Novator HRC
Satış direktoru
Son tarix 03 iyl 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Satış komandasının idarə edilməsi (bölgə müdirləri və satış menecerləri), gündəlik olaraq tapşırıqların verilməsi
- İllik satış hədəflərinin müəyyən edilməsi prosesində iştirak
- Hər ayın sonu növbəti ay üçün satış planlarının hazırlanması, komandaya bildirilməsi
- Satış plan və hədəfləri üzrə struktur bölməsi üçün iş bölgüsünün aparılması
- Potensial müştərilərin müəyyən edilməsi və priotetləşdirilməsi
- Rəqiblərin araşdırılması, bazar analizinin aparılması
- Qiymət təyini prosesində iştirak edilməsi
- Müştəri debitor borclarının idarə edilməsi
- Rəhbərliyə mütəmadi olaraq hesabatların verilməsi
- Sahəsi üzrə satış hesabatlarının analizi və inkişaf imkanlarının müəyyənləşdirilməsi
- Sahəsi üzrə satış və inkişaf planlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
- Şirkətin illik büdcəsinin müəyyən edilməsi prosesində iştirak
- Satış və inkişaf planlarının icrasına nəzarət olunması və vəziyyətə uyğun müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsi
- Loyal müştəri proqramını icra etmək və müəyyən edilmiş say hədəflərinə çatmaq
- Satış nöqtələrində satış planlarına və qaydalarına nəzarət məqsədilə davamlı şəkildə bölgə müdirləri və satış menecerləri ilə sahədə olmaq
İş şəraiti:
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Korporativ nömrə
- Yanacaq və amortizasiya xərcləri
- Şirkət tərəfindən təlimləndirmə
- Əmək haqqı 3,000 + AZN (Sabit hissə + satışdan bonus olmaqla)
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş həddi : 30-40
- Satış sahəsi üzrə 5 ildən artıq iş təcrübəsi (FMCG sahəsində təcrübə üstünlükdür)
- Rəhbər vəzifədə ən azı 3 illik iş təcrübəsinin olması
- Liderlik keyfiyyətlərinə malik olması
- Korporativ idarəetmənin prinsipləri ilə tanış olması
- Analitik düşüncə qabiliyyətinin olması
- Kompüter bilikləri (MS Office, ERP və CRM sistemləri ilə işləmə bacarığı)
- Planlama bacarığı
- İdarəetmə bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, (Rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür)
İş qrafiki:
- Həftə içi 6 gün
- Ünvan: Nəsimi rayonu , Abbas Səhhət küç.40
Tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “satış direktoru” yazmaqla öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Başak Group
Korporativ satış şöbəsinin müdiri
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
- Müvafiq vəzifə üzrə minimum 4-5 il təcrübə;
- Yüksək Microsoft Ofis proqramları biliyi;
- Ünsiyyət və analitik düşünmə,liderlik, analiz etmə bacarığı;
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazarın araşdırılması;
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
- Gündəlik hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş rejimi.
- Əmək haqqı: 2000 AZN + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satış Müdiri” yazaraq göndərə bilərlər.
AlVentures
Front-end developer (VUE)
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Biznes məntiq və element davranışı qurma səviyyəsində JavaScriptlə işləmə bacarığı;
- Prototiplərin, konstruktorların, asinxron kodların və DOM-ların istifadəsi;
- Dizayn maketə uyğun şablon verstkalarla işləmə bacarığı;
- Vue.js ilə işləmə bacarığı (mütləqdir);
- REST API ilə iş təcrübəsi;
- Websocket ilə iş təcrübəsi;
- Git ilə iş təcrübəsi;
- HTML, CSS bilikləri;
- Mobil versiyaya uyğun adaptiv verstka xüsusiyyətlərinin bilikləri;
- W3C standarda uyğun valid verstkalar
- Özgə kodlarda işləmə bacarığı;
- Ən əsası: sürətli işləmə, daim inkişafı sevən;
- Pre-İntermediate səviyyəsindən aşağı olmayan ingilis dili (texniki ədəbiyyatı oxuma bacarığı, sənədlərin və öz məhsullarına aid təlimatların yazma bacarığı, baza səviyyəsində ünsiyyət və ingilis dili anlama bacarığı);
- Komandada işləmə bacarığı;
- Ali təhsil olanlara üstünlük verilir.
