Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştəri xidməti mütəxəssislərinin işinin koordinasiyası və razılaşdırılması;
• Çatdırılma xidmətinin statusu barədə müştərilərin məlumatlandırılması;
• Marşrutların hazırlanmasına nəzarət;
• Müştəri xidmətləri mütəxəssislərinin marşrutlarının dəyişdirilməsi və tənzimlənməsi;
• Sənədlərə yenidən ilşlənməsi məsələlərində Müştəri Xidməti İşçiləri (MXİ) ilə nəzarət və qarşılıqlı əlaqə.
Növbəli iş qrafiki – 2/2.
Tələblər:
• Çağrı mərkəzində çatdırılma xidmətinin operator/ Supervayzer vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
• Düzgün şifahi və yazılı nitq;
• Məsuliyyət, çalışqanlıq, güclü təşkilatçılıq bacarığı;
• İri həcmli məlumatla işləmək bacarığı, detallara diqqət;
• Müştəri yönümlü, nəzakətli, stresə davamlı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer) göstərməyiniz xahiş olunur).
Диспетчер по сотрудникам обслуживания клиентов
Должностные обязанности:
• Координация и согласование работы сотрудников по обслуживанию клиентов;
• Информирование клиентов о статусе службы доставки;
• Наблюдение за подготовкой маршрутов;
• Изменение и урегулирование маршрутов сотрудников по обслуживанию клиентов;
• Мониторинг и взаимодействие с сотрудниками обслуживания клиентов (СОК) по вопросам повторной документации.
Cменный график работы 2/2.
Требования:
• Опыт работы не менее 1 года оператором (координатором) службы доставки call-центра;
• Правильная устная и письменная речь;
• Свободно владение Азер. Языком и Рус. языком
• Ответственность, трудолюбие, сильные организаторские способности;
• Умение работать с большим объемом информации, внимание к деталям;
• Клиентоориентированный, вежливый, стрессоустойчивый.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] ( Просьба указать название должности в теме письма (Диспетчер по сотрудникам обслуживания клиентов)).
Biznes proseslərin təmin edilməsi üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
• Biznes proseslərinin avtomatlaşdırılması və alqoritmləşdirilməsi;
• Hipotezlərin təhlili və sınaqdan keçirilməsi.
Tələblər:
• Təmas mərkəzində Baş mütəxəssis və ya daha yüksək vəzifə üzrə təcrübə;
• Javascript əsasları (olanlara üstünlük verilir);
• SQL əsasları, nümunələr əldə etmək, məlumatların yoxlanılması, kommunikasiyaların təhlili, yaradılan proseslər üçün skriptlərin yazılması ;
• Mövcud biznes proseslərini anlamaq, təhlil etmək və optimallaşdırmaq bacarığı;
• Proseslərin optimallaşdırılması və bölmələr arasında iş tələb edən mürəkkəb məsələlərin həlli üçün digər istiqamətlər/departamentlərlə qarşılıqlı əlaqə təcrübəsi;
• Güclü analitik və kommunikasiya bacarıqları.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Biznes proseslərin təmin edilməsi üzrə mütəxəssis) göstərməyiniz xahiş olunur).
Специалист по обеспечению бизнес процессов
Должностные обязанности:
• Автоматизация и алгоритмизация бизнес-процессов;
• Анализ и тестирование гипотез.
Требования:
• Опыт в контакт центре на позиции старшего специалиста и выше;
• Основы javascript (будет преимуществом);
• Основы SQL, написание скриптов для получения выборок, проверки данных, анализа коммуникаций, созданных процессов ;
• Умение понимать, анализировать и оптимизировать действующие бизнес-процессы;
• Опыт взаимодействия с другими направлениями/департаментами для оптимизации процессов, решения сложных вопросов, требующих работы на стыке подразделений;
• Сильные аналитические и коммуникационные навыки.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] ( Просьба указать название должности в теме письма (Специалист по обеспечению бизнес процессов)).
Unibank, Bakı, Sumqayıt və Gəncə şəhərləri üzrə bank kartlarının çatdırılması və işlənməsi üzrə bir neçə mütəxəssis axtarışındadır. Məsuliyyətli, dinamik və məqsədyönlü biri olduğunuzu düşünürsünüzsə, o zaman sizi komandamıza qoşulmağa dəvət edirik!
Müştəri xidməti üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
• Məhsulun ünvana sürətli və keyfiyyətli çatdırılmasının təmin edilməsi;
• Müştəriyə bank məhsulu barədə məsləhətin verilməsi.
Növbəli iş qrafiki – 2/2.
