FED.az xəbər evrir ki, "AccessBank" Gecikdirilmiş kreditlər üzrə məlumatlara nəzarət şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri:
1. İşlərin hüquq şöbəsinə ötürülməsi üçün zəruri kredit sənədlərinin toplanması.
2. İcra olunmuş işlərin hesabatlarının daxil edilməsi.
3. Filialların və arxivin əməkdaşlarına zəng vurulması.
4. Məlumatların Delta-M sisteminə daxil edilməsi.
5. Zəruri hallarda sənədlərin toplanması məqsədi ilə Bankın filiallarına getmək.
Tələblər:
1. Ali təhsil.
2. Bank sahəsində kreditlərin rəsmiləşdirilməsi üzrə iş təcrübəsi.
3. Sənədləşmə işlərini icra etmək bacarığı
4. Microsoft Office proqramlarını bilmək (Word, Excel – yüksək səviyyədə)
5. Məsuliyyət, diqqətcillik
6. İnadçıllıq.
7. İşlərin icrasında operativlik.
8. Hüquqi sənədləri bilmək təqdir olunur.
Maraqlanan şəxslər başlıqda " Gecikdirilmiş kreditlər üzrə məlumatlara nəzarət şöbəsinin kiçik mütəxəssisi " qeyd etməklə, öz CV formalarını 6 dekabr 2019-cu il (daxil olmaqla) tarixindən gec olmayaraq [email protected] elektron ünvanına göndərməlidilər.