Help Desk və Service Desk istiqaməti üzrə operator
Tapşırıqlar:
• Bank işçilərinin işində yaranan texniki problemlərin həlli;
• Bankın komplekslərində, xidmətlərində və məhsullarında nasazlıqlar yarandıqda dəstək verilməsi;
• Departamentlərlə qarşılıqlı əlaqənin qurulması və nasazlıqların aradan qaldırması.
Tələblər:
• Ali təhsil: kompüter elmləri, iqtisadi təhsil;
• 1 ilə qədər təcrübə;
• Azərbaycan və rus dillərində ünsiyyət bacarığı (danışıq və yazılı);
• Fərdi kompyuterlərlə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı
• Analitik düşüncə qabiliyyəti, məqsədyönümlülük.
Biz təklif edirik:
• Rahat, keyfiyyətli və yenilikçi bir fintech məhsulu istehsalını bilən bir komandada təcrübə qazanma fürsəti;
• Karyera və peşəkar inkişaf - şirkətimiz daxilində işçiləri inkişaf etdirməyə çalışırıq, buna görə vəzifənizdə peşəkarlıq əldə etdikdə karyera imkanı üçün şərait yaradılacaq;
• 3 həftəlik intensiv təlim proqramı;
• İş qrafiki - 2/2, 5/2, gecə növbələri;
• Yeni müasir, rahat ofis;
• Gəlir bazarın üstündədir;
• Rəsmi qeydiyyat, sabit əmək haqqı və tam sosial paket.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər (mövzu hissəsində Help Desk və Service Desk üzrə operator qeyd etməyiniz xahiş olunur).
Оператор направления Help Desk и Service Desk
Задачи:
• Решение технических проблем, возникающие в работе сотрудников банка;
• Оказание поддержки в случае сбоев в комплексах, сервисах и продуктах банка;
• Взаимодействие с Департаментами для устранения возникших технических проблем.
Требования:
• Высшее образование: компьютерные науки, экономическое образование;
• Опыт работы от 1 года;
• Грамотная азербайджанская/русская речь; (устная, письменная);
• Продвинутый пользователь ПК;
• Стрессоустойчивость, аналитический склад ума, целеустремленность.
Мы предлагаем:
• Возможность получить опыт в команде, которая умеет делать удобный, качественный и инновационный fintech-продукт;
• Карьерный и профессиональный рост - мы стараемся растить сотрудников внутри нашей компании, поэтому, когда достигните профессионализма в своей должности, мы с радостью предложим вам позицию выше;
• Обучение в режиме “полного погружения” - 21 дней;
• График работы - 2/2, 5/2, ночные смены;
• Новый, современный, комфортный офис;
• Доход выше рынка;
• Официальное оформление, стабильная зарплата.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] (просьба указать Оператор направления Help Desk и Service Desk в теме письма).
Elektron əməliyyatların Monitorinqi və İddia işi istiqaməti üzrə Operator
Tapşırıqlar:
• Saxta əməliyyatların qarşısının alınması məqsədilə ödənişlərin təhlili;
• Kartlar üzrə aparılan əməliyyatların təhlili;
• Chargeback üzrə iddia işlərinin aparılması, oğurlanmış pulların geri qaytarılması.
Tələblər:
• Ali təhsilin mövcudluğu arzumolunandır;
• Çağrı mərkəzinin operatoru kimi iş təcrübəsi (müştərilərə xidmət sahəsi);
• Ofis proqramları (word / excel / power point) ilə işləmək bacarığı;
• Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək (yazılı və şifahi nitq);
• Məsuliyyət və yüksək səviyyədə müştəri yönümlülük;
• Minimum intermediate səviyyədə ingilis dili biliyi;
• Məsuliyyətli olmaq;
• Düzgünlük, dürüstlük.
Biz təklif edirik:
• Rahat, keyfiyyətli və yenilikçi bir fintech məhsulu istehsalını bilən bir komandada təcrübə qazanmaq imkanı;
• Karyera və peşəkar inkişaf - şirkətimiz daxilində işçiləri inkişaf etdirməyə çalışırıq, buna görə vəzifənizdə peşəkarlıq əldə etdikdə karyera imkanı üçün şərait yaradılacaqdır;
• 21 günlük intensiv təlim proqramı;
• İş qrafiki - 2/2, 5/2, gecə növbələri;
• Yeni müasir, rahat ofis;
• Gəlir bazarın üstündədir;
• Rəsmi qeydiyyat, sabit əmək haqqı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər (mövzu hissəsində Elektron əməliyyatların Monitorinqi və İddia işi üzrə operator qeyd etməyiniz xahiş olunur).
