PASHA Holding
Model validation analyst
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Model Validation Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Perform the validation activities for significant models developed in Strategic Assets;
- Contribute to the creation of high-quality model validation reports;
- Collaboration with Model Risk Management teams in the Group;
- Consult SAs for better modelling results with recommendations from the validation process;
- Collaboration with model owners/developers in SAs;
- Independent evaluation of new and existing strategic models;
- Assessment of changes to existing models;
- Assist with the delivery of the validation plan in a timely and efficient manner;
- Qualitative review of model development process including underlying assumptions & theoretical basis;
- Quantitative assessment of model performance via statistical testing;
- Contribute to the documentation of findings and communication of results;
- Interpret model validation results, support to establishment of required action plans with model owners/developers and provide value-added recommendations to model owners/developers;
- Perform the ratification of validated strategic models in the Group-wide model inventory;
- Contribute to enhancement of validation process for models across the Group;
- Keep track of new developments in model validation and applicable regulation;
- Contribute to the continuous improvement of methodologies, standards and automation;
- Follow-up and formulation of recommendations to improve the different model performances;
- Writing detailed validation reports, including a model risk assessment and a description of the validation findings;
- Contribute to the coordination with internal/external stakeholders on model issues, achieving suitable resolutions;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master’s degree in related field;
- At least 3 years of work experience with 1 year of relevant to the function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Programming Languages (hands-on experience in R and/or Python, SQL);
- Good knowledge of modelling and model validation;
- Experience in model validation or model risk management;
- Advanced product and market knowledge;
- Function specific certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Model Validation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Modellərin validasiyası üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Strateji Aktivlərdə hazırlanmış mühüm modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi ilə əlaqədar fəaliyyəti yerinə yetirməsi;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinə dair yüksək keyfiyyətli hesabatların hazırlanmasında iştirak;
- Qrup daxilində Model risklərinin idarə edilməsi qrupları ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Təsdiqləmə prosesindən irəli gələn tövsiyələri ilə daha yaxşı modelləşdirmə nəticələri əldə etmək üçün Strateji Aktivlərin konsultasiyası;
- Strateji Aktivlərdə model sahibləri/tərtibçiləri ilə əməkdaşlıq;
- Yeni və mövcud strateji modellərin müstəqil qiymətləndirilməsi;
- Mövcud modellərə edilən dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi;
- Qiymətləndirmə planının vaxtında və səmərəli çatdırılmasına dəstək;
- Əsas fərziyyələr və nəzəri baza daxil olmaqla, modellərin hazırlanması prosesinin keyfiyyətcə nəzərdən keçirilməsi;
- Modellərin effektivlik göstəricilərinin statistik testlərdən istifadə edərək kəmiyyətcə qiymətləndirilməsi;
- Aşkar edilmiş faktların sənədləşdirilməsində və nəticələrin bildirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinin nəticələrini şərh etmək, model sahibləri/tərtibçiləri ilə lazımi fəaliyyət planlarının hazırlanmasına dəstək vermək və model sahiblərinə/tərtibçilərinə əsaslandırılmış tövsiyələrin verilməsi;
- Qrup miqyaslı model reyestrində məqsədəuyğunluğu təsdiq edilmiş strateji modellərin ratifikasiyasının həyata keçirməsi;
- Qrup üzrə modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi sahəsində və qüvvədə olan qaydalarda yeni dəyişikliklərin nəzarətdə saxlaması;
- Metodologiyalar, standartlar və avtomatlaşdırmanın davamlı təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Müxtəlif modellərin effektivlik göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələrin formalaşdırılması və ardıcıl şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Modelin risk qiymətləndirilməsi və təsdiqləmə nəticələrinin təsviri daxil olmaqla təsdiqləməyə dair ətraflı hesabatların yazılması;
- Model ilə əlaqədar məsələlər üzrə daxili/xarici maraqlı tərəflərlə koordinasiyada iştirak, müvafiq qərarların əldə edilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Proqramlaşdırma dilləri (R və/və ya Python, SQL ilə praktiki iş təcrübəsi);
- Modelləşdirmə və modellərin validasiyası üzrə münasib biliklər;
- Modellərin validasiyası və ya model risklərinin idarə edilməsi ilə əlaqədar təcrübə;
- Məhsul və bazar haqqında ətraflı məlumatlılıq;
- Funksiya ilə əlaqəli sertifikasiyanın olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Modellərin validasiyası üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Risk Specialist
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Identify and assess risks that may impact the group's performance, reputation, and financial stability.
