Bank

Beynəlxalq Bank işçilər axtarır - 10 VAKANSİYA

Beynəlxalq Bank işçilər axtarır - 10 VAKANSİYA | FED.az
18:34 12 Avqust 2019

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Kürdəmir filialına Xəzinədar (Kassir) vakansiyası elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Filial müdiri və baş mühasibin iştirakı ilə mövcud qanunvericiliyə uyğun xəzinənin açılması və dəyərlilərin dövriyyə kassasına mədaxil edilməsi;
 Gün ərzində xəzinə üzrə mədaxil məxaric, valyuta mübadilə əməliyyatlarının aparılması zamanı Azərbaycan Respublikası MB-nin qüvvədə olan normativ aktlarına və bankın daxili qayda və prosedurlarına riayət edilməsi;
 Xəzinə mədaxil və məxaric sənədlərini icra etməzdən əvvəl onun tam doldurulması və əməliyyata sərəncam verən , o cümlədən əməliyyatı aparan şəxslərin imzalarının mütləq qaydada olmasına təkrar nəzarət edilməsi;
 Əməliyyat gününün sonunda, gün ərzində aparılan mədaxil məxaric əməliyyatlarının hesablardan çıxarışlarla uzlaşdırılaraq balansa çıxılması;
 Əməliyyat gününün sonunda xəzinədəki nəğd pul vəsaitlərinin və digər dəyərlilərin filialın müdiri və baş mühasibinin iştirakı ilə sayılıb balans məlumatları ilə tutuşdurularaq dövriyyə xəiznəsindən saxlanc( fond ) xəzinəsinə yerləşdirilməsi;
 Bankın ona verdiyi əsas vəsaitlərdən: kompyuter, pulsayan avadanlıq və bilavasitə iş prosesində istifadə etdiyi digər avadanlıqların işlək və saz vəziyyətdə saxlanılmadığı haqda şəxsi məsuliyyət daşıması;

Tələb olunan səriştələr:

 Müştərilərlə nəzakətli ünsiyyət;
 Müştərilərə vaxtında və keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi;
 İntizam, daxili sənədlərinə və daxili qaydalarına ciddi riayət etmək.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali iqtisadi təhsill;
 Bankda ən azı 1-2 illik xəzinədar vəzifəsi üzrə stajı olan namizədlərə üstünlük verilir; 
 Ünsiyyətçilik, vicdanlılıq, təşəbbüskarlıq; 
 Komandada işləmək bacarığı; 
 Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
 Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti; 
 İşdə dəqiqlik və detallara fikir verməkvə yüksək məsuliyyət qabiliyyəti.

Qeyd 1: Kürdəmirdə yaşayan namizədlərə üstünlük verilir

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın xəzinə əməliyyatlarını dərindən öyrənmə imkanları;
 İdarəetmə və müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər bankın daxili CV formasını 30 avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Xəzinədar (Kassir)_ Kürdəmir” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərimizdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı VİP Müştərilərə xidmət üzrə mütəxəssis ( aparıcı /baş) vakansiyası elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Fiziki və Hüquqi Müştərilərə Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək;
 Hüquqi və fiziki şəxslərin bank hesabları üzrə əməliyyatlar həyata keçirmək;
 Vergi, məhkəmə orqanları və DSMF tərəfindən müştəri hesabları ilə bağlı verilmiş sərəncamların reyestrini apararaq, icrasını təşkil etmək;
 Bankda mövcud olan pulköçürmə sistemləri vasitəsilə müştərilərə vəsaitlərin göndərilməsi və verilməsi üzrə xidmət göstərmək;
 Fiziki və hüquqi müştərilərə POS-terminal vasitəsilə nağd pulun verilməsi üzrə xidmət göstərmək, iş gününün sonunda zəruri müxabirləşmələr aparmaq;
 Şöbənin fəaliyyətindən irəli gələn digər vəzifələri icra etmək;
 Bank fəaliyyəti ilə bağlı qüvvədə olan hüquqi normalara riayət etmək, Bankın korporativ dəyərlərini mənimsəmək və müştərilərə xidməti bu çərçivədə həyata keçirmək; 
 Müştəri məmnuniyyətinin əldə olunmasına çalışmaq, daha yaxşı xidmətin təşkili məqsədilə təkliflər hazırlamaq.

