Yevlakh City Hotel
Təchizat üzrə menecer müavini
Son tarix 01 yan 2026 - [email protected]
Ünvan: Yevlax rayonu, Ceyhun Mustafayev.129a
Vəzifə öhdəlikləri:
- Malların alınması üzrə otelin tətbiq etdiyi alış siyasəti, prosedurları, standartları və otelin daxili və xarici müştərilərinin tələblərinin təmin olunması məqsədi ilə sifariş verilmiş məhsulların alınması, sifariş olunmuş malların və xidmətlərin təhvil verilməsi, gömrük sənədləşdirməsi və otelimizin tədarükçülərinə müvafiq ödənişlərin edilməsi də daxil olmaqla alış şöbəsi ilə əlaqədar olan fəaliyyətlərin planlaşdırılması, müəyyənləşdirilməsi və nəzarət edilməsi;
- Şöbələrin ehtiyacları barəsində məlumat əldə etmək və məhsulların alınması üzrə məsuliyyət daşıyan şöbələrə kömək etmək, onların ehtiyaclarını müvafiq qaydada təmin etmək və şöbələrin etdikləri sifarişlərin vəziyyəti, axtarılması və s. barəsində şöbə rəhbərləri ilə birlikdə işləmək;
- Tədarükçülərin seçimi və müntəzəm olaraq həyata keçirilməsi mümkün olan, tələb olunan qiyməti təmin etməklə alış tələblərini nəzərdən keçirmək və şöbə rəhbərlərini alınacaq mallar barəsində məlumatlandırmaq;
- Malların alınması üzrə məsul olan şöbənin tədarükçülərinin siyahısı və xərclərinin təmin olunması, sifarişləri təmin etmək üçün sistemə nəzarət etmək, itkilər və dəyən ziyanlar üzrə iddialar haqqında hesabat vermək;
- Alınmış sifarişlər üzrə tədarükçülərlə hesablaşmaların müəyyən olunmuş qaydada aparılmasını təmin etmək;
- Otelə məhsulların və xidmətlərin müntəzəm olaraq təchiz edilməsini təmin etmək üçün tədarüçkülərlə əlaqələrin yaradılması;
- İş fəaliyyətinin illik qiymətləndirməsinin həyata keçirilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş tarpşırıq və vəzifələrin icra edilməsi
- İdarəetmə və görüşlərdə iştirak etmək, hesabat və xidmət haqqında qeydlər etmək və vəzifə fəaliyyəti ilə əlaqədar olan digər spesifik vəzifələr kimi administrativ vəzifələr komplektinin həyata keçirilməsi;
Tələblər:
- Ali təhsil (xüsusilə İdarəetmə, Turizm və Otelçilik, Biznes İdarəetməsi və ya oxşar sahələrə üstünlük verilir);
- Namizəd: Azərbaycan vətəndaşı
- Təcrübə: Otelçilik sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Xarici qonaqlarla ünsiyyət üçün ingilis dili biliyi, əlavə olaraq isə rus dili biliyi üstünlükdür;
- Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
İş vaxtının norması:
- 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi;
- İstirahət günü: 2 (iki) gün;
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak imkanları;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
- Korporativ nömrə və danışıq paketi;
- Könülü tibbi sığorta;
- Qalmaq yeri ilə təmin olunma ;
- Tabia Group tabeliyində yer alan otellərdə endirim imkanları;
- Tibbi sığorta
İş yeri:
- Yevlax şəhəri.
Müraciət forması:
İşə müraciət üçün elektron poçt ünvanımız Müraciət Et düyməsində qeyd olunmuşdur. Namizədlərdən CV göndərərkən mövzu yerində “Təchizat üzrə menecer müavini” qeyd edilməsi xahiş olunur.











