Vertex
İnsan resurlari Koordinatoru
Son tarix 29 yan 2025 - [email protected]
İşçi aşağıdakı əmək funksiyasının icrasını öhdəsinə götürür:
- Əmək qanunvericiliyinə, şirkət nizamnaməsi və təlimatlara uyğun işçilərin işə qəbulu, köçürulməsi, kadrların ixtisasının artırılması və işdən azad edilmələrinin sənədlərini rəsmiləşdirilmək.
- Şəxsi heyətin uçotuna, çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyətləri haqqında arayışlar vermək, əmək kitabçalarını qorumaq, kadrlar üzrə təyin olunmuş sənədləri icra etmək.
- Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək.
- LinkedIn-də və digər portallarda iş elanlarını və vakansiyaları təmin etmək, rezyumelərin nəzərdən keçirilməsini və müsahibənin planlaşdırılmasını təmin etmək.
- İnsan Resurslarına aid auditlərdə iştirak etmək və müvafiq hesabatların hazırlanmasında yardım etmək.
- İşçilərin təlim və inkişaf proqramlarını koordinasiya etmək.
- İşçilərin tibbi müayinə koordinasiyası
- Marketinqin gücləndirilməsinə yardım və koordinasiyası (məsələn, web-siteda dəyişikliklərə görə podratçı şirkətə müraciət etmək).
- Şirkətdə olan yeniliklər və mühüm proyektlərə dair xəbərlərin hazırlanması, şəkillərin seçilməsi və meil vasitəsi iliə müvafiq partnyor və ya potensial partnyorlarla göndərilməsi
- ISO yoxlamaların iştirak etmək
- Tenderlər üçün İnsan Resurslarına dair müvafiq sənədlərin təqdimatı
- Gündəlik işlərin korporativ proqramına işlənilməsi
- Maliyyə Departamentinə müvafiq məlumatların təqdim olunması
Tələblər:
- Ali Təhsil
- Peşə üzrə sertifikatların olması arzu olunandır
- İş təcrübəsi: Minimum 5 il
- Azərbaycan və İnglis dillərini mükəmməl səviyyədə bilməsi, Rus dili bilmək arzu olunandır
- Kompyuter bilikləri: MC Office
İş şərtləri:
- İş saatı 1-5-ci günlər/ 08:00-dan 17:00
- İstirahət: Şənbə və Bazar günləri
- Əmək haqqı: 1000-1300 AZN
Yuxarıdaki şərtlərə cavab verən namizədlər mövzuda “İnsan Resursları üzrə Koordinator” yazıb elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.