Tələb olunan səriştələr:

 Müştərilərlə nəzakətli ünsiyyət;
 Müştərilərə vaxtında, düzgün və keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi;
 Müştəri ehtiyacının dəqiq analizi və çarpaz satışların həyata keçirilməsi.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali iqtisadi təhsil;
 Bank sahəsində (Əməliyyat istiqaməti üzrə) 3-5 il iş təcrübəsi; 
 Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığı;
 Ünsiyyət qurma bacarığı, işə məsuliyyət;

Digər əsas keyfiyyətlər:

 Analitik düşüncə, təhlil və qərarvermə qabiliyyəti;
 Komandada işləmək bacarığı; 
 Yüksək motivasiya və iş yükünə dayanıqlılıq bacarığı.

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın əməliyyat sahəsini dərindən öyrənmə imkanları;
 Satış sahəsində təcrübəli şəxslərdən texniki biliklərin qazanılması;
 Bank kredit və qeyri kredit məhsulları haqqında öyrənmə imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər bankın daxili CV formasını 30 avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “VİP Müştərilərə xidmət üzrə mütəxəssis ( aparıcı /baş)” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Qax şöbəsinə Xəzinədar (Kassir) vakansiyası elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Filial müdiri və baş mühasibin iştirakı ilə mövcud qanunvericiliyə uyğun xəzinənin açılması və dəyərlilərin dövriyyə kassasına mədaxil edilməsi;
 Gün ərzində xəzinə üzrə mədaxil məxaric, valyuta mübadilə əməliyyatlarının aparılması zamanı Azərbaycan Respublikası MB-nin qüvvədə olan normativ aktlarına və bankın daxili qayda və prosedurlarına riayət edilməsi;
 Xəzinə mədaxil və məxaric sənədlərini icra etməzdən əvvəl onun tam doldurulması və əməliyyata sərəncam verən , o cümlədən əməliyyatı aparan şəxslərin imzalarının mütləq qaydada olmasına təkrar nəzarət edilməsi;
 Əməliyyat gününün sonunda, gün ərzində aparılan mədaxil məxaric əməliyyatlarının hesablardan çıxarışlarla uzlaşdırılaraq balansa çıxılması;
 Əməliyyat gününün sonunda xəzinədəki nəğd pul vəsaitlərinin və digər dəyərlilərin filialın müdiri və baş mühasibinin iştirakı ilə sayılıb balans məlumatları ilə tutuşdurularaq dövriyyə xəiznəsindən saxlanc( fond ) xəzinəsinə yerləşdirilməsi;
 Bankın ona verdiyi əsas vəsaitlərdən: kompyuter, pulsayan avadanlıq və bilavasitə iş prosesində istifadə etdiyi digər avadanlıqların işlək və saz vəziyyətdə saxlanılmadığı haqda şəxsi məsuliyyət daşıması;

Tələb olunan səriştələr:

 Müştərilərlə nəzakətli ünsiyyət;
 Müştərilərə vaxtında və keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi;
 İntizam, daxili sənədlərinə və daxili qaydalarına ciddi riayət etmək.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali iqtisadi təhsill;
 Bankda ən azı 1-2 illik xəzinədar vəzifəsi üzrə stajı olan namizədlərə üstünlük verilir; 
 Ünsiyyətçilik, vicdanlılıq, təşəbbüskarlıq; 
 Komandada işləmək bacarığı; 
 Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
 Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti; 
 İşdə dəqiqlik və detallara fikir verməkvə yüksək məsuliyyət qabiliyyəti.

