VTB Bank
Специалист по обслуживанию корпоративных клиентов/ Korporativ müştərilərə xidmət üzrə mütəxəssisi
Son tarix 06 sen 2024 [email protected]
Требования:
- Высшее образование (предпочтительно финансовое или экономическое);
- Опыт работы на соответствующей позиции в банке;
- Высокие коммуникативные и презентационные навыки;
- Свободное владение русским языком.
Обязанности:
- Поиск и привлечение корпоративных клиентов;
- Консультирование и обслуживание корпоративных клиентов;
- Правильное и своевременное выполнение операций по счетам, включая платежи и переводы;
- Oсуществление кросс продаж;
- Формирование и развитие клиентской базы корпоративных клиентов.
Резюме высылать на электронный почтовый адрес: [email protected] (CV отправлять с указанием названия вакансии).
Tələblər:
- Ali təhsili (Maliyyə və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə arzuolunan);
- Bankda müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Rus dillində səlis nitq və fikirlərini izah etmə bacarığı.
Vəzifələri:
- Korporativ müştərilərin cəlb edilməsi;
- Korporativ müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək/xidmət göstərmək;
- Hüquqi şəxslərin xarici köçürmələrini bankdaxili prosedurlara uyğun icra etmək;
- Çapraz satışların həyata keçirtmək;
- Korporativ müştəri bazasının formalaşdırılması və inkişaf edilməsi.
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV formaları [email protected] elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Bankdan kənar tutulmalar qrupunun kiçik mütəxəssisi
Son tarix 06 sen 2024 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil
- Pretenziya/şikayətlərlə işləmək bacarığı;
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Yaxşı ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı.
- Stressə davamlılıq;
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
Vəzifələr:
- Kredit əməliyyatı iştirakçılarının mövcud gecikdirilmiş borclarının ödənilməsinə nail olmaq məqsədilə telefon danışıqlarının aparılması;
- Gecikdirilmiş borclarla bağlı Banka müraciət etmiş müştərilərə məsləhətlərin verilməsi;
- Gecikdirilmiş borcların yaranma səbəbinin müəyyən edilməsi;
- Danışıqlar zamanı əldə edilən məlumatların sistemdə qeyd edilməsi;
- SOFT mərhələsinin müştərilərlə iş prosesində yaranan pretenziya və şikayətlərin həlli.
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV formaları qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.