SOCAR Downstream Management
Təmirə dayanma işləri üzrə planlama texniki
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
Planlaşdırılmış əsaslı təmirin təşkil edilməsi üçün lazımı səndlərin hazırlanması və sahədə tətbiqini təmin etməsi. Planlaşdırılmış əsaslı təmir zamanı təqdim edilmiş iş həcmləri, iş addımlarının və digər sənədlərin sahədə yoxlanması və hazırlannması. Təmirə hazırlıq və təmir zamanı sahədən məlumatların toplanması və işlərin proqresini sistemə daxil edilməsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- SƏTƏM (Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi) standartlarına, qanunla müəyyənləşdirilmiş tələblərinə, istismar qaydalarına, qurumun prosedurlarına riayət etmək;
- Planlaşdırılmış əsaslı təmir işləri üçün təqdim edilmiş iş həcmlərini sahədə yoxlamaq və ətraflı hesabat hazırlamaq;
- Planlaşdırılmış əsaslı təmir işləri üçün təqdim edilmiş iş həcmlərinə uyğun olaraq iş addımlarını (iş planını) sahə komandası ilə birlikdə hazırlamaq;
- Standart işlər üçün iş addımı (iş planı) formatını hazırlamaq və mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək;
- İş addımlarına uyğun olaraq sahə komandası ilə birlikdə tələb olunan mal – material siyahısını hazırlamaq;
- Sahədən təqdim edilmiş “ iş metodu” üçün lazım olduqda iş addımlarını (iş planının) hazırlamaq;
- İş prosesləri zamanı işin gedişatına nəzarət etmək və görüləcək işlərin plana uyğunluğunu təmin etmək,
- Təmir hazırlıq və təmir zamanı sahədə işin gedişatının proqresini toplamaq və sistəmə daxil etmək,
- Təmirin sonunda planlaşdırılan və rellaşan iş həcmlərini analiz edib uyğunsuzluqlar barəsində rəhbərinə məlumat vermək,
- Təmir işləri ilə əlaqədar günlük, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.
- SAP proqramında iş bildiriş və iş sifariş yaradılmasının bilmək. İş addımlarını (iş planını) SAP PM moduluna işləmək;
- Əlavə çıxan işlər üçün iş addımlarını yazmaq və SAP PM moduluna əlavə etmək;
- Tamamlanmış işlərin SAP PM modulunda iş sifariş formasının bağlanmasını təmin etmək;
- Cavabdeh olduğu işlərin gedişatı haqqında rəhbərinə hesabatlar hazırlamaq və məlumatlandırmaq;
- Verilən iş tapşırıqlarını səmərəli, qüsursuz və etibarlı şəkildə yerinə yetirmək, müxtəlif tapşırıqlar üçün daima özünü təkmilləşdirmək, təlimlərdə fəallıq göstərmək, işi təhlükəsiz, yüksək keyfiyyətdə, işə icazə sənədlərinə uyğun olaraq xətasız görmək;
- İşlə əlaqədar birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında və zavodun təhlükəsizlik qaydalarına uyğun şəkildə icra etmək;
- Yanğın, təbii fəlakətlər zamanı aldığı təlim və təyinata müvafiq olaraq müdaxilə etmək;
- İnteqrasiya idarəetmə sistemləri fəaliyyətlərinə uyğun olaraq, birbaşa və ya dolayı yolla öz səlahiyyətləri daxilində olan, birlikdə planlaşdırma, tətbiq etmə, monitorinq və təkmilləşdirmə fəaliyyətlərini effektiv şəkildə həyata keçirmək;
- Zavodda baş verəcək korporativ mədəniyyət dəyişikliyinə töhfə vermək, yeni işləmə prosesinə sürətli şəkildə uyğunlaşmaq;
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə texniki təhsil (peşə, orta-ixtisas və s.);
- Sənayedə mexaniki təmir və təmirin planlaşdırma sahəsində 2 il iş təcrübəsi olmalı;
- Yoxlanışlar aparmaq üçün, hündürlükdə işləmək bacarığı və fiziki olaraq tam sağlam olmalı;
- Yoxlanışlar aparmaq üçün, qapalı sahələrdə işləmək bacarığı və təcrübəsi olmalı;
- Müxtəlif növ mexaniki avadanlıqların təmiri və təftişi haqqında bilikləri olmalı;
- Təzyiq və stresin idarə olunması qabuliyyəti və problemləri həll etmə bacarığı olmalı;
- Mexaniki cizgiləri oxuma bacarığı;
- MS Office, Adobe Acrobat reader proqrmalarında işləmək bacarığı;
- Primavera P6, SAP PM modulu ilə işləmək bacarığı.