Qeyd 1: Qaxda yaşayan namizədlərə üstünlük verilir

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın xəzinə əməliyyatlarını dərindən öyrənmə imkanları;
 İdarəetmə və müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər bankın daxili CV formasını 30 Avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Xəzinədar (Kassir)_Qax” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərimizdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Yevlax filialına Müştəri Xidmətləri üzrə Mütəxəssis (Əməliyyatçı) vakansiyası elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Müştərilərə Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək;
 Hüquqi və fiziki şəxslərin bank hesabları üzrə əməliyyatlar həyata keçirmək;
 Vergi, məhkəmə orqanları və DSMF tərəfindən müştəri hesabları ilə bağlı verilmiş sərəncamların reyestrini apararaq, icrasını təşkil etmək;
 Bankda mövcud olan pulköçürmə sistemləri vasitəsilə müştərilərə vəsaitlərin göndərilməsi və verilməsi üzrə xidmət göstərmək;
 Müştərilərə POS-terminal vasitəsilə nağd pulun verilməsi üzrə xidmət göstərmək, iş gününün sonunda zəruri müxabirləşmələr aparmaq;
 Şöbənin fəaliyyətindən irəli gələn digər vəzifələri icra etmək;
 Bank fəaliyyəti ilə bağlı qüvvədə olan hüquqi normalara riayət etmək, Bankın korporativ dəyərlərini mənimsəmək və müştərilərə xidməti bu çərçivədə həyata keçirmək; 
 Müştəri məmnuniyyətinin əldə olunmasına çalışmaq, daha yaxşı xidmətin təşkili məqsədilə təkliflər hazırlamaq.

Tələb olunan səriştələr:

 Müştərilərlə nəzakətli ünsiyyət;
 Müştərilərə vaxtında, düzgün və keyfiyyətli xidmətin göstərilməsi;
 Müştəri ehtiyacının dəqiq analizi və çarpaz satışların həyata keçirilməsi.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali iqtisadi təhsil;
 Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığı;
 Ünsiyyət qurma bacarığı, işə məsuliyyət;

Qeyd: Yevlaxda və ya qonşu rayonlarda yaşayan namizədlərə üstünlük verilir

Digər əsas keyfiyyətlər:

 Analitik düşüncə, təhlil və qərarvermə qabiliyyəti;
 Komandada işləmək bacarığı; 
 Yüksək motivasiya və iş yükünə dayanıqlılıq bacarığı.

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın əməliyyat sahəsini dərindən öyrənmə imkanları;
 Satış sahəsində təcrübəli şəxslərdən texniki biliklərin qazanılması;
 Bank kredit və qeyri kredit məhsulları haqqında öyrənmə imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər bankın daxili CV formasını 30 Avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Əməliyyatçı/Yevlax” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Lənkəran filialına İstehlak Kreditləri üzrə Mütəxəssis, Aparıcı Mütəxəssis, Baş mütəxəssis vakansiyaları elan edir. 

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Müraciət etmiş müştərilərə kredit məhsulları barəsində məlumat vermək;
 Kredit portfelini formalaşdırmaq və idarə etmək;
 Mütəmadi yeni müştərilərin tapılması istiqamətində addımların həyata keçirmək;
 Müştərilərə bank məhsullarının təqdim olunması və çarpaz satışların aparılmaq;
 Daxil olmuş bütün müraciətlərin qeydiyyatını aparmaq;
 Müştərilərin ödəmə qabiliyyətinin təhlil etmək;
 Kredit üzrə müvafiq sənədləşməni həyata keçirmək;
 Kredit portfelinə nəzarət etmək və gündəlik ödəmələri təqib etmək.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə-kredit, biznes, idarəetmə, hüquq və s.);
 Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
 Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq (xarici dil bilikləri olanlara üstünlük verilir);
 Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək.
 Qeyd: Lənkəran və ya qonşu rayonlarda yaşayan namizədlərə üstünlük verilir, iş təcrübəsi olmayan amma yuxarıdakı əsas kriteriyalara cavab verən namizədlər müraciət edə bilər