- Development, support in implementation, maintenance and optimization of group wide risk policies, rules and guidelines.
- Participate in strategic initiatives and projects such as ICAAP/ILAAP processes, stress testing, risk health index, RAS limits, etc.
- Review and formulate analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans.
- Participate in development and improvement of Market, Credit, Liquidity risk, Capital Planning/Solvency Models and their calibration;
- Use analytical and modelling techniques to deliver senior management reports and forecasts;
- Support senior members of the department in ensuring the appropriate risk controls are in place across the businesses;
- Continuously monitor, challenge and recommend changes to maintain comprehensive and adequate Risk Appetite Statement and spotify emerging trends.
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- 3 years of overall work experience, at least 2 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science such as R, Python or analytics tools as Tableau/Power BI is an advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with scorecards and ratings models for business and retail segments, IFRS provisioning standards;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Risk Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupun fəaliyyətinə, reputasiyasına və maliyyə sabitliyinə təsir edə biləcək riskləri müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmə;
- Qrupdaxili risk siyasətlərinin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, tətbiqinə, müntəzəm yenilənməsinə və optimallaşdırılmasına dəstək göstərmək;
- ICAAP/ILAAP prosesləri, stress testi, risk sağlamlıq indeksi, RAS limitləri və s. kimi strateji təşəbbüslərdə və layihələrdə iştirak etmək;
- Fəaliyyət planlarını müəyyən etmək və təklif etmək üçün qrupun banklarının risk profilinə və risk iştahasına təsir göstərən tendensiyaları və amilləri nəzərdən keçirmək və təhlil etmək
- Bazar, Kredit, Likvidlik riski, Kapitalın Planlaşdırılması/Ödəmə Qabiliyyəti Modellərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsinə və onların kalibrasiyası prosesinə töhfə vermək;
- Rəhbərlik üçün hesabatların və proqnozların hazırlanması məqsədilə analitik və modelləşdirmə üsullarından istifadə etmək;
- Biznes üzrə müvafiq risk nəzarətinin təmin edilməsində departamentin daha rəhbər üzvlərinə dəstək göstərmək;
- Hərtərəfli və adekvat Risk İştahasına dair Bəyanatı saxlamaq və yaranan tendensiyaları müəyyən etmək üçün davamlı olaraq monitorinq etmək, optimallaşdırma imkanları haqqında məlumat vermək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- 2 ili müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksk səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior data analyst (DATA)
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding is seeking experienced candidates for the position of Senior Data Analyst within Data team. As a Senior Data Analyst, you will play a crucial role in analyzing complex data sets to develop insights, strategies, and recommendations that guide business decisions and optimize organizational performance. Your responsibilities will include leading the development of data products, identifying inefficiencies and areas for enhancement such as Customer Lifetime Value (CLV) and Customer 360, and translating data findings into actionable business insights.
Job description:
- Analyze Complex Data Sets: Conduct in-depth analysis of complex data to develop insights, strategies, and actionable recommendations that guide business decisions and enhance organizational performance.
- Lead Data Product Development: Drive the development and enhancement of data products, focusing on initiatives like Customer Lifetime Value (CLV) , Customer 360 etc, identifying and addressing inefficiencies and areas for improvement.
- Data Visualization and Reporting: Create and maintain comprehensive and interactive data visualizations, integrating multiple data sources to provide insightful and actionable reports for decision-making.
- Develop Predictive Models: Build and refine predictive models and machine-learning algorithms to accurately forecast future trends and market behaviors.
