Rabitabank OJSC
Customer Care təcrübə proqramı
Son tarix 21 dek 2023 - [email protected]
Bu proqram Sizə nələr qazandıracaq?
- Əməliyyat sahəsinə aid olan ARMB-nın və bankdaxili prosedur, qaydalarla tanışlıq;
- Müştəri xidməti sahəsi ilə tanışlıq və işin öyrədilməsi;
- Bank məhsulları və xidmət satışının həyata keçirilməsinin öyrədilməsi;
- Bankın peşəkar əməkdaşları tərəfindən keçirilən təlimlərdə iştirak;
- Təcrübəni müsbət yekunlaşdıran təcrübəçilər bilik və təcrübələrinə uyğun olaraq yaranan vakansiyalar üzrə dəyərləndirilmək şansı əldə edəcəklər;
Proqramda iştiraka dair tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadi yönümlü olması arzuolunandır);
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
- MS office proqramları üzrə bacarıqlar;
- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
- İşgüzar xarici görünüş və tez öyrənmə qabiliyyəti;
Proqramda iştirak etmək istəyən namizədlər öz CV-lərini 20.12.2023-cü il tarixinə qədər elektron ünvanına “Customer Care İnternship” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Qeyd: növbəti mərhələdə yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər seçilib, dəvət olunacaqlar.
Əlaqə vasitələri:
E-mail: [email protected]
Telefon: (012) 598 44 88,
Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33