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın kreditləşmə sahəsində iş proseslərini dərindən öyrənmə imkanları;
 İdarəetmə və müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanları;
 Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
 Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
 Adekvat əmək haqqı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində vəzifə adını Lənkəran İstehlak Kreditləri üzrə namizəd şəklində göstərin. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Ağdaş filialına İstehlak Kreditləri üzrə Mütəxəssis, Aparıcı Mütəxəssis, Baş mütəxəssis vakansiyaları elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Müraciət etmiş müştərilərə kredit məhsulları barəsində məlumat vermək;
 Kredit portfelini formalaşdırmaq və idarə etmək;
 Mütəmadi yeni müştərilərin tapılması istiqamətində addımların həyata keçirmək;
 Müştərilərə bank məhsullarının təqdim olunması və çarpaz satışların aparılmaq;
 Daxil olmuş bütün müraciətlərin qeydiyyatını aparmaq;
 Müştərilərin ödəmə qabiliyyətinin təhlil etmək;
 Kredit üzrə müvafiq sənədləşməni həyata keçirmək;
 Kredit portfelinə nəzarət etmək və gündəlik ödəmələri təqib etmək.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə-kredit, biznes, idarəetmə, hüquq və s.);
 Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
 Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq (xarici dil bilikləri olanlara üstünlük verilir);
 Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək.
 Qeyd: Ağdaş və ya qonşu rayonlarda yaşayan namizədlərə üstünlük verilir, iş təcrübəsi olmayan amma yuxarıdakı əsas kriteriyalara cavab verən namizədlər müraciət edə bilər

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın kreditləşmə sahəsində iş proseslərini dərindən öyrənmə imkanları;
 İdarəetmə və müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanları;
 Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
 Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
 Adekvat əmək haqqı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 Avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində vəzifə adını Ağdaş İstehlak Kreditləri üzrə namizəd şəklində göstərin. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Quba filialına İstehlak Kreditləri üzrə Mütəxəssis, Aparıcı Mütəxəssis, Baş mütəxəssis vakansiyaları elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Müraciət etmiş müştərilərə kredit məhsulları barəsində məlumat vermək;
 Kredit portfelini formalaşdırmaq və idarə etmək;
 Mütəmadi yeni müştərilərin tapılması istiqamətində addımların həyata keçirmək;
 Müştərilərə bank məhsullarının təqdim olunması və çarpaz satışların aparılmaq;
 Daxil olmuş bütün müraciətlərin qeydiyyatını aparmaq;
 Müştərilərin ödəmə qabiliyyətinin təhlil etmək;
 Kredit üzrə müvafiq sənədləşməni həyata keçirmək;
 Kredit portfelinə nəzarət etmək və gündəlik ödəmələri təqib etmək.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə-kredit, biznes, idarəetmə, hüquq və s.);
 Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
 Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq (xarici dil bilikləri olanlara üstünlük verilir);
 Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək.
 Qeyd: Quba və ya qonşu rayonlarda yaşayan namizədlərə üstünlük verilir, iş təcrübəsi olmayan amma yuxarıdakı əsas kriteriyalara cavab verən namizədlər müraciət edə bilər

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın kreditləşmə sahəsində iş proseslərini dərindən öyrənmə imkanları;
 İdarəetmə və müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanları;
 Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
 Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
 Adekvat əmək haqqı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində vəzifə adını Quba İstehlak Kreditləri üzrə namizəd şəklində göstərin. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

“ABB” ASC Korporativ biznesin təhlili və hesabatlıq şöbəsinə mütəxəssis, aparıcı mütəxəssis, baş mütəxəssis vakansiyaları elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Korporativ biznesin təhlili məqsədilə mövcud əməliyyatlar üzrə toplanmış statistik məlumatlar əsasında müxtəlif analitik hesabatların yaradılması və təqdimatların hazırlanması;
 Mövcud korporativ müştərilərin Bankla əməkdaşlıq səviyyəsinin qiymətləndirilməsi məqsədilə səmərəlilik göstəriciləri (dövriyyə, cari hesablar üzrə orta qalıq, gəlirlilik və s.) barədə məlumatların (hesabatların) hazırlanması;
 Müştərilərin kredit və balansdankənar öhdəliklərinə dair hesabatların yaradılması;
 Kredit və balansdankənar öhdəliklər üzrə ödənişlərin izlənilməsi;
 Korporativ biznesin inkişafı departamentinin fəaliyyətinə dair hesabatların və təqdimatların hazırlanması.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Sahə üzrə minimum 1 il iş stajı;
 Ali iqtisadi təhsil;
 "Excel" (VBA), "PL SQL" və "Business İnteligence" hesabatlıq sisteminıdə işləmə bacarığı;
 CRM proqramlarında işləmə bacarığı;
 Analitik düşünmə qabiliyyəti;
 Hesabatlarlavə statistik məlumatlarla işləmə bacarığı;
 Komandada işləmək bacarığı.