- Ensure Data Quality: Oversee data quality management, identify discrepancies, and implement measures to maintain data integrity and accuracy.
- Project Management: Lead and manage analytics projects, ensuring they adhere to timelines, budget constraints, and quality standards.
- Stakeholder Collaboration: Collaborate with management and different departments, aligning data initiatives with business needs and priorities, and translating complex data into understandable insights for various stakeholders.
- Promote Data-Driven Culture: Advocate for a culture of data literacy and evidence-based decision-making, educating and empowering other employees to effectively utilize data in their roles.
- Innovative Solutions and Continuous Improvement: Stay updated with the latest trends in data analytics and technology, proposing and implementing innovative solutions to advance data analytics practices.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s or Master’s degree in Data Science, Statistics, Mathematics, Computer Science, or related field.
- 10 years of overall work experience, at least 5 years of relevant industry experience.
- Demonstrated experience in data analytics, data mining, and statistical modeling. Ability to handle complex data sets and extract meaningful insights.
- Skilled in Big Data technologies such as Hive, Spark, other. Hands-on experience with Python and its analytics libraries is essential for effective data processing and analysis.
- Exceptional skills in data visualization tools like Tableau and Power BI. Ability to create intuitive, insightful visualizations that communicate complex data to non-technical stakeholders effectively.
- Profound knowledge and implementation experience with statistical methods and machine learning models, including decision tree models, k-means clustering, logistic regression, neural networks, random forest, and XGBoost.
- Experience with deep learning model development is highly advantageous, showcasing an ability to stay at the forefront of advanced analytics techniques.
- Excellent command of English is essential for effective communication in multinational environment. Knowledge of Russian and/or Azerbaijani is considered an advantage, facilitating smoother interactions in multilingual contexts.
- Capabilities in managing analytics use cases from conception through execution, demonstrating skills in planning, resource management, and timeline coordination.
- Adequate level of business sense o align data analytics with organizational objectives and strategies.
- Keen awareness of emerging technologies and trends in data science and analytics
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Senior data analyst within Data team” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Data komandası daxilində Baş data analitiki vəzifəsinə təcrübəli namizədlər axtarır. Baş data analitiki kimi siz biznes qərarlarını istiqamətləndirən və təşkilatın fəaliyyət göstəricilərini optimallaşdıran analitik məlumatlar, strategiyalar və tövsiyələr hazırlamaq üçün mürəkkəb datasetlərin təhlil edilməsində mühüm rol oynayacaqsınız. Sizin cavabdehliklərinizə data məhsullarının hazırlanması prosesinə rəhbərlik, təkmilləşdirilməli sahələrin və səmərəsizliklərin müəyyən edilməsi (məsələn “Customer Lifetime Value” (CLV) və “Customer 360” kimi) və data nəticələrinin biznes üçün tətbiq edilən analitik məlumatlara çevrilməsi daxil olacaq.
