AccessBank
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə menecer
Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə baş mütəxəssis və ya menecer vəzifəsində, yüksək rəqabət şəraitində və dinamik mühitdə işçi heyətinin seçilməsi və işəgötürənin reklam olunması sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
İşəgötürənin reklam olunmasında və işçi heyətinin seçilməsində insan resursları üzrə təcrübə və meylləri bilmək;
İnsan Resurslarının idarə olunması sahəsində və ya digər müvafiq sahədə bakalavr / magistr dərəcəsi; insan resursları sahəsində sertifikatın mövcudluğuna (SPHR, GPHR və s.) üstünlük verilir;
Aşkar liderlik və ünsiyyət qabiliyyəti, şəxsiyyətlərarası münasibətlər saxlamaq bacarığı
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə yüksək ixtisaslı komandaya rəhbərlik edilməsində özünü doğrultmuş və uğurlu təcrübə və gələcəkdə bazarın ən yaxşı istedadlarını cəlb etmək və qoruyub saxlamaq bacarığı;
MS PowerPoint, Word və Excel proqramlarında işləmək bacarığı
Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək
Əsas öhdəlikləri:
Yüksək ixtisaslı namizədlər üçün hərtərəfli və məqsədli strategiyalar işləyib hazırlamaq və rəhbərlik etmək
İstedadların axtarılması və uğurun planlaşdırılması yolu ilə Banka adekvat işçi heyəti seçmək
Karyera proqramları, iş yerləri haqqında elanlar, şəbəkə mövcudluğu və s. vasitələrlə namizədlərin təcrübələrini idarə etmək
Təşkilatın dinamik tələbatlarına cavab verə biləcək işçi heyətinin seçilməsi üzrə ümumi komanda yaratmaq və ona rəhbərlik etmək
Kompensasiyalar və məşğulluq meylləri də daxil olmaqla, rəqabətli mühitə uyğunlaşmağı bacarmaq Treninqlərə tələbatları qiymətləndirmək və yeni əməkdaşlar üçün həyata keçirilən proqramları koordinasiya etmək
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə büdcəni planlaşdırmaq və ona nəzarət etmək.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.