Unisell
Tender müraciətləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 10 mar 2025 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 22-40.
- Təhsil: Ali, orta ixtisas təhsili (maliyyə, iqtisadiyyat, kargüzarlıq).
- İş təcrübəsi: Tələb olunan sahə üzrə 1-3 il.
- Dövlət və qeyri-dövlət satınalmalarına müraciət üzrə iş təcrübəsi olmalı.
- Azərbaycan dilində səlist danışma və yazışma bacarığına malik olmalı.
- Dövlət Satınalmaları üzrə Elektron Portal barədə məlumatlı olmalı.
- Ofis proqramlarında (Exell, Word, Power Point, Outlook) sərbəst işləmə bacarığı olmal.
- Konfidensial və kommersiya sirri məlumatları qorumalı.
- İşgüzar etika və davranış qaydalarına əməl etməli.
- Xarixi dil biliklərinə (rus, ingilis) malik olanlara üstünlük veriləcəkdir.
İş barədə məlumat:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dövlət və qeyri-dövlət qurumları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tender və kotirovkaların izlənilməsi;
- Tender və kotirovkanın Şərtlər Toplusunun nəzərdən keçirilməsi, şirkətin tenderlərdə iştirak imkanları haqqında ilkin analizin aparılması və rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tender üzrə tələb olunan sənədlərin toplanması (bank, dövlət qurumları, notarius və s.), son müraciət tarixlərin qeydi və düzgün şəkildə təqdim edilməsi (Satınalma Portalına yerləşdirilməsi);
- Tender üzrə şirkət işçiləriilə əlaqələndirmənin aparılması;
- Tender şərtləri ilə bağlı satınalan təşkilatlara sorğuların göndərilməsi və yazışmaların aparılması;
- Tender təklifinin hazırlanması zamanı, təklif təqdim edildikdən sonra və qiymətləndirmə müddətində satınalan təşkilatla yazışmaların aparılması, daxil olan sorğuların vaxtında cavablandırılması;
- Tender prosesləri ilə bağlı lazımi hesabatların hazırlanması və s.
İş qrafiki:
- Həftəiçi 5 gün (I-V günlər), saat: 9:00-18:00. Nahar fasiləsi 13:00-14:00
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Nizami metrosuna yaxın ofis.
Elektron poçt - [email protected], Mob- 050 990 10 99
Əmək haqqı: Təcrübə və müsahibədən asılı olaraq: 700-1000 AZN