Sinteks Group of Companies
Müştəri Əlaqələri Administratoru
Son tarix 28 iyn 2023 - [email protected]
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Müştəri Əlaqələri Administratoru tələb olunur.
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətinin təmin edilməsində köməklik göstərməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Loyallıq proqramının tətbiqi, icrası, dəyişikliklərin daxil edilməsi və aparılmasını təmin edir.
- Müştəri və əməkdaşların müraciətlərinin qəbulu, emalı, cavablandırılmasını təmin edir.
- Mystery Shopper (Gizli Müştəri) layihəsinin aparır, qiymətləndirilmə üzrə nəzərdə tutulan bonus və cərimələri hesablayır.
- Zahiri görünüş standartlarına riayət edilməsinə nəzarət edir.
- Əməkdaşlar üçün yaxa kartlarını sifariş edir.
- Kolleksiyaya dair satış təmsilçilərinin mövsüm imtahanını keçirir.
- ERP sistemində ödənişləri aparır.
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil.
- Müştəri xidməti sahəsi üzrə sertifikatlar arzuolunandır.
Təcrübə:
- Müştəri xidmətləri və ya əlaqə mərkəzinin əməliyyatları üzrə ən azı 1 il təcrübə.
Professional biliklər:
- Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi.
- Müştəri xidmətlərinə dair prinsip və təcrübələr üzrə biliklər.
- Rus və İngilis dili yüksək səviyyədə.
- MS Office proqramları.
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
- Biznes kommunikasiyası.
- Problemlərin həlli.
- Nəticə yönümlülük.
- Stresli situasiyaların idarə edilməsi.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Müştəri Əlaqələri Administratoru ” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
We are currently looking for Customer Relations Administrator to join Sinteks Group of Companies.
To the attention of candidates: Please pay attention to the requirements and highlight the relevant knowledge and skills in the CV.
The role of the position:
The role of this position is to assist in providing high quality customer service.
Job responsibilities:
- Ensures the implementation, implementation, introduction and maintenance of the loyalty program.
- Receives, processes and responds to customer and employee requests.
- Manages the Mystery Shopper project, calculates bonuses and penalties for evaluation.
- Monitors adherence to appearance standards.
- Orders lapel cards for employees.
- Conducts seasonal examination of sales representatives for the collection.
- Makes payments in the ERP system.
Main requirements:
Education:
- High education.
- Customer service certifications are desirable.
Experience:
- At least 1 year of experience in customer service or contact center operations.
Professional knowledge:
- Customer Relationship Management.
- Knowledge of customer service principles and practices.
- Russian and English at a high level.
- MS Office programs.
Professional skills and competencies:
- Business communication.
- Problem solving.
- Results orientation.
- Management of stressful situations.
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Customer Relations Administrator” in the subject line.