AccessBank
Business Analyst_Digital
Öhdəliklər:
• Bankın biznes müraciətlərinə uyğun olaraq Biznes bölmələri ilə birgə iştirak etmək və nəzarət etmək, həmçinin tələblərin formalaşdırılmasının təşkili;
• Biznes proseslərinin və alqoritmlərin rəsmiləşdirilməsi;
• Sistemə aid funksional və texniki tələblərinin yazılması, programçılar üçün hədəflərin qoyulması;
• Programçılar komandası və biznes komandası arasında koordinasiya və informasiya dəstəyi;
• Sistem təminatının testləşdirilməsi və qəbul;
• Sistemin biznes departamenti tərəfindən qəbil edilməsi və istifadəçilərin təlimi prosesinin və məsləhətləşmənin təşkili;
• Sistem təminatı üzrə təlimatın hazırlanması;
• İcra prosesinin monitorinqi vəzifələri.
Tələblər:
Bank/maliyyə sektorunda təcrübə olması;
İT sistemlərinin layihələrinin icrası təcrübəsi (Online service sistemləri üzrə üstünlük verilir)
User Interface / User Experience dizaynı haqqinda biliklərin olması.
İngilis dilinin yaxşı bilik səviyyəsi
Azərbaycan və ya rus dilinin yaxşı səviyyədə biliyi;
Ali təhsil (üstünlük iqtisadiyyat / riyaziyyat və ya texniki);
MS-Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) proqramları biliyi
Analitik bacarıqların mövcudluğu;
Bütün növ detallara diqqət;
Yeni texnologiyaları öyrənmək və sınamaq hə və si;
Məsuliyyət, gündəlik iş aparmaq qabiliyyəti
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.