Vəzifə təlimatı:
- Mürəkkəb datasetlərin təhlil edilməsi: Biznes qərarlarını istiqamətləndirən və təşkilati fəaliyyət göstəricilərini təkmilləşdirən analitik məlumatlar, strategiyalar və tətbiq edilə bilən tövsiyələr hazırlamaq üçün mürəkkəb məlumatların dərin təhlilinin aparılması;
- Data məhsulunun hazırlanması prosesinə rəhbərlik: “Customer Lifetime Value” (CLV), “Customer 360” və s. kimi təşəbbüslərə diqqət yetirərək, boşluqları və təkmilləşdirilməli sahələri müəyyənləşdirərək, data məhsullarının hazırlanmasına və təkmilləşdirilməsinə rəhbərlik edilməsi;
- Data vizuallaşdırılması və hesabatlılıq: Qərarların qəbulu üçün mahiyyətli və tətbiq oluna bilən hesabat təqdim etmək məqsədilə çoxsaylı data mənbələrini birləşdirərək, hərtərəfli və interaktiv data vizualizasiyaların yaradılması və saxlanması;
- Proqnozlaşdırıcı modellərin hazırlanması: Gələcək tendensiyaları və bazar konyunkturasını dəqiq proqnozlaşdırmaq üçün proqnozlaşdırıcı modellər və maşın öyrənmə alqoritmlərin qurulması və təkmilləşdirilməsi;
- Data keyfiyyətinin təmin edilməsi: Dataların keyfiyyətinin idarə edilməsinə nəzarət etmək, uyğunsuzluqları müəyyənləşdirmək və dataların bütövlüyünü və düzgünlüyünü qorumaq üçün tədbirlərin görülməsi;
- Layihələrin idarə edilməsi: Analitik layihələrin vaxt qrafiklərinə, büdcə məhdudiyyətlərinə və keyfiyyət standartlarına riayət etməsini təmin etməklə həmin layihələrə rəhbərlik edilməsi və onların idarə edilməsi;
- Maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq: Data təşəbbüslərinin biznes ehtiyacları və prioritetləri ilə uyğunlaşdırılması üçün rəhbərlik və müxtəlif departamentlər ilə əməkdaşlıq və mürəkkəb datanın müxtəlif maraqlı tərəflər üçün başa düşülən analitik dataya çevrilməsi;
- Dataya əsaslanan mədəniyyətin təşviq edilməsi: Digər işçilərin öz vəzifələrində datadan səmərəli istifadə etməsi üçün onları maarifləndirməklə və dəstək olmaqla data savadlılığı və sübuta əsaslanan qərar qəbuletmə mədəniyyətinin təşviq edilməsi;
- İnnovativ həllər və davamlı təkmilləşmə: Data analitikası təcrübələrini təkmilləşdirmək üçün innovativ həllər təklif etməklə və həyata keçirməklə data analitikasında və texnologiyalarda mövcud olan ən son tendensiyalardan xəbərdarlıq;
Tələb olunan təcrübə, bacarıq və səriştələr:
- Data elmləri (Data Science), statistika, riyaziyyat, kompüter elmləri, biznes analitikası və ya əlaqədar sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi.
- Müvafiq sahədə ən azı 5 il olmaqla, ümumilikdə 10 il iş təcrübəsi.
- Data analitikası, “data mayninq” və statistik modelləşdirmə sahəsində özünü doğrultmuş təcrübə. Mürəkkəb data dəstləri ilə işləmək və anlaşılan analitik məlumatlar çıxarmaq bacarığı.
- Hive, Spark və digər “big data” texnologiyaları ilə işləmək bacarığı. Python və onun analitik kitabxanaları ilə praktiki təcrübə datanın effektiv emalı və təhlili üçün vacib əhəmiyyət daşıyır.
- Tableau və Power BI kimi data vizuallaşdırma alətlərində müstəsna bacarıqlar. Mürəkkəb datanı qeyri-texniki maraqlı tərəflərə effektiv şəkildə çatdıran intuitiv, mənalı vizualizasiyalar yaratmaq bacarığı.
- Qərar ağacı (decision tree) modelləri, k-orta göstəricilərin klasterləşdirilməsi (k-means clustering), logistik reqressiya, neyron şəbəkələri, “random forest” və XGBoost daxil olmaqla statistik metodları və maşın öyrənmə modelləri ilə bağlı dərin bilik və praktiki təcrübə.
- Dərin öyrənmə modellərinin hazırlanması üzrə təcrübə güclü bir üstünlükdür, çünki o, qabaqcıl analitik üsullar üzrə ön sıralarda olma qabiliyyəti nümayiş etdirir.
- Çoxmillətli mühitdə effektiv ünsiyyət üçün ingilis dilini mükəmməl bilmək vacibdir. Çoxdilli kontekstdə daha rahat qarşılıqlı əlaqəni asanlaşdıran rus və/və ya Azərbaycan dilini bilmək üstünlük sayılır.
- Planlaşdırma, resursların idarə edilməsi və vaxt qrafikinin koordinasiyası üzrə bacarıqlar nümayiş etdirmək, konsepsiyadan tətbiqə qədər analitik istifadə hallarını idarə etmək bacarığına malik olmaq.