Şərtlər:
- Rəsmi əmək haqqı;
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Həftə içi 5 gün;
- Rahat ofisdə iş;
- Mehriban kollektiv;
- Peşəkar inkişaf imkanı
Əmək haqqı: 3000+
Azdizayn Group
Topdan satış təmsilçisi
Son tarix 11 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Bakalvr üstünlükdür;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, (Rus dili üstünlükdür)
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro, Fora);
- Satış bacarığı;
- Təqdimetmə bacarığı,
- Planlama bacarığı,
- Ünsiyyət bacarığı,
- Müştəriyönümlülük
- Yaş həddi 25-35
İş haqqında məlumat:
- Müştərilər tərəfindən gələn sifarişlərin operatora yönləndirilməsi
- Müştəri anbardan sifarişi götürənə qədər həm operator həm də müştəri ilə əlaqələrin təşkil olunması
- Müəyyən edilmiş ərazilərdə mağazaların ziyarət edilməsi, yeni müştərilərin tapılması
- Yeni müştərilərlə görüş zamanı məhsullar haqqında ətraflı məlumat verilməsi, təqdimat edilməsi
- Borc öhdəliklərinə nəzarət edilməsi, borcun yığımının təmin edilməsi
- Borclar yığıldıqdan sonra vəsaitin kassaya təhvil verilməsi
- Ərazilərdə mağazalarda olan şirkət məhsullarına vitrində nəzarət edilməsi
- Müştəri satışlarının analiz edilməsi və mütəmadi əlaqələrin saxlanması
- Geriqayıdan məhsul olduqda topdan satış müdirinə və anbara məlumat verilməsi
- Topdan satış müdirinə günlük hesabatların verilməsi
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Yanacaq və amortizasiya xərcləri (şəxsi maşın mütləqdir)
- Əmək haqqı -1200-1500
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Topdan satış təmsilçisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Azdizayn Group
Satış müdiri
Son tarix 11 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Bakalavr;
- Satış sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, (Rus dili üstünlükdür)
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro);
- Planlama bacarığı;
- İdarəetmə bacarığı;
- Araşdırma bacarığı;
- Ünsiyyətcillik;
- Təqdimetmə bacarığı;
- Təmsiletmə bacarığı;
İş haqqında məlumat:
- Satış komandasının idarə edilməsi, gündəlik olaraq tapşırıqların verilməsi
- Hər ayın sonu növbəti ay üçün satış planlarının hazırlanması, komandaya bildirilməsi
- Aylıq satış planlarının gündəlik olaraq bölüşdürülməsi
- Ehtiyac duyulan satış komandası əməkdaşlarına (Yeni işçilərə) təlimlərin keçirilməsi
- Şirkət və müştəri münasibətlərinin yaradılması, inkişaf etdirilməsi və idarə edilməsi
- Rəqiblərin araşdırılması, bazar analizinin aparılması
- Gündəlik satışlarda endirimlərin edilməsi
- Satışı zəif olan məhsullara hədəfin qoyulması
- Satış komandasının həvəsləndirilməsi, motivasiya tədbirlərinin görülməsi
- Anbar qalıqlarının satışının həyata keçirilməsi üçün qiymətlərin müəyyənləşdirilməsi
- Qiymət təyini prosesində iştirak edilməsi
- Müştəri debitor borclarının idarə edilməsi
- Çatdırılma zamanı yaranmış problemlərin həll edilməsi
- Vitrinlərin yığılmasının təmin edilməsi
- Operator və sürücülərin işinin düzgün şəkildə koordinasiyasının təmin edilməsi
- Nəqliyyatla bağlı yaranmış problemlərin həll edilməsi və nəqliyyat xərclərinə nəzarət edilməsi
- Rəhbərliyə mütəmadi olaraq hesabatların verilməsi
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Yanacaq və amortizasiya xərcləri
- Əmək haqqı 2500 AZN+ (Sabit hissə + satışdan bonus olmaqla satışdan aslı olaraq dəyişir)
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Satış müdiri” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Anbar müdiri
Son tarix 11 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Anbarın fəaliyyətinin və digər struktur bölmələr ilə qarşılıqlı münasibətini təşkil edilməsi,
- Malları qəbul etdikdən sonra, təchizat şöbəsinə müvafiq sənədləşmə əsasında təhvil verilməsi
- Tabeçiliyində olan anbardarların işinin təşkili və idarə olunması,
- Mərkəzi və şirkətin digər anbarları üzrə vahid sistemlə idarə edilməsinin təşkili,
- Malları qəbul etdikdən sonra, təchizat şöbəsinə müvafiq sənədləşmə əsasında təhvil verilməsi
- Malları anbara qəbul edilməsi, malların qiymətlilərinin sistemə işlənməsi, anbar sahəsindən səmərəli istifadə etmək üçün onların düzgün yerləşdirilməsi, lazım olan malların və inventarın təcili tapılmasının təşkil edilməsi,
