PashaPay
Hesablaşmalar şöbəsi Mütəxəssisi
Son tarix 13 fev 2023 [email protected]
Öhdəliklər:
- Sayt, terminallar və elektron cüzdan üzrə aparılan əməliyyatların tranzit hesab üzrə gündəlik kontrolu
 - Dilerlərin dövriyəsinə nəzarət, qarantiya məktublarının alınması, limitlərin təyin edilməsi və dəyişdirilməsi
 - Hər ay diler və operatorlarla üzləşdirmələrin aparılması
 - Müştəri tərəfindən daxil olan şikayətlərin araşdırılması, ilişən tranzaksiyaların geri qaytarılması
 - Terminallar üzrə aparılan inkasasiyalara nəzarət
 - Milliön və M10 tranzaksiyaları və balansa nəzarət
 - Biznes kartla aparılan xırda əməliyyatlara nəzarət, 1C proqramında işləmə
 - Mercantlarda aparılan əməliyyatlara nəzarət
 - POS terminallar üzrə aparılan əməliyyatlara nəzarət
 
Tələblər:
- Ali təhsil (iqtisadi, maliyyə və ya riyazi)
 - MS Excel bilikləri yüksək səviyyədə
 - SQL arzuolunan
 - Stresadavamlılıq
 - Dəqiqlik, operativlik, analitik düşüncə
 - Hesablaşmalar sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsinə malik olmaq
 
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər CV-lərini “Hesablaşmalar üzrə mütəxəssis” başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (Call Center)
Son tarix 13 fev 2023 [email protected]
Öhdəliklər:
- Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq, qeydiyyatını aparmaq və həlli yolunda müvafiq tədbirlər görmək
 - Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək
 - Müştəri müraciətlərinə əsasən ödənişlərlə bağlı əməliyyatları aparmaq və s.
 
Tələblər:
- Ali təhsil
 - Stresadavamlılıq
 - Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı
 - Dəqiqlik, operativlik, analitik düşüncə
 - Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı
 - Fikirlərini aydın izahetmə qabiliyyəti
 - İş təcrübəsi tələb olunmur
 - Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, İngilis dili arzu olunandır
 - MS Office proqramları, Internet browser-ləri
 
Xüsusi tələblər: Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
İş rejimi: Tam ştat, növbəli
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər CV-lərini “Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (call Center)” başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Procurement Manager
Son tarix 11 fev 2023 [email protected]
Location: Head Office 
Department: Procurement Department
Reports to: Head of Finance
Areas of Responsibility Include:
The Procurement Manager is responsible for 1) development and implementation of procurement policy 2) coordination, organization of purchasing process 3) contract management.
Supervisory Responsibilities:
- Supervision and training of procurement team.
 - Oversees the daily workflow and schedules of the department.
 - Conducts performance evaluations that are timely and constructive.
 
Duties/Responsibilities:
- Develops cost-effective procurement strategies
 - Drafts, explains, and implements instructions, policies, and procedures for purchasing and contract management
 - Negotiates with suppliers and vendors to secure advantageous terms
 - Sources and engages reliable suppliers and vendors
 - Acts as the company’s representative in negotiations with suppliers including price negotiations, service level agreements, exception handling etc.
 - Reviews existing contracts with suppliers and vendors to ensure on-going feasibility, re-negotiates and re-executes them when necessary
 - Controls spend and builds a culture of long-term saving on procurement costs
 - Performs risk assessments on potential contracts and agreements
 - Resolves grievances with vendors and suppliers
 - Maintains and/or implements purchasing and recordkeeping systems
 
Required Skills/Abilities:
- Excellent verbal and written communication skills.
 - Excellent interpersonal and negotiation skills with a proven ability to create and maintain positive working relationships with vendors, suppliers, shippers, and customers.
 - Strong supervisory and leadership skills.
 - Excellent organizational skills and attention to detail.
 - Thorough understanding of company products and logistics.
 - Strong analytical and problem-solving skills.
 - Excellent verbal and written communication skills, with proven negotiation skills.
 - Excellent interpersonal and customer service skills.
 - Excellent time management skills with a proven ability to meet deadlines
 - Strong analytical and problem-solving skills.
 - Strong supervisory and leadership skills with the ability to effectively train others.
 - Ability to prioritize tasks and to delegate them when appropriate.
 - Understanding of business and management principles.
 - Thorough understanding of materials and supplies used in the company.
 - Proficient with Microsoft Excel and Microsoft Excel
 
Education and Experience:
- Bachelor's degree in Business or related field required; Master’s degree preferred.
 - Three years of experience as a supervisor, manager, or similar relevant position required.
 


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