- Data analitikasını təşkilatın məqsədləri və strategiyaları ilə uyğunlaşdırmaq üçün müvafiq səviyyədə biznes anlayışı.
- Data elmləri (data science) və data analitikasında yeni texnologiyalar və tendensiyalar haqqında yüksək məlumatlılıq.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Data komandası daxilində Baş data analitiki” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Innovation Events Specialist
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites interested candidates to fill the position of Innovations Events Specialist.
The specialist will support the coordination of all the events-related activities in the Innovation Stream of PASHA Holding, notably its flagship annual Innovation Summit, Hackathon, The ideal candidate for this role should possess strong communication and interpersonal abilities, and a creative eye for detail. Your primary focus will be on providing essential assistance in various aspects of event planning and execution, ensuring the seamless coordination of content, speakers, logistics, and stakeholder engagement.
Job description:
Content Development:
- Collaborate with the Senior Events Specialist to contribute to the development of comprehensive content strategies that align with PASHA Holding's goals and industry trends.
- Work closely with internal teams to identify key themes, topics, and content pillars for each event.
- Contribute ideas and assist in the creation of compelling and innovative session formats that resonate with the target audience.
Speaker Management:
- Assist in the coordination of high-profile speakers, thought leaders, and industry experts for events.
- Support in building and maintaining relationships with potential speakers and agencies.
- Provide logistical support to speakers, ensuring a seamless and engaging experience throughout the event.
Program Development and Execution:
- Collaborate with the Senior Events Specialist to contribute to the development of event programs, overseeing the agenda and session formats.
- Coordinate with internal and external contributors to ensure a diverse and engaging program.
- Assist in ensuring the flawless execution of the program on-site, addressing any challenges that may arise.
Logistics and Coordination:
- Work closely with the logistics team to integrate content and speaker requirements into overall event planning.
- Coordinate travel arrangements, accommodations, and logistics for speakers and contributors.
- Ensure all technical and logistical aspects related to content delivery are executed flawlessly.
Stakeholder Engagement:
- Assist in building and nurturing relationships with key speakers, sponsors, and partners.
- Act as a secondary point of contact for speakers, addressing inquiries and ensuring their needs are met.
- Collaborate with sponsors to integrate their messaging and objectives into the event content.
Startup and Investor Integration:
- Provide support to the Senior Events Specialist in building strategic partnerships with industry organizations and investment networks.
- Assist in identifying and attracting innovative startups aligned with the event's focus and industry trends.
- Support in facilitating networking sessions or curated meetings between startups and investors.
Education, Experience and Skills Required:
- Bachelor’s degree in event management, marketing, business, or a related field. Additional certifications and a master's in Event Management are preferred.
- Proficient in English, both written and verbal.
- Proven experience in supporting large-scale events with a focus on content curation and speaker management.
- Exceptional organizational and project management skills, with the ability to meet tight deadlines.
- Strong negotiation and partnership-building skills.
- Creativity and innovation in event planning, ensuring unique and memorable content experiences.
- Familiarity with event management software and tools.
- Budget management experience.
- Flexibility to travel and work irregular hours during event periods.
This role is designed for a professional with a solid foundation in event management and a strong desire to contribute to the success of high-impact events within a dynamic and innovative environment.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Innovations Events Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by the February 09, 2024.
Attention: Candidatures not eligible for the requirements of this position, not following the above rules or applied after the deadline will not be considered.
PAŞA Holdinq maraqlı namizədləri İnnovasiya tədbirləri üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməyə dəvət edir.
Bu vəzifə sahibi PAŞA Holdinqin İnnovasiya axınına aid tədbirlər, xüsusilə illik innovasiya toplantımız olan Hakaton ilə əlaqədar bütün fəaliyyətlərin əlaqələndirilməsini dəstəkləyəcək. İdeal namizəd güclü ünsiyyət və münasibət qurma qabiliyyətlərinə malik olmalı, eləcə də ən xırda detallara kreativ yanaşmalıdır. İşin diqqət mərkəzində tədbir planlanması və icrasının müxtəlif aspektləri, o cümlədən məzmun, natiqlər, logistika və maraqlı tərəflərlə iş arasında qüsursuz koordinasiyasını təmin etmək olacaq.