- Müştəridən geri qayıdan malların təkrar sayılması,yoxlanılması və problem olmadığı halda yenidən anbara daxil edilməsi
- Anbara yığılmış malların ünvanlı xanalarda saxlanılmasının, əməliyyatların hesablarının aparılmasının təmin edilməsi,
- Anbardaxili əməliyyatların gündəlik uçotunun aparılması,
- Daxil olan sifarişlər əsasında müvafiq anbarlardan mallların mərkəzi anbara vaxtında çatdırılmasının təşkili,
- Rüblük inventarizasiyanın aparılması,
- Anbarda yanğına qarşı ləvazimatın olmasına və onun sazlığına, avadanlığın və inventarın vəziyyətinə və onların vaxtında təmir olunmasına nəzarət edilməsi,
- Stoka nəzarət edilməsi, stokda hər hansı məhsul azaldığı zaman təchizata məlumat verilməsi
- Anbar sayımının maliyyə mütəxəssisinin iştirakı ilə həyata keçirilməsi (3-6 aydan bir)
- Anbarın hər hansı bölmələrinin müəyyən müddətdən bir sayılması prosesinin təşkil edilməsi
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq vəzifə üzrə azı 7 illik təcrübə (tikinti sahəsində 3 il olması mütləqdir);
- Tikinti materialları barədə ətraflı məlumata yiyələnmə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili səlis;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- İdarəetmə bacarığı;
- Fiziki aktiv,
- Məsuliyyətlilik, dürüst və dəqiq
- Hesablama qabiliyyəti,
- Planlama bacarığı
- Komandayla iş
Şərtlər:
- 6 günlük iş qrafiki:
- İş saatları 09:00-18:00 , 09:00-15:00
- Əmək haqqı 2500 AZN (NET)
- Yaş həddi 30-50 arası.
- Nahar və rabitə xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
Baş mühasib
Son tarix 08 iyul 2022 - [email protected]
Həftə içi 5 gün (08:30-17:30)
Əmək haqqı 3500 AZN (net)
Ünvan: Z.Bünyadov Pr., Məhəllə 1965, Çinar Park, Bina 1, 3-cü mərtəbə Bakı, 1075.
Tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə üzrə )
- İxtisas üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi
- MS Office, 1C, BTP, EFP proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
- Maliyyə təsərrüfat əməliyyatlarının bütün sahələrində iş təcrübəsi;
- Məsuliyyət,dəqiqlik,düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı
Əmək funksiyaları:
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsini, ona nəzarəti, operativ məlumatların təqdim edilməsini, mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi, digər bölmə və xidmət sahələri ilə birlikdə təsərrüfatdaxili ehtiyatların aşkara çıxarılması və səfərbər edilməsi məqsədi ilə mühasibat uçotu və hesabatının məlumatları üzrə müəssisənin maliyyə təsərrüfat fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsini təmin etmək.
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlilərinin və əsas vəsaitlərin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini təşkil etmək.
- Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunu təşkil etmək.
- Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibi, əmək haqqının ödənilməsi hesabları, dövlət büdcəsinə ödəmələr, dövlət sosial sığorta haqqı, kapital qoyuluşu vəsaitləri, banklara ssudalar üzrə borcların qoyulan vaxt ərzində verilməsi, tələbat fonduna və digər ehtiyat fondlarına ayırmaları tərtib etmək.
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin, əmək haqqı fondunun sərf olunmasının, vəzifə maaşlarının təyin edilməsinin, pul vəsaitlərinin, əmtəə-mal qiymətlilərinin və əsas fondların inventarlaşmasının, mühasibat uçotu və hesabatının təşkilinin yoxlanılması və müəssisənin bölmələrində sənədli təftişin qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət etmək.
- Pul vəsaitləri və mal-material qiymətlilərinin çatışmazlıqları və mənimsənilməsi haqqında sənədlərin tərtibində iştirak edir, lazımi hallarda müvafiq işlərin hüquq-mühafizə orqanlarına verilməsinə nəzarət etmək.
- Ştat, maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından silinməsi işlərini görmək.
- Mühasibat sənədlərinin çoxaldılması, tərtib edilməsi və arxivə təhvil verilməsinin müəyyən edilmiş qaydada yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək.
- Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik etmək.