Оператор направления МЭО и ПИР (Фрауд-оператор)
Задачи:
• Анализ платежей и действий для предотвращения мошеннических операций;
• Ведение разбирательств по транзакциям, совершенным по картам;
• Ведение претензионной работы с Chargeback. Зачисление средств, закрытие проводок.
Требования:
• Наличие высшего образования;
• Опыт работы в контакт-центре (банковская сфера будет преимуществом);
• Навыки работы с офисными программами ( word / excel / power point);
• Грамотная азербайджанская/русская речь; (устная, письменная);
• Внимательность, ответственность, пунктуальность, клиентоориентированность.
Мы предлагаем:
• Возможность получить опыт в команде, которая умеет делать удобный, качественный и инновационный fintech-продукт;
• Карьерный и профессиональный рост - мы стараемся растить сотрудников внутри нашей компании, поэтому, когда достигните профессионализма в своей должности, мы с радостью предложим вам позицию выше;
• Обучение в режиме “полного погружения” - 21 дней;
• График работы - 2/2, 5/2, ночные смены;
• Новый, современный, комфортный офис;
• Доход выше рынка;
• Официальное оформление, стабильная зарплата.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] (просьба указать Оператор МЭО и ПИР (Фрауд-оператор)в теме письма).
Müştərilərin şikayətləri və sosial şəbəkələrlə iş istiqaməti üzrə operator
Tapşırıqlar:
• Müştərilərin şikayətləri ilə işləmək bacarığı;
• Müştəriyə şikayət üzrə cavabın hazırlanması.
Tələblər:
• Ali təhsilin mövcudluğu arzu olunandır;
• Çağrı mərkəzinin operatoru kimi iş təcrübəsi (müştərilərə xidmət sahəsi);
• Ofis proqramları (word / excel / power point) ilə işləmək bacarığı;
• Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək (yazılı və şifahi nitq);
• Məsuliyyət və yüksək səviyyədə müştəri yönümlülük;
• Nəticəyə fokuslanma.
Biz təklif edirik:
• Rahat, keyfiyyətli və yenilikçi bir fintech məhsulu istehsalını bilən bir komandada təcrübə qazanmaq imkanı;
• Karyera və peşəkar inkişaf - şirkətimiz daxilində işçiləri inkişaf etdirməyə çalışırıq, buna görə vəzifənizdə peşəkarlıq əldə etdikdə karyera imkanı üçün şərait yaradılacaqdır;
• 21 günlük intensiv təlim proqramı;
• İş qrafiki - 2/2, 5/2, gecə növbələri;
• Yeni müasir, rahat ofis;
• Gəlir bazarın üstündədir;
• Rəsmi qeydiyyat, sabit əmək haqqı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər (mövzu hissəsində Müştərilərin şikayətləri və sosial şəbəkələr üzrə operator qeyd etməyiniz xahiş olunur).
Оператор направления НПС
Задачи:
• Умение работать с жалобами клиентов;
• Подготовка ответа клиенту на жалобу;
Требования:
• Наличие высшего образования;
• Опыт работы в контакт-центре (банковская сфера будет преимуществом);
• Навыки работы с офисными программами ( word / excel / power point);
• Грамотная азербайджанская/русская речь; (устная, письменная);
• Внимательность, ответственность, пунктуальность, клиентоориентированность.
Мы предлагаем:
• Возможность получить опыт в команде, которая умеет делать удобный, качественный и инновационный fintech-продукт;
• Карьерный и профессиональный рост - мы стараемся растить сотрудников внутри нашей компании, поэтому, когда достигните профессионализма в своей должности, мы с радостью предложим вам позицию выше;
• Обучение в режиме “полного погружения” - 21 дней;
• График работы - 2/2, 5/2, ночные смены;
• Новый, современный, комфортный офис;
• Доход выше рынка;
• Официальное оформление, стабильная зарплата.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] (просьба указать Оператор НПС в теме письма).