İşin təsviri:
Məzmun yaradılması:
- Tədbirlər üzrə baş mütəxəssis ilə əməkdaşlıq edərək PAŞA Holdinqin məqsədləri və sənaye trendləri ilə həmahəng olan müfəssəl məzmun strategiyasının hazırlanmasına töhfə vermək;
- Daxili komandalar ilə sıx işləyərək hər bir tədbir üçün əsas mövzular, məsələlər və məzmun tezislərini müəyyən etmək;
- Hədəf auditoriyanın marağını doğuracaq cazibəli, innovativ sessiya formatlarının yaradılması üçün ideyalar vermək və kömək etmək;
Natiqlərlə iş:
- Tədbirlər üçün nüfuzlu natiqlərin, təfəkkür liderlərinin, sənaye ekspertlərinin və tədbir aparıcılarının əlaqələndirilməsində kömək etmək;
- Potensial natiqlər və agentliklər ilə münasibətlərin qurulmasında və saxlanılmasında dəstək göstərmək;
- Tədbirlər boyunca natiqlərə logistik dəstək göstərərək düzənli, auditoriyanı məftun edəcək təcrübələr yaratmaq;
Proqram hazırlanması və icrası:
- Tədbir proqramlarının hazırlanmasında, gündəliklərin və sessiya formatlarının idarə edilməsində Tədbirlər üzrə baş mütəxəssis ilə işbirliyi etmək;
- Təşkilat-daxili və təşkilat-xarici kontent yaradıcıları ilə əlaqədə yenilikçi, valehedici proqramlar yaratmaq;
- Proqramların yerində qüsursuz icrasının təmin edilməsində, istənilən çətinliklərin həllində dəstək göstərmək;
Logistika və əlaqələndirmə:
- Logistika komandası ilə sıx əlaqədə işləyərək kontentə və natiqlərə qoyulan tələbləri ümumi tədbir planına inteqrasiya etmək;
- Natiq və təqdimatçıların səyahət, yerləşdirmə və logistika məsələlərini əlaqələndirmək;
- Kontentin təqdimatına aid bütün texniki və logistik aspektlərinin qüsursuz icrasını təmin etmək;
Maraqlı tərəflərlə iş:
- Başlıca natiqlər, sponsorlar və tərəfdaşlar ilə münasibətlərin qurulub saxlanılmasına dəstək göstərmək;
- Natiqlər üçün ikinci əlaqə şəxsi funksiyasını yerinə yetirmək, onların sorğularını cavablandırmaq və ehtiyaclarını qarşılamaq;
- Sponsorlarla işbirliyi quraraq onların mesajlarını və məqsədləri tədbir məzmununa inteqrasiya etmək;
Startapçılar və investorlar ilə inteqrasiya:
- Sənaye təşkilatları və investisiya şəbəkələri ilə strateji tərəfdaşlıqlar qurmaqda Tədbirlər üzrə baş mütəxəssisə dəstək göstərmək;
- Tədbirin fokusu və sənayedəki tendensiyalar ilə uyğunlaşan innovativ startapların müəyyən edilməsində yardım etmək;
- Startapçılar və investorlar arasında şəbəkələşmə sessiyalarının və ünvanlı görüşlərin keçirilməsi üçün şərait yaradılmasında dəstək göstərmək;
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Tədbir idarəetməsi, marketinq, biznes və ya əlaqəli sahədə magistr dərəcəsi; tədbir idarəetməsi üzrə əlavə sertifikatlar və magistr dərəcələri üstünlükdür.
- Mükəmməl yazılı və şifahi ingilis dili biliyi.
- Miqyaslı tədbir idarə etməkdə nümayiş oluna bilən təcrübə, o cümlədən kontent seçimi və natiqlərin idarə olunmasına fokus.