Yuxarıda qeyd olunan tələbləri qarşılayan namizədlərdən müraciət üçün öz yenilənmiş CV-lərini email adresinə mövzu hissəsində “Baş mühasib” qeyd etməklə göndərmələri tələb olunur.
Max Print
Smetaçı
Son tarix 07 iyl 2022 - [email protected]
Əmək funksiyası:
- Qiymət təkliflərinin, tikinti quraşdırma işlərinin yerinə yetirilmə metodlarının və təqvim planlarının hazırlamaq;
- Layihələrdə iş həcmlərinin və materialların miqdarının hesablamaq;
- Podratçıları seçmək
- Smeta sənədlərinin tərtib etmək;
- Tender təkliflərinin hazırlamaq;
- Hazırlanmış smetaya uyğun olaraq texniki nəzarətin həyata keçirmək;
- Müqavilələr üzrə yerinə yetirilmiş işlərin tərtib olunması və ona nəzarət;
- Layihə barəsində aylıq texniki hesabatların hazırlamaq;
Tələblər:
- Ali texniki təhsil
- Bu sahədə iş təcrübəsi minimum 3 il
- Azərbaycan, rus dili
- Təcrübəli PC istifadəçisi (Excel, Word, CorelDraw, AvtoCAD - əla)
- Reklam istehsalı və ya mebel istehsalı sahəsindən təcrübəsi olması üstünlükdür.
- Çöl reklamları, stendlər, müxtəlif ourdoor/indoor reklamların istehsalında istifadə olunan materialları tanıması əlavə üstünlükdür.
Sənədləşmə - Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən
Əmək haqqı: 1000-1500 AZN (namizədə görə dəyişir)
Namizədlərdən şəkilli CV-lərini “Smetaçı” mövzusu göndərmək xahiş olunur. Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Başak Group
Korporativ satış şöbəsinin müdiri
Son tarix 07 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
- Müvafiq vəzifə üzrə minimum 4-5 il təcrübə;
- Yüksək Microsoft Ofis proqramları biliyi;
- Ünsiyyət və analitik düşünmə,liderlik, analiz etmə bacarığı;
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazarın araşdırılması;
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
- Gündəlik hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş rejimi.
- Əmək haqqı: 2000 AZN + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satış Müdiri” yazaraq göndərə bilərlər.
Company
İnteryer dizayner
Son tarix 07 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Elektronika və məişət əşyalarının satışı ilə məşğul olan mağazalar şəbəkəsinin filiallarının və şəbəkəyə daxil digər layihələrin interyer dizaynının işlənilməsi;
- Layihələrin realizasiyası və müəllif nəzarətinin həyata keçirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (memarlıq və ya interyer dizayn sahəsində);
- İnteryer dizayn sahəsində azı 5 il iş təcrübəsi;
- İnteryer dizayn sahəsində həyata keçirdiyi proyektlərdən ibarət portfolio;
- Autocad, 3dmax ve Photoshop proqramları üzrə interyer dizaynerə lazım olan səviyyədə biliklər.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- 2000-2500 AZN əmək haqqı;
- Portfolionun olması mütləqdir.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər cv və portfoliolarını aşağıda qeyd olunan mail ünvanına göndərərək vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Publik hüquqi şəxs
Əmək haqqı şöbəsinin müdiri
Son tarix 07 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbənin fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək,
- Tabeliyində olan əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək;
- Şöbə əməkdaşlarının əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
- Əməyin haqqı ilə bağlı bütün hesablamaları (məzuniyyət, kompensasiya, son haqq-hesab, xəstəlik vərəqəsi, ezamiyyə və s.) yoxlamaq və təhlilini aparmaq;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat);
- 5 illik analoji iş təcrübəsi, rəhbər vəzifədə 2 illik təcrübə
- Əmək qanunvericiliyini mükəmməl bilməli
- Vergi uçotu və vergi qanunvericiliyinin tələblərini təmin etmək
- PMS və Beynəlxalq dərəcəli sertifikatları (ACCA) olanlara üstünlük verilir
- Excel və 1C proqramı ilə yüksək işləmək bacarığı
İş Şərtləri:
- Həftədə 5 iş günü;
- İş saatları: 09:00-18:00;
- Əməkhaqqı: 2000 AZN NET
Mühasibat uçotu, hesabat və təhlil şöbəsinin müdiri
Son tarix 07 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotunu təşkil etmək;
- Təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi, ona nəzarət, operativ məlumatların təqdim edilməsi, mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim etmək;
- Təsərrüfat daxili ehtiyatlarının aşkara çıxarılması və səfərbər edilməsi məqsədilə mühasibat uçotu və hesabatının məlumatları üzrə Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsini, inventarizasiyanın aparılmasını təmin etmək;