Müraciət forması:
Müraciət üçün uyğun namizədlərdən CV-lərini “mövzu” hissəsində vakansiyanın adını “Təmirə dayanma işləri üzrə planlama texniki” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 20.04.2024
Təmir işlərinin planlaşdırılması üzrə mühəndis
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
Planlaşdırılmış təmir zamanı təqdim edilmiş iş həcmləri, iş addımlarının və digər sənədlərin yoxlanması; Planlaşdırılmış təmirin Primavera P6 proqramı üzərindən hazırlanmış Plan proqramının yoxlanması və proqreslərin izlənməsi; Planlaşdırılmış təmirin təşkil edilməsi üçün lazımı sənədlərin hazırlanması və sahədə tətbiqinin izlənməsi; Təmirə hazırlıq və təmir zamanı sahədən toplanmış olan məlumatların proqresinin yoxlanması və lazımi araşdırmaların aparılması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- SƏTƏM (Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi) standartlarına, qanunla müəyyənləşdirilmiş tələblərinə, istismar qaydalarına, qurumun prosedurlarına riayət etmək;
- Planlaşdırılmış təmir işləri üçün təqdim edilmiş və hazırlanmış olan iş həcmlərinin müzakirəsi və təsdiqlənməsini həyata keçirmək;
- Planlaşdırılmış təmir işləri üçün təqdim edilmiş iş həcmlərinə uyğun olaraq hazırlanmış olan iş addımlarını (iş planı) və iş ardıcıllıqlarını yoxlamaq və uyğunluğunu təsdiqləmək;
- İş addımlarına uyğun olaraq sahə komandası ilə birlikdə tələb olunan mal – material siyahısını yoxlamaq, uyğunluğunu təsdiqləmək və aidiyyatı şöbələrə yönləndirmək;
- Planlaşdırılmış təmir zamanı podratçı tərəfindən görüləcək olan servis işləri üçün texniki şərtnaməni hazırlamaq və aidiyyatı şöbələrə yönləndirmək;
- Planlaşdırılmış təmir üçün sifariş edilmiş ehtiyat hissələri, mal-material və servis xidmətlərinin gedişatını izləmək;
- İş həcmləri təsdiq edildikdən sonra “ gecikmiş və əlavə işlər ” i izləmək və proqres hesabatlarını hazırlamaq;
- Sahədən təqdim edilmiş “ iş metod” larını izləmək və proqres hesabatlarını hazırlamaq;
- İş addımlarına uyğun olaraq Plan- Proqramın (Primavera P6) və proqres əyrisini yoxlamaq və hesabatı hazırlamaq;
- İş prosesləri zamanı plan proqramda işin gedişatına nəzarət etmək və görüləcək işlərin plana uyğunluğunu təmin etmək və hazırlanmış olan günlük proqres hesabatını yoxlamaq, hesabatı aidiyyatı rəhbərliyə və şöbələrə göndərmək;
- Planlaşdırılmış təmir zamanı mütamadi olaraq plan proqrama üzərindən sahə komandasını gecikmələr və ya irəliləmələr barəsində məlumatlandırmaq;
- Təmir zamanı işlərin gedişatına dəstək olmaq üçün plan hazırlayıb sahəyə təqdim etmək;
- Təmirə hazırlıq işlərini təşkil etmək və təmirin başlamasına qədər bütün hazırlıq işlərinin bitməsini təşkil etmək;
- Təmirin sonunda planlaşdırılan və rellaşan iş həcmlərini plan proqram üzərində analiz edib uyğunsuzluqlar barəsində hesabat hazırlayıb təqdim etmək;
- Təmir işləri ilə əlaqədar həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq;
- SAP proqramında yaradılmış olan iş bildiriş və iş sifarişlərini yoxlamaq və təsdiqləmək;
- Tamamlanmış işlərin SAP PM modulunda iş sifariş formasının bağlanmasını təşkil etmək;
- Planlaşdırılmış təmir ilə əlaqədar bütün sənədlərin toplanması və qovluq şəkildə saxlanmasını təşkil etmək;
- Planlaşdırılmış təmir üçün lazım olan günlük, həftəlik və aylıq toplantıların keçirilməsini və toplantının aparılmasının təmin etmək;
- Verilən iş tapşırıqlarını səmərəli, qüsursuz və etibarlı şəkildə yerinə yetirmək, müxtəlif tapşırıqlar üçün daima özünü təkmilləşdirmək, təlimlərdə fəallıq göstərmək, işi təhlükəsiz, yüksək keyfiyyətdə, işə icazə sənədlərinə uyğun olaraq xətasız görmək.