- Müstəsna təşkilati və layihə idarəetməsi bacarıqları; bir neçə işi eyni zamanda görmək və sərt son tarixləri gözləmək qabiliyyəti.
- Güclü danışıqlar aparma və tərəfdaşlıqlar qurma qabiliyyəti.
- Tədbirlərin planlaşdırılmasında kreativlik və innovativlik; unikal və yaddaqalan kontent təqdim edilməsinin təmin edilməsi.
- Tədbirlərin idarəetməsi üzrə proqram təminatı və alətlər ilə tanışlıq.
- Büdcə idarəetməsi təcrübəsi.
- Tədbir dövrləri zamanı səfərə çıxmaqda və qeyri-müntəzəm saatlar işləməkdə çeviklik.
Bu rol, tədbirlərin idarə edilməsində əsaslı təcrübəyə malik olan, dinamik və innovativ şəraitdə keçirilən yüksək-səviyyəli tədbirlərin uğuruna töhfə verməyə can atan şəxs üçündür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnnovasiya tədbirləri üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Associate within Ecosystem
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Associate within Ecosystem.
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
- Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
- Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
- Support internal and cross functional projects (or use cases);
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
- 4 years of professional experience in financial services, banking area financial reporting and analysis;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
- CFA, FMVA certification;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Associate (Ecosystem)” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Ekosistem daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
- Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
- Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
- Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
- Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
- Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Maliyyə xidmətləri, bankçılıq və amliyyə hesabatlılığı və analitikasısahələrində ən azı 4 illik peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
- CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Ekosistem daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
IT Solutions Specialist
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of IT Solutions specialist within Group Finance and IT department.
Job description:
- Designs, develops, enables and updates IT policies, procedures and guidelines;
- Implementation of requests on security review and enhancements (rule changes, accounts review and etc.)
- User management of existing Enterprise Solutions (SAP, E-DMS)
- Participates in IT/ES and IS projects within PASHA Holding;
- Provides support to end-users of existing Enterprise Solutions;
- Supports on IT asset & IT inventory;
- Coordinates Server administrations /Active Directory support;
- Experience, Competencies and Skills Required:
- Relevant academic qualifications, a university degree in Informatics, Computer Science;
- At least 2+ years of relevant industry experience;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
- Familiarity with IT solutions and IT security. Understanding of SAP Basis knowledge is a plus;
- Financial Industry knowledge is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “IT Solutions specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Qrup üzrə Maliyyə və İT departamentində İT həllər üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- İT siyasətlərin, prosedurların və təlimatların tərtibi, inkişaf etdirilməsi və yenilənməsi;
- Təhlükəsizliyin nəzərdən keçirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzrə sorğuların həyata keçirilməsi (qayda dəyişiklikləri, hesabların nəzərdən keçirilməsi və s.)
- Mövcud Təşkilati Həllər üzrə (SAP, E-DMS) istifadəçilərinin idarə edilməsi;
- PAŞA Holding daxilində İT/ES və İS layihələrində iştirak;
- Mövcud Təşkilati Həllər üzrə istifadəçilərə dəstək göstərilməsi;
- İT aktivi və İT inventarına dəstək;
- Server administrasiyaların əlaqələndirilməsi / Active Directory dəstəyi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İnformasiya təhlükəsizliyi, İnformatika, Kompüter elmləri üzrə müvafiq akademik ixtisas;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 iş təcrübəsi;
- Microsoft Office Suite ilə işləmək bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
- İT həlləri və İT təhlükəsizliyi ilə tanışlıq. SAP Basis biliklərini anlamaq üstünlükdür;
- Maliyyə sektoru haqqında biliklərin olması əlavə üstünlük sayılır;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İT həllər üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Risk Specialist
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Development, support in implementation, maintenance and optimization of group wide risk policies, rules and guidelines.
- Take integral part in strategic initiatives and projects such as ICAAP/ILAAP processes, stress testing, risk health index, RAS limits, etc.