- Əsas vəsaitlərin, maddi-əmtəə sərvətlərinin və pul vəsaitlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların mühasibat uçotu hesablarında vaxtında əks etdirilməsinə nəzarət etmək;
- Vergi orqanlarına qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada vergi hesabatını təqdim etmək;
- Cəmiyyətin bank hesabları üzrə aparılan maliyyə və hesablama əməliyyatların operativ uçotunun aparılmasını təmin etmək;
- Müqavilələr əsasında alınan malların və xidmətlərin dəyərinin vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
- Cəmiyyətin fəaliyyəti ilə bağlı vergi qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş zəruri sənədlərin, hesabatların tərtibatı və vergi orqanlarına təqdim etmək;
- Maliyyə vəsaitlərin hərəkətinin uçotunu aparmaq və maliyyə uçotun standartlarına uyğun olaraq maliyyə fəaliyyətinin nəticələri barədə hesabatları tərtib etmək;
- Mədaxil-məxaric büdcəsinin, pul vəsaitlərinin, həcm gəlirinin formalaşdırılmasını təmin etmək;
- Statistik hesabatların təhvil verilməsi üçün məlumatları hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək;
- Maliyyə-mühasibatlıq sənədlərin düzgün və vaxtında rəsmilləşdirilməsinə nəzarət etmək;
- Xəzinə, təsərrüfat və bank əməliyyatların, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyatların və hesab-fakturaların uçotunun aparılmasına nəzarət;
- Əmək haqqının ödənilməsi hesablarını, dövlət büdcəsinə məcburi ödəmələri, dövlət sosial sığorta fonduna ayırmaları, digər ayırmaları tərtib və nəzarətini təmin etmək.
Tələblər:
- Maliyyə mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
- Baş mühasib vəzifəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
- MHBS standartlarını yüksək səviyyədə bilmək (ACCA və PMS sertifikatları olanlara üstünlük verilir);
- Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili;
- MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
- Mühasibatlıq proqramında işləmək bacarıqları 1c (8.3).
Tələb olunan nəzəri biliklər:
- “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu;
- Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsi;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi
İş şərtləri:
- Həftədə 5 iş günü;
- İş saatları: 09:00-18:00;
- Əməkhaqqı: 2000 AZN NET
Grand Agro MMC
Baş Maliyyə Nəzarətçisi
Son tarix 06 iyl 2022 - Müraciət et
Təsvir:
- Ayın bağlanması üzrə işlər (xərc maddələrinin, müxabirləşmələrin yoxlanılması,və s.)
- Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və analiz edilməsi
- Aylıq büdcə-fakt analizinin aparılması
- Debitor və kreditor borcları, avanslar və inventarlar üzrə yaşlanma cədvəllərinin hazırlanması
- Ay ərzində görülən işlərə dair Struktur Bölmələrdən məlumatların toplanması
- Müşahidə Şurasının aylıq iclasları üçün təqdimatın hazırlanması
- Pul vəsaitləri üzrə proqnoz məlumatların hazırlanması və tələb edildiyi halda təsisçidən vəsait istəyi ilə bağlı müraciətin hazırlanması
- Kapital Qoyuluşu üzrə rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması
- PO-lar üzrə xülasə hesabatların hazırlanması
- Şirkətin illik büdcəsinin hazırlanması
- Büdcəyə nəzarətin təmin edilməsi (gündəlik olaraq açılan PR/SR/PO-ların büdcə ilə uyğunluğunun yoxlanılması)
- Audit tapıntılarının aradan qaldırılması üzrə işlər
- Müxtəlif xərc maddələri üzrə aylıq, rüblük, yarımillik və illik analizlərin aparılması
- Perspektiv layihələrlə bağlı səmərəlilik təhlillərinin aparılması
Tələblər:
- Bakalavr və ya Magistr - Maliyyə, mühasibatlılıq, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi, riyaziyyat
- İş təcrübəsi : Minimum 3-5 il
- ACCA (F3 və F7 mütləqdir, F5, F8 və F9 əlavə üstünlükdür)
- CFA və ya FMVA əlavə üstünlükdür
- Normal səviyyədə vergi bilikləri
- Analitik düşüncə
- Ms. Office (xüsusilə Excel) - yaxşı səviyyədə
Əmək haqqı: 2000-2500 AZN
Sosial imtiyazlar:
- Könüllü tibbi sığorta
- Nahar təminatı
- Performansdan aslı olaraq bonuslar
Başak Group
Korporativ satış şöbəsinin müdiri
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
- Müvafiq vəzifə üzrə minimum 4-5 il təcrübə;
- Yüksək Microsoft Ofis proqramları biliyi;
- Ünsiyyət və analitik düşünmə,liderlik, analiz etmə bacarığı;
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazarın araşdırılması;
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
- Gündəlik hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş rejimi.