- Yanğın, təbii fəlakətlər zamanı aldığı təlim və təyinata müvafiq olaraq müdaxilə etmək
- İnteqrasiya idarəetmə sistemləri fəaliyyətlərinə uyğun olaraq, birbaşa və ya dolayı yolla öz səlahiyyətləri daxilində olan, birlikdə planlaşdırma, tətbiq etmə, monitorinq və təkmilləşdirmə fəaliyyətlərini effektiv şəkildə həyata keçirmək.
- Zavodda baş verəcək korporativ mədəniyyət dəyişikliyinə töhfə vermək, yeni işləmə prosesinə sürətli şəkildə uyğunlaşmaq.
Tələblər:
- Müvafiq sahəsi üzrə bakalavr təhsili (Mexanika mühəndisliyi);
- Sənaye sahəsində mexaniki təmir işlərində 3 il iş təcrübəsi olmalı
- Sənayedə təmirin planlaşdırılması sahəsində 5 il iş təcrübəsi olmalı
- Sahədə proqres yoxlanışları aparmaq üçün hündürlükdə və qapalı sahədə işləmək bacarığı olmalı,
- Müxtəlif növ mexaniki avadanlıqların təmiri və təftişi haqqında bilikləri olmalı,
- Problemləri həll etmə bacarığı olmalı,
- Mexaniki cizgilərini oxuma bacarığı,
- İngilis dili biliyi yaxşı səviyyədə olmalı;
- Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı olmalı (Word, Excel, Power Point, Outlook).
- Primavera P6, SAP (PM və MM modulu) proqramlarında işləmək bacarığı olmalı.
Müraciət forması:
Müraciət üçün uyğun namizədlərdən CV-lərini “mövzu” hissəsində vakansiyanın adını “Təmir işlərinin planlaşdırılması üzrə mühəndis” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 20.04.2024
Procurement specialist
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Summary:
Procurement specialist is in charge of implementing procurement cycle, establish tenders and achieve the best value, to follow Supply Chain procedures, work instructions, forms, etc; Also, implementing procurement planning, supports development of category strategies for each service and materials type acquired by the Company.
Responsibilities:
- Ensure all procurement activities are carried out in accordance with the project execution plan/schedule and/or procurement strategy, within approved budgets, and in line with procurement processes and procedures;
- Hands-on handle procurement activities for key procurement enquiry/ purchase orders;
- Establish regular review meetings with procurement, engineering, and/or project management personnel to ensure dates for pre-order deliverables are being maintained;
- To interact with end users in identifying business needs, building relationships with existing Suppliers, Manufacturers;
- To participate in all stages of the tender process;
- To create Request for Proposal for the acquisition of materials and services to get the proposals from the suppliers;
- To prepare commercial bid evaluation for management approval;
- To liaise with end-user department to get technical comments; incorporate technical notes into commercial bid evaluation and issue recommendation to purchase;
- To organize meetings with suppliers and attend those meetings;
- To negotiate on behalf of the company to get the best commercial offers on materials, equipment and services;
- To research select and purchase quality products and materials;
- To prepare progress of requisitions and update management on status of orders;
- To arrange local transport of goods and track orders to ensure timely delivery;
- To record and properly archive all bidding documents;
- To work in accordance with Project procurement and subcontracting procedures;
- To carry out other instructions of management.
