Premium Bank
Müştəri xidmətləri departamentinin Kredit və sənədli əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi/ aparıcı mütəxəssisi (istehlak kreditləri üzrə)
Son tarix 16 may 2025 - [email protected]
İşin təsviri:
- Müştərilərə bank məhsullarının və xidmətlərinin təklifi;
- Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə ətraflı məlumat vermək;
- Müvafiq kredit prosedurlarına uyğun olaraq müştəri ilə sorğu keçirmək; müştərinin ərizəsini qəbul etmək; kredit verilməsi üçün müştəridən tələb olunan sənədləri qəbul etmək;
- Kreditlərin ödənişlərinə nəzarət etmək və vaxtında ödənişləri təmin etmək;
- Kredit əməliyyatlarının tam sənədləşməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat üzrə təhsil arzu olunandır);
- Ən azı 2 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi olmalıdır;
- 22-35 yaşlarda bəy namizədlər;
- Satış bacarığına malik olmalı;
- Komandada və müştərilərlə işləmək bacarıqları;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl olmalı, rus və ingilis dilləri arzu olunandır
- Ofis proqramlarında işləmək bacarığı olmalı.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə
- İş saatı 09:00-dan 18:00-dək
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri
- Əmək haqqı: ştat üzrə vəzifəyə uyğun ödəniləcəkdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində “Kredit və sənədli əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi/ aparıcı mütəxəssisi” (istehlak kreditləri üzrə) qeyd etməklə Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Müştəri xidmətləri departamentinin Kredit və sənədli əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi/ aparıcı mütəxəssisi (Biznes kreditləri üzrə)
Son tarix 16 may 2025 - [email protected]
İşin təsviri:
- Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə ətraflı məlumat vermək;
- Yeni müştərilərin cəlb olunması;
- Kredit müraciətləri ilə bağlı biznes təhlilinin aparılması;
- Kredit verilməsi üçün müştəridən tələb olunan sənədləri qəbul etmək;
- Biznes təhlilləri ilə bağlı hesabatların hazırlanması və komitəyə təqdim edilməsi;
- Kredit portfelinin formalaşdırılması və idarə olunması;
- Kreditlərin ödənişlərinə nəzarət etmək və vaxtında ödənişləri təmin etmək;
- Qarantiyalar üzrə lazimi sənədlərin tərtibatı, Bank Əməliyyat Sistemində qarantiyaların qeydiyyatını, onlara dəyişikliklərin edilməsini və daxil olmuş tələblərin qeydiyyatını həyata keçirmək;
- Kredit və qarantiya əməliyyatlarının tam sənədləşməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat üzrə təhsil arzu olunandır);
- Ən azı 3 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi olmalıdır;
- 25-35 yaşlarda bəy namizədlər;
- Satış bacarığına malik olmalı;
- Komandada və müştərilərlə işləmək bacarıqları;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl olmalı, rus və ingilis dilləri arzu olunandır
- Ofis proqramlarında işləmək bacarığı olmalı.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə
- İş saatı 09:00-dan 18:00-dək
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri
- Əmək haqqı: ştat üzrə vəzifəyə uyğun ödəniləcəkdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində “Kredit və sənədli əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi/ aparıcı mütəxəssisi” (Biznes kreditləri üzrə) qeyd etməklə Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Əməliyyat üzrə Mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis
Son tarix 16 may 2025 - [email protected]
İşin təsviri:
- Hüquqi və fiziki şəxs müştərilərinə bank xidmətlərini təqdim etmək;
- Müvafiq bank hesablarının açılması və ya bağlanması;
- Plastik kart sifarişlərinin qəbulu;
- Sürətli pul köçürmə sistemləri vasitəsilə sifarişlərin icrası;
- Müştərilərin hesab qalıqları barədə arayışların təqdim edilməsi;
- Vergi, DSMF və məhkəmə sərəncamlarının icra edilməsi;
- Gün ərizəndə icra edilmiş əməliyyat sənədlərinin toplanması və aidiyyəti üzrə təhvil verilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Sahə üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
- Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
- Təzyiqə davamlılıq və komanda tərkibində işləmə bacarığı;
- Bank əməliyyatları və bank qanunvericiliyi barədə yüksək səviyyədə bilikli olmaq;
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, yaxşı səviyyədə İngilis dili biliyi;
- MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarığı.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə
- İş saatı 09:00-dan 18:00-dək
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri
- Əmək haqqı: ştat üzrə vəzifəyə uyğun ödəniləcəkdir
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini email-in mövzu hissəsində “Əməliyyat üzrə Mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis” qeyd etməklə Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-poçt ünvanına göndərə bilərlər.