VTB Bank
Специалист по обслуживанию корпоративных клиентов/ Korporativ müştərilərə xidmət üzrə mütəxəssisi
Son tarix 06 sen 2024 [email protected]
Требования:
- Высшее образование (предпочтительно финансовое или экономическое);
 - Опыт работы на соответствующей позиции в банке;
 - Высокие коммуникативные и презентационные навыки;
 - Свободное владение русским языком.
 
Обязанности:
- Поиск и привлечение корпоративных клиентов;
 - Консультирование и обслуживание корпоративных клиентов;
 - Правильное и своевременное выполнение операций по счетам, включая платежи и переводы;
 - Oсуществление кросс продаж;
 - Формирование и развитие клиентской базы корпоративных клиентов.
 
Резюме высылать на электронный почтовый адрес: [email protected] (CV отправлять с указанием названия вакансии).
Tələblər:
- Ali təhsili (Maliyyə və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə arzuolunan);
 - Bankda müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
 - Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
 - Rus dillində səlis nitq və fikirlərini izah etmə bacarığı.
 
Vəzifələri:
- Korporativ müştərilərin cəlb edilməsi;
 - Korporativ müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək/xidmət göstərmək;
 - Hüquqi şəxslərin xarici köçürmələrini bankdaxili prosedurlara uyğun icra etmək;
 - Çapraz satışların həyata keçirtmək;
 - Korporativ müştəri bazasının formalaşdırılması və inkişaf edilməsi.
 
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV formaları [email protected] elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Bankdan kənar tutulmalar qrupunun kiçik mütəxəssisi
Son tarix 06 sen 2024 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil
 - Pretenziya/şikayətlərlə işləmək bacarığı;
 - Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
 - Yaxşı ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı.
 - Stressə davamlılıq;
 - Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
 
Vəzifələr:
- Kredit əməliyyatı iştirakçılarının mövcud gecikdirilmiş borclarının ödənilməsinə nail olmaq məqsədilə telefon danışıqlarının aparılması;
 - Gecikdirilmiş borclarla bağlı Banka müraciət etmiş müştərilərə məsləhətlərin verilməsi;
 - Gecikdirilmiş borcların yaranma səbəbinin müəyyən edilməsi;
 - Danışıqlar zamanı əldə edilən məlumatların sistemdə qeyd edilməsi;
 - SOFT mərhələsinin müştərilərlə iş prosesində yaranan pretenziya və şikayətlərin həlli.
 
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV formaları qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