Requirements:
- Bachelor’s degree and / or qualification in Economy, Business Administration or related field;
- Evidence of trainings and certifications in related field;
- Minimum 3–5 years experience, preferably in Oil & Gas Sector;
Any other specific requirements:
- Microsoft Office knowledge;
- Fluent Azerbaijani and English language skills;
- Technical knowledge and skills are preferable;
- Good communication, teamwork and leadership skills;
- Good planning ability skills;
- Multi-tasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks;
- Logical and systematic approach to work.
Application Instruction:
Kindly submit your CV and indicate the position you are applying for in the Subject line. All applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.
Application closing date: 20.04.2024
Proqramlama üzrə texnik
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
Planlaşdırılmış təmir zamanı təqdim edilmiş iş həcmləri, iş addımlarının və digər sənədlərin hazırlanması. Planlaşdırılmış təmirin Primavera P6 proqramı üzərindən Plan proqramının hazırlanması və proqreslərin izlənməsi. Planlaşdırılmış təmirin təşkil edilməsi üçün lazımı sənədlərin hazırlanması və sahədə tətbiqinin təmin edilməsi. Təmirə hazırlıq və təmir zamanı sahədən toplanmış olan məlumatların proqresinin sistemə daxil edilməsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- SƏTƏM (Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi) standartlarına, qanunla müəyyənləşdirilmiş tələblərinə, istismar qaydalarına, qurumun prosedurlarına riayət etmək;
- Planlaşdırılmış təmir işləri üçün təqdim edilmiş iş həcmlərini sahədə yoxlamaq və ətraflı hesabat hazırlamaq;
- Planlaşdırılmış təmir işləri üçün təqdim edilmiş iş həcmlərinin uyğun olaraq iş addımlarını (iş planını) sahə komandası ilə birlikdə hazırlamaq və iş ardıcıllıqlarını təyin etmək;
- Standart işlər üçün iş addımı (iş planı) formatını hazırlamaq və mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək;
- İş addımlarına uyğun olaraq sahə komandası ilə birlikdə tələb olunan mal – material siyahısını hazırlamaq;
- Sahədən təqdim edilmiş “ iş metodu” üçün lazım olduqda iş addımlarını (iş planını) hazırlamaq;
- Sahədən təqdim edilmiş “ iş metod” larını izləmək və proqres hesabatlarını hazırlamaq;
- İş addımlarına uyğun olaraq Plan-Proqramın (Primavera P6) və proqres əyrisini hazırlamaq;
- İş prosesləri zamanı plan proqramda işin gedişatına nəzarət etmək və görüləcək işlərin plana uyğunluğunu təmin etmək və günlük proqres hesabatını hazırlamaq;
- Təmir hazırlıq və təmir zamanı sahədə işin gedişatının proqresini sistemə daxil etmək;
- Təmirin sonunda planlaşdırılan və reallaşan iş həcmlərini plan proqram üzərində analiz edib uyğunsuzluqlar barəsində rəhbərinə məlumat vermək;
- Təmir işləri ilə əlaqədar həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq;
- Cavabdeh olduğu işlərin gedişatı haqqında rəhbərinə hesabatlar hazırlamaq və məlumatlandırmaq;
- Planlaşdırılmış təmir ilə əlaqədar bütün sənədləri toplamaq və qovluq şəklində saxlanmasını təmin etmək;
- Verilən iş tapşırıqlarını səmərəli, qüsursuz və etibarlı şəkildə yerinə yetirmək, müxtəlif tapşırıqlar üçün daima özünü təkmilləşdirmək, təlimlərdə fəallıq göstərmək, işi təhlükəsiz, yüksək keyfiyyətdə, işə icazə sənədlərinə uyğun olaraq xətasız görmək;
- İşlə əlaqədar birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında və zavodun təhlükəsizlik qaydalarına uyğun şəkildə icra etmək;
- Yanğın, təbii fəlakətlər zamanı aldığı təlim və təyinata müvafiq olaraq müdaxilə etmək;
- İş saatından əlavə olaraq təcili çağırışlara cavab vermək və zərurət yarandığı halda qarşılıqlı razılaşma əsasında iş vaxtından əlavə işləmək;
- İnteqrasiya idarəetmə sistemləri fəaliyyətlərinə uyğun olaraq, birbaşa və ya dolayı yolla öz səlahiyyətləri daxilində olan, birlikdə planlaşdırma, tətbiq etmə, monitorinq və təkmilləşdirmə fəaliyyətlərini effektiv şəkildə həyata keçirmək;
- Zavodda baş verəcək korporativ mədəniyyət dəyişikliyinə töhfə vermək, yeni işləmə prosesinə sürətli şəkildə uyğunlaşmaq.
