Logistika və Ümumi Xidmətlər departamenti/Təhlükəsizlik və Texniki işlər üzrə köməkçi / mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis
Vəzifəyə olan tələblər :
- Ali təhsil;
- 2 il iş stajı;
- Ünsiyyətqurma bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- MS Office proqramında işləyə bilmək bacarığı;
Əsas iş funksiyaları:
• Bank binalarının fiziki təhlükəsizlik xidmətlərini idarə etmək, Bankla təhlükəsizlik şirkəti arasında əlaqəni təmin etmək;
• Yeni filial açılışlarında və köçürülmələrində lazımi təhlükəsizlik işçisinin ehtiyacını qarşılamaq üçün müdirin razılığını almaq;
• Filialların təhlükəsizlik baxımından risk dəyərləndirməsini təhlil etmək;
• Binalarda meydana gələn asayiş, yanğın, sel və s. hadisələrə müdaxilə edərək lazımi prosesləri idarə etmək, bu haqda əlaqədar bölmələrə xəbər vermək;
• Siqnalizasiya Nəzarət Mərkəzinə bağlı bütün yerlərin açılma / bağlanma saatlarını yoxlayaraq gec açılan və ya gec bağlanan yerləri əlaqədar bölmələrə bildirmək;
• Siqnalizasiya Nəzarəti Mərkəzinə düşən bütün siqnalizasiya xəbərdarlıqlarını dəyərləndirərək əlaqədar bölmələrə bu haqda hesabat vermək;
• Tələb edildiyi halda açılma və bağlanma haqqında hesabatları hazırlayaraq əlaqədar bölmələrə çatdırmaq;
• Yeni filial açılışı və köçürülməsi zamanı Təhlükəsizlik Sistemi (Siqnalizasiya, Yanğınsöndürən) layihəsini hazırlayaraq sistemlərin vaxtında quraşdırılmasını təmin etmək;
• Bankın kartlı giriş sistemini işlətmək, təmir və təchizat işlərini aparmaq, lazımi hesabatlar hazırlamaq;
• Bütün Bank işçiləri üçün şəkilli təhlükəsizlik kartı hazırlamaq;
• Bankın bütün ofislərindəki təhlükəsizlik sistemlərinin işlərini, təmir və təchizat işlərini vaxtında aparılmasını təmin etmək
• Bir başa müdirin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.
Plastik Kartlar Əməliyyatları departamenti/Plastik Kartların Mühasibatlığı üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis
Vəzifəyə olan tələblər :
• Ali təhsil (iqtisadi təhsili olması daha məqsədə uyğundur);
• Mükəmməl Azərbaycan dili, İngilis dili
• MS Office proqramında işləyə bilmək bacarığı, xüsusən yaxşı Excel bilikləri
Əsas iş funksiyaları:
• Yerli qanunvericilik tələblərinə və bank daxili qaydalara uyğun tələb olunan hesabatları hazırlamaq və təqdim etmək;
• Müxabirləşmə zamanı istifadə olunan hesabların qalıqlarına nəzarət etmək;
• Alternativ xidmət kanalları vasitəsi ilə həyata keçirilən hesablaşmaların yoxlanılması;
• Beynəlxalq ödəniş sistemləri/Banklar arası kart mərkəzinin qaydalarını izləmək və həmin qaydalara əsasən proseslərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
• Beynəlxalq ödəniş sistemləri standartlarına uyğun bank ilə ödəniş sistemləri arasında müxabirləşmənin və hesablaşmanın həyata keçirilməsi;
• Ödəniş kartlarına dair layihələrin həyata keçirilməsi zamanı sistem infrastrukturuna uyğun tələbləri müəyyən etmək eyni zamanda test nəticələrinin doğru şəkildə reallaşmasını təmin etmək;
• Filiallardan və aidiyyatı bölümlərdən daxil olan istək və müraciətlərini yüksək səviyyədə yerinə yetirmək.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.