- Əmək haqqı: 2000 AZN + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satış Müdiri” yazaraq göndərə bilərlər.
AlVentures
Front-end developer (VUE)
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Biznes məntiq və element davranışı qurma səviyyəsində JavaScriptlə işləmə bacarığı;
- Prototiplərin, konstruktorların, asinxron kodların və DOM-ların istifadəsi;
- Dizayn maketə uyğun şablon verstkalarla işləmə bacarığı;
- Vue.js ilə işləmə bacarığı (mütləqdir);
- REST API ilə iş təcrübəsi;
- Websocket ilə iş təcrübəsi;
- Git ilə iş təcrübəsi;
- HTML, CSS bilikləri;
- Mobil versiyaya uyğun adaptiv verstka xüsusiyyətlərinin bilikləri;
- W3C standarda uyğun valid verstkalar
- Özgə kodlarda işləmə bacarığı;
- Ən əsası: sürətli işləmə, daim inkişafı sevən;
- Pre-İntermediate səviyyəsindən aşağı olmayan ingilis dili (texniki ədəbiyyatı oxuma bacarığı, sənədlərin və öz məhsullarına aid təlimatların yazma bacarığı, baza səviyyəsində ünsiyyət və ingilis dili anlama bacarığı);
- Komandada işləmə bacarığı;
- Ali təhsil olanlara üstünlük verilir.
Şərtlər:
- Rəsmi əmək haqqı;
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Həftə içi 5 gün;
- Rahat ofisdə iş;
- Mehriban kollektiv;
- Peşəkar inkişaf imkanı
Əmək haqqı: 3000+
ATEF Şirkətlər Qrupu
Kabel üzrə texnoloq
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Əmək haqqı: 1000-1500 AZN
İş şəraiti:
- Tam sosial təminat (məzuniyyət və s.)
- 5 günlük iş həftəsi
- Nahar fasiləsi: 12:00-13:00
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir.
İş barədə məlumat:
- Mühəndis-texnoloq, ətraf mühitin təhlükəsizliyini nəzərə alaraq, mütərəqqi, iqtisadi cəhətdən əsaslandılmış texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasını, tətbiqini və müəssisənin məhsul buraxılışı rejimlərini işləyib hazırlayır;
- İstehsalatın texnoloji hazırlığını və texniki cəhətdən yenidən qurulmasını təşkil edir;
- Xammala,materiala, əmək sərfinə qənaəti təşkil edir;
- Məhsulun, işlərin(xidmətlərin) keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasını təmin edə biləcək istehsal rejimini təşkil edir;
- Yeni texnika və texnologiyanın tətbiqi planlarının texnolojı sənədləşdirmənin hazırlanmasını, sexlərin, sahələrin və digər istehsalat bölmələrinin onlarla təmin edilməsinə nəzarət edir;
- Məmulatın hazırlanması, elm və texnikanın nailiyyətlərinin texnologiyanın tətbiqini həyata keçirir;
- Texnolji sistemlərin layihələşdirilməsi, istehsalat kompleksinin avtomatlaşdırılması təşkil edir;
- İstehsalatın texnoloji sxemində baş verən dəyişikliklərin reqlamentində əks olunması üçün texniki şöbəyə müvafiq materiallar təqdim etmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Kabellər üzrə normativ sənədlərlə tanışlıq (QOST,İEC)
- Dünyanın aparıcı kabel istehsalçıları ilə və onların istifadə etdiyi texnologiyalarla tanış olmalı;
- Kabellər üçün izolyasiya materialları və onların istehsalçıları haqqında məlumatlı olmalı;
- Kabel istehsalı üzrə texnoloji kartaların hazırlanmasını və nəzarətini bilməli;
- Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə qabiliyyətinə sahib olmalı;
- MS Office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı.
Namizədin şəxsi keyfiyyətləri:
- Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
- Ezamiyyə imkanları;
- Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- İşə planlı yanaşması;
- Fəal olması və komandada işləmək bacarığı.
Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün CV-ni göndərə bilərsiniz. CV göndərən zaman vəzifənin adını “Kabel üzrə texnoloq” Mövzu bölməsində göstərin.
International Company
Merchandiser (Consumer Electronics)
Son tarix 01 iyl 2022
Responsibilities:
- Liaising with buyers, analysts, stores, suppliers and distributors;
- Working closely with visual-display staff and department heads to decide how goods should be displayed to maximize sales;
- Analyze market situation based on daily market intelligence;
- Organize and arrange specified records (sellout, promotion data and etc.)
- Conduct product training for promoters and field sales managers in the shop;
- Distribute POPs for products;
- Maintain store shelves by observing displays of company products, removing damaged products;
- Dealing with marketing/ In-store management “ISM” vendors;
- Assisting with the production of marketing materials and literature;
- Provide information by reporting growth, expansion or closing of stores in assigned territory.
Requirements:
- Higher education;
- Minimum 1 year merchandising experience in consumer electronics is preferred;
- Having personal car is preferred;
- Proficiency in English, Azerbaijani is a must;
- Customer oriented, results-focused and possess good communication skills;
- Computer literate - knowledge of MS Word, MS. Excel, MS. Outlook is a must.
Working schedule:
- Working days: Monday – Friday
- Lunch time: 13:00 -14:00
- Salary AZN 1200 – 1500
Interested Candidates please send your CV indicating the title of position in the subject line of your message.
Otherwise your candidacy will not be considered.
ID Project coordinator
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Salary: negotiable AZN 1800-2500.
Job Description:
- Communicate with Head Quarter and to help subsidiary to set up quarterly and annual sales target
- Help subsidiary to hit/exceed annual and quarterly sales target
- Identify prospect customers and build and maintain strong, long-lasting relationships
- Partner with customers to understand their business needs
- Finding new opportunities for ID products by cold calling and daily targeted customer meetings
- Help to plan product demand and forecast and communicate with HQ for product delivery
- Work with our Distribution partners and Internal teams to optimize joint selling for increasing revenue.
- Effectively communicate value proposition
- Respond in a timely manner to customer queries and demand
Qualification:
- Bachelor’s degree
- At least 5 years experience in a Sales
- Good command on English and Azerbaijan language
- Experience in Digital Signage & AV related industry
- Experience in sales and project coordination
- Experience in project coordination would be a plus
Should have:
- Good command on English and Azerbaijan language
- Proficient knowledge of MS Office programs
- Knowledge of IT and digital signage
- Relationship building and strong communication skills
Interested Candidates please send your CV indicating the title of position in the subject line of your message.
Otherwise your candidacy will not be considered.
Mover LLC
React Native Developer (Mobil proqramçı)
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 2500 AZN
Bilik və bacarıqlarla bağlı tələblər:
- Javascript (ES6+)
- React Native üzrə 2 ildən artıq təcrübə
- Redux üzrə təcrübə
- REST API-lərlə iş təcrübəsi
- Git ilə işləmə bacarığı
Öhdəliklər:
- Keyfiyyətli və səliqəli kod yazmaq
- Tapşırıqların yerinə yetirilməsi üçün lazım olan texnologiyaların öyrənilməsinə meyilli olmaq
- Yeni layihələrin qrup və ya fərdi şəkildə ərsəyə gətirilməsi, mövcud layihələrin dəstəklənməsi və inkişaf etdirilməsi
- İş qrafiki: həftədə 6 gün
- Karyerada inkişaf imkanları
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlərdən CV- lərini mövzu yerində “React Native Developer” qeyd edərək elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Baş mühasibin müavini
Son tarix 24 iyn 2022 - [email protected]
Yerli istehsalat müəssisəsi vakansiyası elan edir.