Tələblər:
- Orta təhsil (Müvafiq sahə üzrə peşə və ya orta texniki təhsil üstünlükdür);
- Sənayedə mexaniki təmir və təmirin planlaşdırma sahəsində 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- Sahədə proqres yoxlanışları aparmaq üçün hündürlükdə və qapalı sahədə işləmək bacarığı və fiziki olaraq tam sağlam olmalı;
- Müxtəlif növ mexaniki avadanlıqların təmiri və təftişi haqqında bilikləri olmalı;
- Təzyiq və stresin idarə olunması qabiliyyəti və problemləri həll etmə bacarığı olmalı;
- Ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
- MS Office, Adobe Acrobat reader, Primavera P6 proqramları ilə işləmək bacarığı;
- İngilis dili biliyi arzu olunandır.
Müraciət forması:
Müraciət üçün uyğun namizədlərdən CV-lərini “mövzu” hissəsində vakansiyanın adını “Proqramlama üzrə texnik” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 20.04.2024
Senior data architect/data engineer
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Summary:
A Data Architect/data engineer plays a crucial role in designing, creating, deploying, and managing an organization's data architecture. This involves developing and implementing strategies for data management, ensuring data accuracy, security, and accessibility. Data Architects work closely with stakeholders, including business analysts, data scientists, and IT professionals, to understand data requirements and design systems that support efficient data storage, retrieval, and analysis.
Responsibilities:
- Data Strategy and Planning: Develop and implement a comprehensive data strategy aligned with the organization's business goals. Collaborate with business leaders to understand data requirements and translate them into actionable plans;
- Data Modeling: Design and create data models that define the structure and relationships of data entities. Ensure data models adhere to industry best practices and standards;
- Database Management: Oversee the design and implementation of databases, ensuring optimal performance, integrity, and security. Choose appropriate database systems and tools based on project requirements;
- Data Integration: Develop strategies for integrating data from various sources to ensure consistency and accuracy. Implement data integration solutions that support seamless data flow across different systems;
- Collaboration and Communication: Work closely with cross-functional teams, including business analysts, data scientists, and IT professionals. Communicate complex technical concepts to non-technical stakeholders.
Requirements:
- Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, Data Science, or a related field. A Master’s degree is preferred;
- Minimum 5 years of experience in data architecture, data modeling, and database management. Experience in data strategy development and implementation;
- Proficiency in data modeling and design tools (e.g., ER/Studio, ERwin, or similar);
- Expertise in SQL and experience with at least one of the major database management systems (e.g., Oracle, SQL Server, MySQL, PostgreSQL);
- Familiarity with data warehousing, ETL processes, and business intelligence platforms;
- Understanding of big data technologies (e.g., Hadoop, Spark) is a plus.
Any other specific requirements:
- Microsoft Office knowledge;
- Fluent English language skills;
- Knowledge of cloud data services (AWS, Azure, Google Cloud) is highly desirable;
- Relevant certifications (e.g., Certified Data Management Professional, Microsoft Certified: Azure Data Engineer) are advantageous;
- Compliance Knowledge: Understanding of data privacy laws and compliance regulations (e.g., GDPR, CCPA).
Application Instruction:
Kindly submit your CV to e-mil and indicate the position you are applying for in the Subject line. All applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.
Application closing date: 20.04.2024
Reliability Engineer
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Summary:
Reliability Engineer carries out the reliability activities of all or assigned facilities affiliated to the Socar Downstream according to instructions from line manager and monitors compliance with the reliability performance and targets of the company.