Tələblər:
• Fiziki cəhətdən sağlam olmalı;
• Çox sayda hərəkət etməyə hazır olmalı;
• Punktual olmalı;
• 4.4 Android və ya IOS 10 və daha yüksək smartfonunun mövcudluğu, həmçinin Powerbankın mövcudluğu;
• Səliqəli görünüş və səlis danışıq qabiliyyəti;
• Fikrini dəqiq, dolğun və əminliklə təqdimetmə bacarığı;
• 21 yaş və üzəri;
• Azərbaycan dili biliyi, rus dilini biliyinin olması arzu olunandır;
• Orta təhsilin mövcudluğu, ali təhsil arzu olunandır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Müştəri xidməti üzrə mütəxəssis) göstərməyiniz xahiş olunur).
Unibank открывает набор специалистов по доставке и оформлению банковских карт в городах - Баку, Сумгаит и Гянджа. Если вы ответственный и целеустремленный, цените активный образ жизни и отлично знаете город присоединяйтесь к нашей команде!
Cпециалист по обслуживанию клиентов
Должностные обязанности:
• Обеспечение быстрой и качественной доставки товара по адресу;
• Консультирование клиента по банковскому продукту.
Cменный график работы 2/2.
Требования:
• Быть в хорошей физической форме;
• Высокая активность и готовность к большому количеству передвижений;
• Пунктуальность;
• Наличие смартфона Андроид от 4.4 или IOS 10 и выше, а также Powerbank;
• Опрятный внешний вид и грамотная речь;
• Умение точно, полно и уверенно излагать свои мысли;
• Возраст от 21 года;
• Хорошее владение азербайджанским языком, приветствуется знание русского языка;
• Наличие среднего образования, приветствуется наличие высшего образования.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] (просьба указать название должности в теме письма (Специалист по обслуживанию клиентов)).
Elektron əməliyyatların monitorinqi (EƏM) və Anti-Frod üzrə Layihə Meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
• Əməliyyatların izlənilməsi və anti-frod işlərinin aparılması üçün qrup işinin təşkili (beynəlxalq ödəmə sistemlərinin mövcud qaydalarına uyğun olaraq);
• KPI-larin tətbiqinə nəzarət;
• İşçilər üçün təlimlərin hazırlanması və keçirilməsi (problemli sahələrin müəyyənləşdirilməsi, modernləşdirmə / skriptin yazılması);
• Layihə işçiləri üçün motivasiya bonus sistemlərinin işlənib hazırlanması;
• Problemli vəziyyətlərə operativ reaksiya və onların həlli.
Tələblər:
• Təhsil: Ali (İqtisadiyyat və maliyyə fakültəsini bitirən şəxslərə üstünlük verilir);
• Bank sektorunda, əməliyyatların monitorinqi və ya anti-frod işlərinin izlənilməsi istiqamətində 1 ildən çox iş təcrübəsi;
• Bank ödəniş kartlarının internet vasitəsi ilə əldə edilməsi sahəsində 1 ildən çox iş təcrübəsi;
• Maliyyə tələblərinin işlənməsi (geri ödəniş) ilə əlaqəli tənzimləyici sənədləri və Beynəlxalq ödəmə sisteminin qaydalarını bilmək;
• İngilis dili biliyi - Upper Intermediate və daha yüksək;
• Yüksək məsuliyyət, analitik düşüncə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Elektron əməliyyatların monitorinqi (EƏM) və Anti-Frod üzrə Layihə Meneceri ) göstərməyiniz xahiş olunur).
Руководитель проекта мониторинг электронных операций (МЭО) и претензионно-исковая работа (ПиР)
Должностные обязанности:
• Организация работы группы по мониторингу операций и ведению претензионной работы (в соответствии с действующими правилами международных платежных систем);
• Контроль реализации KPI;
• Подготовка и проведение тренингов для сотрудников (выявление проблемных зон, написание сценариев модернизации);
• Разработка мотивационных бонусных систем для сотрудников проекта;
• Оперативное реагирование на проблемные ситуации и их решение.
Требования:
• Образование: высшее (предпочтение отдается лицам, окончившим факультет экономики и финансов);
• Более 1 года опыта работы в банковском секторе, в области мониторинга операций или отслеживания претензий;
• Более 1 года опыта работы в сфере интернет-приобретения банковских платежных карт;
• Знание нормативных документов, касающихся обработки финансовых требований (возврата) и правила международной платежной системы;
• Знание английского языка - Upper Intermediate и выше;
• Высокая ответственность, аналитическое мышление.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме по адресу [email protected] ( Просьба указать название должности в теме письма (Руководитель проекта мониторинг электронных операций (МЭО) и претензионно-исковая работа (ПиР)).