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Regionun aparıcı Bankının fəaliyyətinin dərindən öyrənilməsi imkanı;
 Müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanı;
 Təcrübəli və motivasiyalı komandanın üzvü olmaq;
 Adekvat əmək haqqı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən şəhər və vəzifə adının “Korporativ biznesin təhlili və hesabatlıq üzrə namizəd” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı filiallarda Korporativ müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı vakansiyası elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Qüvvədə olan qanunvericiliyə uyğun müvafiq prosedurlar əsasında hüquqi şəxslərin bank hesabları üzrə əməliyyatlar aparmaq;
 Müştərilərin hesablarına vergi, məhkəmə orqanları və DSMF tərəfindən qoyulmuş sərəncamların reyestrini aparmaq, icrasını təşkil etmək;
 Hüquqi şəxslərin hesabları üzrə əməliyyatların aparılması üçün müvafiq tədbirlər görmək;
 Nağd vəsaitlərin verilməsi və qəbul edilməsi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
 İş gününün başlanğıcında bank sistemində çap olunmuş çıxarışları yoxlamaq, ilkin sənədlərin sürətlərini çıxarıb müştərilərin qovluqlarına tikmək;
 İş gününün sonunda əməliyyatlar başa çatdıqdan sonra müştərilərin hesablarının qalıqlarını yoxlamaq.

Tələb olunan səriştələr:

 Ünsiyyət bacarığı;
 Analitik düşüncə və təhlil qabiliyyəti;
 Komandada işləmək bacarığı.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali təhsil;
 Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl səviyyədə danışıq və yazı bacarığı (ingilis dili biliyi namizəd üçün əlavə üstünlük sayılır);
 Bank sahəsində (Hüquqi şəxslərə xidmət istiqaməti üzrə) 1-4 il iş təcrübəsi; 
 Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığı.

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın əməliyyat sahəsini dərindən öyrənmə və bankda inkişaf imkanları;
 Regionun aparıcı Bankında özünü reallaşdırmaq imkanı;
 Təcrübəli və motivasiyalı komandanın üzvü olmaq;
 Adekvat əmək haqqı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini 19 Avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Korporativ müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az


 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Şamaxı filialına İstehlak Kreditləri üzrə Mütəxəssis, Aparıcı Mütəxəssis, Baş mütəxəssis vakansiyaları elan edir.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Müasir Dövlət Bankının uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Müraciət etmiş müştərilərə kredit məhsulları barəsində məlumat vermək;
 Kredit portfelini formalaşdırmaq və idarə etmək;
 Mütəmadi yeni müştərilərin tapılması istiqamətində addımların həyata keçirmək;
 Müştərilərə bank məhsullarının təqdim olunması və çarpaz satışların aparılmaq;
 Daxil olmuş bütün müraciətlərin qeydiyyatını aparmaq;
 Müştərilərin ödəmə qabiliyyətinin təhlil etmək;
 Kredit üzrə müvafiq sənədləşməni həyata keçirmək;
 Kredit portfelinə nəzarət etmək və gündəlik ödəmələri təqib etmək.

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

 Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə-kredit, biznes, idarəetmə, hüquq və s.);
 Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
 Azərbaycan dilində səlist danışmaq/yazmaq (xarici dil bilikləri olanlara üstünlük verilir);
 Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək.
 Qeyd: Şamaxı və ya qonşu rayonlarda yaşayan namizədlərə üstünlük verilir, iş təcrübəsi olmayan amma yuxarıdakı əsas kriteriyalara cavab verən namizədlər müraciət edə bilər

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

 Bankın kreditləşmə sahəsində iş proseslərini dərindən öyrənmə imkanları;
 İdarəetmə və müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanları;
 Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
 Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
 Adekvat əmək haqqı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 30 avqust 2019-cu il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində vəzifə adını Şamaxı İstehlak Kreditləri üzrə namizəd şəklində göstərin. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. 
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Digər xəbərlər