Responsibilities:
- Adherence to Health, Safety and Environmental Protection (HSE) standards, statutory requirements, Refinery Operating Rules, Refinery and Integrity and Reliability Department internal procedures, as well as international codes and standards used in the refining industry. To plan and execute daily tasks based on the above;
- To carry out flawless registration of data on the duties of his responsibility, report, submit to the line manager;
- Planning and implementing activities defined by the Chief Reliability Engineer and/or Reliability Manager of SDM;
- Planning and implementing reliability activities in the considering current national regulations, industry best practices, codes and standards. Maintaining relevant records properly and preparing them for presentation at audits. Giving suggestions for improvement and development on Reliability Unit;
- Working for the execution of the Asset Management Performance (APM) System Installation Project; ACA, RCM, RBI, SIL, DEM, etc., in coordination with the relevant focal person. To play an active role in the processes of organizing, monitoring, evaluating and reporting workshops;
- Supporting the line manager in reporting reliability KPls to the relevant committees of the Company;
- Involvement in the identification of assets (Bad Actors) that cause abnormally high maintenance costs and/or loss of production, affecting the reliability of the Company and its facilities; Root Cause Analysis (RCA), Statistical Process Control, Fault Tree Analysis, etc., in order to ensure that necessary precautions are taken and to increase reliability. To offer advice on actions such as equipment replacement or decommissioning, using methods;
- Preparing reliability reports; Continuously monitor and update the reliability indicators of the Company and its facilities and offer suggestions for improvement;
- Assist in the process of managing Asset Life Cycle Cost (LCC) during the design and assembly of new assets or replacement of existing assets;
- To be aware of the OHS requirements and targets of the Company. To carry out the necessary controls in order to comply with the OHS rules in force in order to prevent accidents in the area he is responsible;
- Supporting the efficiency and quality of the reliability activities of SDM and its facilities;
- Fulfilling the duties assigned to him\her by the manager to whom he is affiliated in relation to his field of duty;
- Answering emergency calls outside of business hours, working overtime when it’s necessary, providing on-call support after business hours when it’s necessary;
- To act in accordance with the company's policies, mission, vision, corporate values, legal and other requirements, as well as company ethical rules, policies, procedures, instructions, strategies and objectives; ensuring the adoption and dissemination of the relevant rules, policies and other requirements by the personnel in the positions under it; informing the relevant units in case of any discrepancies observed within the company on these issues;
- Checking the accuracy of information and documents related to the field;
- To report regularly and effectively to the person in the position (line manager) he is affiliated with on the works falling under his responsibilities.
Requirements:
- Bachelor’s Degree in Mechanical Engineering;
- 3 years minimum relevant experience;
- Ability to read and interpret and practical knowledge of international standards, national regulations and GOST standards.
- Fluent English language skills;
Location: Garadagh
Application Instruction:
Kindly submit your CV and indicate the position you are applying for in the Subject line. All applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.
Application closing date: 20.04.2024
Junior financial control specialist
Son tarix 21 apr 2024 [email protected]
Summary:
Junior financial control specialist will be responsible for assisting to coordinate inventory counts, reviewing financial statements and collobarating with finance teams. He/she will support to ensure accuracy and compliance with financial transactions and records. Additionally, he/she will be tasked with creating analytical reports based on management requests.
Responsibilities:
- Assist in conducting periodic audits of accounting divisions to verify the accuracy and compliance of financial transactions, records, and reporting;
- Support the coordination of inventory and fixed asset counts, ensuring adherence to company policies and procedures;
- Assist in reviewing and reconciling balance sheets to ensure they accurately represent the financial position of the company;
Requirements:
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Economics, or a related field;
- CIA/ACCA/CİMA/CFA certification is preferred;
- Minimum 0-1 year experience, preferably in Oil & Gas Sector;
Any other specific requirements:
- Proficiency in analyzing financial statements;
- Fluent Azerbaijani and English language skills;
- Microsoft Office knowledge;
- Detail-oriented and organized;
- Strong analytical and quantitative skills;
- Excellent communication and teamwork skills.
Application Instruction:
Kindly submit your CV and indicate the position you are applying for in the Subject line. All applications for the advertised post will be assessed and given equal opportunities.
Application closing date: 20.04.2024