Hesabat verir: Baş mühasibə
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin vergi hesabatlarının işlənib hazırlanması (Aylıq ƏDV, Vahid bəyannamə, İllik Mənfəət, Əmlak, Torpaq bəyannamələri);
- Müəssisənin mühasibat uçotunun qurulmasında baş mühasibə dəstək;
- Mühasibat yazılışlarının qeydiyyatını, yoxlanılmasını və səhvlərin aradan qaldırılması ilə əlaqədar işlərə rəhbərlik edir;
- Debitor və kreditorların qaimə üzrə uçotunu aparır və sistemdə uyğun dəyişiklikləri edir;
- Yük gömrük bəyannamələri üzrə aparılacaq bütün işlərə nəzarət və sistemdə uçotu;
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması zamanı əsas mühasibat məlumatlarının bazasının işlənib hazırlamaq;
- Dövri hesabatları müəyyən edilmiş müddət çərçivələrində hazırlayır, mühasibat sənədlərinin qorunub saxlanmasına nəzarət edir, onları arxivə verilməsi üçün müəyyən edilmiş qaydaya uyğun olaraq rəsmiləşdirir;
- Kassa intizamının yerinə yetirilməsinə, təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmalara nəzarət edir;
- Mühasibat siyasətinin yenilənməsində baş mühasibə dəstək verir;
- Yeni proqram təminatına keçid zamanı mühasibat proseslərinin təsviri və yazılmasını həyata keçirir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, mühasibatlıq və audit üzrə)
- Baş mühasib və ya baş mühasibin müavini kimi minimum 3 illik peşəkar iş təcrübəsi;
- Elektron hökümət portallarında (e-gov və e-taxes) işləməyi bacarmalı;
- Ofis avadanlığı və kompüter proqramlarının (MS Office) əsaslarını yaxşı səviyyədə bilməli, 1C 8.3 proqramı üzrə bilik və bacarıqlarının olması mütləqdir;
- Azərbaycan Respublikasının müvafiq qanunvericiliyini bilməli;
- Dəqiqlik, punktuallıq və tapşırıqların vaxtlı-vaxtında icrası
- Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti
İş şəraiti:
- İş yeri – Bakı şəhəri
- İş saatları –09:00-19:00, bir saat nahar fasiləsi
- Nahar təmin edilir
- İstirahət günləri – Şənbə və bazar
- Əmək haqqı – nett 3000 AZN
Maraqlanan şəxslər mövzu yerində “Baş mühasibin müavini” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına CV göndərə bilərlər.
Optimal Electronics
Brand manager
Son tarix 23 iyn 2022 -
Requirements:
- Strong academic background;
- Proven experience above 2 years is required;
- Impressive communication and analytical skills;
- Self improvement skills;
- Ability to constantly analyse and implement new ideas;
- Proficciency in Azeri and English/Russian;
Main responsibilties:
- Analyze how our brand is positioned in the market and crystalize targeted consumers insights;
- Translate brand strategies into brand plans, brand positioning and go-to-market strategies;
- Lead creative development and create motivating stimulus to get targeted population to “take action;
- Establish performance specifications, cost and price parameters, market applications and sales estimates;
- Measure and report performance of all marketing campaigns, and assess against goals (ROI);
- Coach the team and get the best from everyone;
- Monitor market trends, research consumer markets and competitors’ activities to identify opportunities and key issues;
- Oversee marketing and advertising activities to ensure consistency with product line strategy;
- Monitor product distribution and consumer reactions;
- Brainstorm new and innovative growth strategies;
Company offers:
- Career and professional (growth) development;
- Salary:1500- 3000 azn
- Registration according to the Labour Code of the Azerbaijan Republic;
Interested candidates are requested to send their CV and certificates via link.
Note: Shortlisted candidates only will be invited to the interview.
AlVentures
Proqramçı (VUE)
Son tarix 20 iyn 2022
Tələblər:
- Vue.js framework ilə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Biznes məntiq və element davranışı qurma səviyyəsində JavaScriptlə işləmə bacarığı;
- Prototiplərin, konstruktorların, asinxron kodların və DOM-ların istifadəsi;
- Dizayn maketə uyğun şablon verstkalarla işləmə bacarığı;
- REST API ilə iş təcrübəsi;
- Websocket ilə iş təcrübəsi;
- Git ilə iş təcrübəsi;
- HTML, CSS bilikləri;
- Mobil versiyaya uyğun adaptiv verstka xüsusiyyətlərinin bilikləri;
- W3C standarda uyğun valid verstkalar
- Özgə kodlarda işləmə bacarığı;
- Ən əsası: sürətli işləmə, daim inkişafı sevən;
- Pre-İntermediate səviyyəsindən aşağı olmayan ingilis dili (texniki ədəbiyyatı oxuma bacarığı, sənədlərin və öz məhsullarına aid təlimatların yazma bacarığı, baza səviyyəsində ünsiyyət və ingilis dili anlama bacarığı);
- Komandada işləmə bacarığı;
- Ali təhsil olanlara üstünlük verilir.
Şərtlər:
- Rəsmi əmək haqqı;
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Həftə içi 5 gün;
- Rahat ofisdə iş;
- Mehriban kollektiv;
- Peşəkar inkişaf imkanı
- Əmək haqqı-2000-3000.