Zarat Group of Companies
Oфис-менеджер
Son tarix 28 noy 2024 - [email protected]
Место работы: Баку;
Обязанности:
- Составлять график встреч и организовывать их в соответствии с графиками;
 - Принимать входящие звонки (и запросы сделанные другими способами) и направлять их по назначению, вести обновленный список телефонов компании;
 - Встреча и сопровождение гостей ;
 - Определение внутренних потребностей офиса, оформление заказов, контроль поставок расходных материалов, воды и продуктов питания;
 - Уборка помещения генерального директора и контроль работы уборщицы;
 - Приготовление и подача чая, кофе Генеральному директору ;
 - Составление, печать и отправка различных видов документов (например, визиток и т.п.);
 - Организация мероприятий;
 - Организация и контроль работ по ремонту помещений офиса;
 - Организация и бронирование транспорта, связанного с поездками сотрудников;
 - Подготовка отчетов о проделанной работе, а также по другим темам, связанным с работой по поручению Генерального директора.
 
Требования:
- Только кандидаты-женщины;
 - Знание русского языка должно быть на отличном уровне;
 - Умение пользоваться офисными программами;
 - Способность решать проблемы;
 - Умение работать в команде;
 - Внимание и аккуратность.
 
Зарплата: 500-600 манат в зависимости от уровня знаний
Рабочие условия:
- 6-дневная рабочая неделя;
 - Выходной - воскресенье
 
Кандидатов просим отправлять свое резюме на адрес электронной почты указав в теме письма название вакансии “Oфис-менеджер”.
Maliyyə mütəxəssisi
Son tarix 28 noy 2024 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri;
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il;
Təhsil: Ali.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirкətin mаliyyə hеsаbаtının tərtib еdilməsi və mаliyyə göstəricilərinin hеsаblаnmаsı üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi;
 - Müəssisənin illik büdcəsinin planlaşdırılması, digər struktur bölmə rəhbərləri ilə birgə büdcənin hazırlanması və icrasına nəzarət etmək;
 - Şirkətin siyasətinə uyğun illik maliyyə planlarını tərtib etmək, faktiki və plan tutuşdurulması əsasında onun icrasına nəzarət etmək;
 - Cəmiyyətin cari öhdəliklərini yerinə yetirmək məqsədilə pul vəsaitlərinin ehtiyatını təmin etmək, pul vəsaitlərin hərəkətini mütəmadi təhlil etmək və pul vəsaitlərinin sərfiyyatı ilə bağlı qısamüddətli proqnozlar vermək;
 - Müəssisənin maliyyə və iqtisadi vəziyyətini və fəaliyyətinin nəticələrini təhlil etmək, şirkətin likvidliyini təmin etmək;
 - Şirкətin fəаliyyət хərclərinin аnаlizi və хərclərin аzаldılmаsı yоllаrını аrаmаq və еffекtivliyinin yахşılаşdırılmаsı;
 - Cəmiyyətin maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünü və orada olan məlumatların etibarlılığını təmin etmək;
 - Şirкətin sаtınаlmа risкlərinə nəzаrət və оnun оptimаl səviyyədə sахlаnılmаsı;
 - Vergi və audit yoxlamaları zamanı məlumatların düzgün və dolğun formada təqdim edilməsini həyata keçirmək;
 - Müəssisələrdən gələn hesabatlara əsasən məlumatların uçota alınması;
 - Mənfəət və zərər hesabatının, kapitalda dəyişikliklər haqqında hesabatın hazırlanması.
 
Tələblər:
- Beynəlxalq maliyyə standartlarını bilmək (İFRS);
 - Maliyyə auditi sahəsində təcrübə;
 - MDB ölkələrində yerləşən ofislər ilə sıx əməkdaşlığı nəzərə alaraq rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
 - Xarici ölkələrə ezamiyyələrə açıq olmalı;
 - Mаliyyə şərаitini аnаliz еtməк qаbiliyyəti, prоblеmləri həll еtmək bаcаrığı;
 
Əməkhaqqı: 1000 AZN
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi (Şənbə günü qısa iş günüdür)
 - İstirahət günü: Bazar
 
Müraciət qaydaları:
- CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını – “Maliyyə mütəxəssisi” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.
 
İcraçı direktor
Son tarix 28 noy 2024 - - [email protected]
İş yeri: Siyəzən rayonu, Zarat k;
İş təcrübəsi: Anbar və logistika sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi (dəmir yolu daşımaları və sənədləşməsi üzrə təcrübə mütləqdir);
Təhsil: Ali;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbar və logistika işlərinin (malların qəbulu, saxlanılması, aşırılması, yüklənməsi, göndərilməsi və s.) ümumi təşkili və idarə olunması;
 - Anbarlarda daxili qaydalara uyğun əməliyyatların aparılmasını təşkil etmək;
 - Malların qəbulu və satışı zamanı nəqliyyatın planlaşdırılmasını təmin etmək;
 - Ölkə daxilindən və xaricindən alınan məhsulların daşınması və anbara təhvil olunması ilə bağlı bütün əməliyyatların həyata keçirilməsini təşkil etmək;
 - Anbar üzrə daxil olmaların/çıxarılmaların idarə olunması və daim nəzarətdə saxlanılması;
 - Mövcud logistik sxemlərin müntəzəm olaraq optimallaşdırılması istiqamətində fəaliyyət göstərmək;
 - Müştərilər və logistik sxemlər üzrə bazanın formalaşdırılması və daim yenilənməsini təmin etmək;
 - Müvafiq anbar və logistika sənədlərinin düzgün tərtib olunması və məlumatların müntəzəm olaraq elektron qaydada müvafiq proqramlar vasitəsilə müvafiq rəhbərlərə gündəlik ötürülməsini təmin etmək;
 - Bazar qiymətlərinin monitorinqi və risklərin dəyərləndirilməsi və bu barədə təkliflərin hazırlanması;
 - Tabeliyində olan işçilərin daxili intizam qaydalarına, yanğın təhlükəsizliyi, əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət olunması;
 - Rəhbərliyə fəaliyyət ilə bağlı mütəmadi hesabatların və təkliflərin verilməsi.
 
Tələblər:
- Ali təhsil;
 - Azərbaycan və rus dili mükəmməl;
 - MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
 - Komandada işləmək bacarığı, tələbkarlıq, məsuliyyətlilik;
 - Analitik düşünmə tərzi və problemləri həll etmə bacarığı.
 
Əməkhaqqı: 1000-1500 AZN
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi;
 - İstirahət günü: Bazar
 
Müraciət qaydaları:
CV-nizi e-mail elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını –“İcraçı direktor” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







