Zarat Group of Companies
Oфис-менеджер
Son tarix 28 noy 2024 - [email protected]
Место работы: Баку;
Обязанности:
- Составлять график встреч и организовывать их в соответствии с графиками;
- Принимать входящие звонки (и запросы сделанные другими способами) и направлять их по назначению, вести обновленный список телефонов компании;
- Встреча и сопровождение гостей ;
- Определение внутренних потребностей офиса, оформление заказов, контроль поставок расходных материалов, воды и продуктов питания;
- Уборка помещения генерального директора и контроль работы уборщицы;
- Приготовление и подача чая, кофе Генеральному директору ;
- Составление, печать и отправка различных видов документов (например, визиток и т.п.);
- Организация мероприятий;
- Организация и контроль работ по ремонту помещений офиса;
- Организация и бронирование транспорта, связанного с поездками сотрудников;
- Подготовка отчетов о проделанной работе, а также по другим темам, связанным с работой по поручению Генерального директора.
Требования:
- Только кандидаты-женщины;
- Знание русского языка должно быть на отличном уровне;
- Умение пользоваться офисными программами;
- Способность решать проблемы;
- Умение работать в команде;
- Внимание и аккуратность.
Зарплата: 500-600 манат в зависимости от уровня знаний
Рабочие условия:
- 6-дневная рабочая неделя;
- Выходной - воскресенье
Кандидатов просим отправлять свое резюме на адрес электронной почты указав в теме письма название вакансии “Oфис-менеджер”.
Maliyyə mütəxəssisi
Son tarix 28 noy 2024 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri;
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il;
Təhsil: Ali.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirкətin mаliyyə hеsаbаtının tərtib еdilməsi və mаliyyə göstəricilərinin hеsаblаnmаsı üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi;
- Müəssisənin illik büdcəsinin planlaşdırılması, digər struktur bölmə rəhbərləri ilə birgə büdcənin hazırlanması və icrasına nəzarət etmək;
- Şirkətin siyasətinə uyğun illik maliyyə planlarını tərtib etmək, faktiki və plan tutuşdurulması əsasında onun icrasına nəzarət etmək;
- Cəmiyyətin cari öhdəliklərini yerinə yetirmək məqsədilə pul vəsaitlərinin ehtiyatını təmin etmək, pul vəsaitlərin hərəkətini mütəmadi təhlil etmək və pul vəsaitlərinin sərfiyyatı ilə bağlı qısamüddətli proqnozlar vermək;
- Müəssisənin maliyyə və iqtisadi vəziyyətini və fəaliyyətinin nəticələrini təhlil etmək, şirkətin likvidliyini təmin etmək;
- Şirкətin fəаliyyət хərclərinin аnаlizi və хərclərin аzаldılmаsı yоllаrını аrаmаq və еffекtivliyinin yахşılаşdırılmаsı;
- Cəmiyyətin maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünü və orada olan məlumatların etibarlılığını təmin etmək;
- Şirкətin sаtınаlmа risкlərinə nəzаrət və оnun оptimаl səviyyədə sахlаnılmаsı;
- Vergi və audit yoxlamaları zamanı məlumatların düzgün və dolğun formada təqdim edilməsini həyata keçirmək;
- Müəssisələrdən gələn hesabatlara əsasən məlumatların uçota alınması;
- Mənfəət və zərər hesabatının, kapitalda dəyişikliklər haqqında hesabatın hazırlanması.
Tələblər:
- Beynəlxalq maliyyə standartlarını bilmək (İFRS);
- Maliyyə auditi sahəsində təcrübə;
- MDB ölkələrində yerləşən ofislər ilə sıx əməkdaşlığı nəzərə alaraq rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
- Xarici ölkələrə ezamiyyələrə açıq olmalı;
- Mаliyyə şərаitini аnаliz еtməк qаbiliyyəti, prоblеmləri həll еtmək bаcаrığı;
Əməkhaqqı: 1000 AZN
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi (Şənbə günü qısa iş günüdür)
- İstirahət günü: Bazar
Müraciət qaydaları:
- CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını – “Maliyyə mütəxəssisi” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.
İcraçı direktor
Son tarix 28 noy 2024 - - [email protected]
İş yeri: Siyəzən rayonu, Zarat k;
İş təcrübəsi: Anbar və logistika sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi (dəmir yolu daşımaları və sənədləşməsi üzrə təcrübə mütləqdir);
Təhsil: Ali;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbar və logistika işlərinin (malların qəbulu, saxlanılması, aşırılması, yüklənməsi, göndərilməsi və s.) ümumi təşkili və idarə olunması;
- Anbarlarda daxili qaydalara uyğun əməliyyatların aparılmasını təşkil etmək;
- Malların qəbulu və satışı zamanı nəqliyyatın planlaşdırılmasını təmin etmək;
- Ölkə daxilindən və xaricindən alınan məhsulların daşınması və anbara təhvil olunması ilə bağlı bütün əməliyyatların həyata keçirilməsini təşkil etmək;
- Anbar üzrə daxil olmaların/çıxarılmaların idarə olunması və daim nəzarətdə saxlanılması;
- Mövcud logistik sxemlərin müntəzəm olaraq optimallaşdırılması istiqamətində fəaliyyət göstərmək;
- Müştərilər və logistik sxemlər üzrə bazanın formalaşdırılması və daim yenilənməsini təmin etmək;
- Müvafiq anbar və logistika sənədlərinin düzgün tərtib olunması və məlumatların müntəzəm olaraq elektron qaydada müvafiq proqramlar vasitəsilə müvafiq rəhbərlərə gündəlik ötürülməsini təmin etmək;
- Bazar qiymətlərinin monitorinqi və risklərin dəyərləndirilməsi və bu barədə təkliflərin hazırlanması;
- Tabeliyində olan işçilərin daxili intizam qaydalarına, yanğın təhlükəsizliyi, əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət olunması;
- Rəhbərliyə fəaliyyət ilə bağlı mütəmadi hesabatların və təkliflərin verilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və rus dili mükəmməl;
- MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
- Komandada işləmək bacarığı, tələbkarlıq, məsuliyyətlilik;
- Analitik düşünmə tərzi və problemləri həll etmə bacarığı.
Əməkhaqqı: 1000-1500 AZN
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi;
- İstirahət günü: Bazar
Müraciət qaydaları:
CV-nizi e-mail elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını –“İcraçı direktor” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.