Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri İT İnfrastruktur Departamenti İnformasiya Sistemlərinə Dəstək Şöbəsinin Mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
• Bankın server və digər avadanlıqlarının dəstəklənməsi;
• Bankın infrastrukturunda istifadə olunan proqram təminatlarının dəstəklənməsi;
• Bankda istifadə edilən poçt və servislərin sazlanması, monitorinqinin həyata keçirilməsi;
• Sistem resurslarının daha səmərəli istifadəsi, təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalar aparılması;
• Serverlərdə, məlumat bazasının idarə etmə sistemində və iş sahələrində proqram təminatının inteqrasiyasının təmin edilməsi.
Tələblər
• Texniki sahədə ali təhsil;
• İT sahəsində 1 illik iş təcrübəsi arzuolunandır;
• Əla ünsiyyətqurma bacarığı;
• Əla səviyyədə Azərbaycan, yaxşı səviyyədə Rus dili biliyi;
• Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi bacarığı;
• Qısa müddət ərzində problemi aşkar etmək və aradan qaldırmaq bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı, topladığı təcrübəni bölüşmək bacarığı;
• Diqqətlilik, detallara qarşı diqqətlilik.
CV-lərinizi, mövzu hissəsində “Help Desk” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.