Vega Travel Management
Ofis Meneceri-Mühasib
Son tarix 27 yan 2024 - [email protected]
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Şirkətə daxil olan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyatı üzrə təhvil verilməsi
- Şirkət tərəfindən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı, zərflərə yerləşdirilməsi və lazımi tərəflərə çatdırılmasını təmin etmək
- Təşkilatın tələblərinə uyğun olaraq sənədlərin saxlanmasını təşkil etmək
- Şirkətdaxili kommunikasiyanı təmin etmək
- Şirkətdə keçirilən iclasların, görüşlərin təşkili
- Ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
- Ofisə gələn qonaqları qarşılamaq, gələnlərin qeydiyyatını aparmaq;
- Qonaqlara su, çayın təklif edilməsi
- Qanunvericiliyə uyğun mühasibat uçotunu aparmaq
- Hesabat-uçot işlərini müasir avtomatlaşdırılma vasitələrindən istifadə edərək qurulmasında iştirak etmək
- Mühasibat sənədərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək
- Müqavilələrin hazırlanması, imzaya verilməsi
- E-qaimələrin kəsilməsi, ödənişlərinn aparılması
- Debitor borcların yığılmasında iştirak etmək
- Vergi uçotu üzrə fəaliyyət göstərən digər mühasiblə işlərin birgə koordinasiyası
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil
- Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq bacarıqları (ingilis dili arzuolunandır)
- Mühasib kimi minimum 1 il iş təcrübəsi
- Beynəlxalq mühasibatlıq bilgiləri
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli
- MS Office proqramlarını yaxşı bilməli
- 1C mühasibatlıq-maliyyə modulu ilə və ya digər CRM/ERP sistemləri ilə iş təcrübəsi
- Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı
Əmək şəraiti:
- Şəhərin mərkəzində yerləşən ofis
- 5 günlük iş qrafiki
- Minimal əmək haqqı 600 AZN + bonuslar
- Yalnız yerli namizədlər üçün
Maraqlı olan namizədlər email ünvanına öz CV-lərini göndərə bilərlər (vəzifə adını mövzu hissəsində qeyd edin).