri) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Proqramçı
Proqramçı
Tələblər:
• Ali texniki təhsil
• Əmək stajı: ən azı 1 il
• Proqram dillərinin istifadəsində praktiki təcrübə:
• İşləmələr/layihələr üzrə iş təcrübəsi;
• Bankdaxili prossesləri haqqında bilik;
• Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilməli;
• Texniki ingilis dilini bilməli;
• Analitik düşüncə;
• PL/SQL, .NET(C#, ASPX), JAVA, WEB(AJAX, jQuery) bilmək tələb olunur.
Vəzifə öhdəlikləri:
• PT işlənməsi və modifikasiyası, bank və informasiya sistemləri üçün layihə müşayiəti.
• Yeni sistemlərin beta-test edilməsi.
• Bank sistemlərinin işləmə qabiliyyətinin monitorinqi və dəstəklənməsi.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Proqramçı) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Girovların Qiymətləndirməsi Şöbəsənin mütəxəssisi
Girovların Qiymətləndirməsi Şöbəsənin mütəxəssisi
Tələblər:
• Bank və ya aidiyyatı sahə üzrə ən azı 5 il.
• Lisenziya.
• Yoxlama və texniki alətlər olmalıdır.
• İngilis və ya rus dili biliyi;
• MS office: Excel, PowerPoint mükəmməl bilmək;
• Ünsiyyətcil,məsuliyyətli,təmkinli,komandada işləmək bacarığı;
• Problem həll etmə bacarığı
• Məsuliyyətlilik.
Vəzifə öhdəlikləri :
• Müştəriyə məxsus qızıl-ziynət əşyalarına heç bir xələl-ziyan vurmadan onların həqiqiliyini, qızılın əyyarına uyğunluğunu yoxlanılmasını, çəkisinin və onun biliyinə görə oxşar keyfiyyətli qızılın xam mal kimi (lom kimi) cari bazar qiymətinə əsaslanaraq qiymətinin təyin edilməsini təmin etmək;
• Qiymətləndirmənı keçirmək üçün özünə məxsus alət və vəsaitlərdən, bank tərəfindən əlavə alətlər təqdim olunduğu halda, onlardan, istifadə etmək və qiymətləndirmənı nəticələrin qüzgünlüyünü əminliklə təmin edən üsullarla yerinə yetirmək,
• Bankin tərtib etdiyi qiymətlndərmə aktı formasında qiymətləndırmənın nəticələrini filial əməkdaşına təqdim etmək
• Qiymətləndirməni yuksək əminliklə icra etmək mümkün olmadığı halda filial əməkdaşını və Girovların Qiymətləndirməsi Şöbəsənin Rəhbərini bu haqqda məlumatlandırmaq
• Müştərilərə məxsus şəsxi məlumatların məxfiliyini, bank sirrini qorumaq, daxili sənədlərin bankdan kənara çıxarmamaq (elektron, kağız forması və s.) və bu sənədlərin məxfiliyini təmin etmək;
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Girovların Qiymətləndirməsi Şöbəsənin mütəxəssisi) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.