- Review and formulate analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans.
- Serve as subject matter expert, and internal consultant to Banking and Insurance companies risk functions in the relation to risk framework and policy developments.
- Actively engage in development and improvement of Market, Credit, Liquidity risk, Capital Planning/Solvency Models and their calibration;
- Provide Risk Management support and guidance to the business in the area of expertise, escalating more complex issue to manager where they arise;
- Implement and deliver to policies, guidelines and procedures within the scope of responsibility, reviewing the quality and efficiency of these documents and formulating recommendations for improvements that meet best practice and business objectives;
- Suggest inclusion of risk metrics in SAs Risk Appetite Statement considering business strategy, best practices and regulatory standards.
- Closely communicate and liaise with risk teams of group banks and insurance companies.
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- 5 years of overall work experience, at least 3 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science such as R, Python or analytics tools as Tableau/Power BI is an advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with scorecards and ratings models for business and retail segments, IFRS provisioning standards;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Senior Risk Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə baş mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupdaxili risk siyasətlərinin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, tətbiqinə, müntəzəm yenilənməsinə və optimallaşdırılmasına dəstək göstərmək;
- ICAAP/ILAAP prosesləri, stress testi, risk sağlamlıq indeksi, RAS limitləri və s. kimi strateji təşəbbüslərdə və layihələrdə iştirak etmək;
- Fəaliyyət planlarını müəyyən etmək və təklif etmək üçün qrupun banklarının risk profilinə və risk iştahasına təsir göstərən tendensiyaları və amilləri nəzərdən keçirmək və təhlil etmək;
- Risklərə dair əsas prinsiplərin və siyasətlərin hazırlanması ilə əlaqədar olaraq Bank və Sığorta şirkətlərinin risk funksiyaları üçün sahə üzrə müvafiq ekspert və daxili konsultant qismində xidmət göstərmək;
- Bazar, Kredit, Likvidlik riski, Kapitalın Planlaşdırılması/Ödəmə Qabiliyyəti Modellərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsinə və onların kalibrasiyası prosesinə töhfə vermək;
- Təcrübə sahəsində Biznesə Risklərin İdarəedilməsi sahəsində dəstək göstərmək və rəhbərliyi təmin etmək, daha mürəkkəb məsələnin yarandığı yerdə daha üst rəhbəri məlumatlandırmaq;
- Məsuliyyət çərçivəsində siyasətləri, təlimatları və prosedurları həyata keçirmək, onların keyfiyyətini və səmərəliliyini nəzərdən keçirmək və ən yaxşı təcrübəyə və biznes məqsədlərinə cavab verən təkmilləşdirmələr üçün tövsiyələr hazırlamaq;
- Biznes strategiyasını, qabaqcıl təcrübələri və normativ standartları nəzərə almaqla Strateji Aktivlərin Risk İştahasına dair Bəyanatına risk göstəricilərinin daxil edilməsini təklif etmək;
- Qrupun banklarında və sığorta şirkətlərində olan risk idarəetmə heyətləri ilə sıx ünsiyyət qurmaq və əlaqə saxlamaq.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- 3 ili müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksk səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior HR Recruiter
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding is seeking a highly skilled and experienced candidates for the position of Senior HR Recruiter.
Job description:
- Develop and implement effective recruitment plan and process to meet business requirements;
- Collaborate with hiring managers to understand their staffing needs and provide guidance on recruitment process and best practices;
- Utilize various sourcing internal and external channels (internal posting, Group mobility platform, job boards, social media platforms, and professional networks) to identify and engage with potential candidates and attract top talents
- Conduct thorough candidate assessments, including resume screening, phone interviews, and in-person interviews, to evaluate qualifications and skills;
- Develop and foster relationships with external recruitment agencies, universities, and professional organizations to expand our talent network;
- Stay updated on industry trends and best practices in recruitment and talent acquisition, and proactively suggest innovative approaches to strengthen our hiring processes;
- Utilize Applicant Tracking System (ATS) software to manage candidate data, track recruitment metrics, and streamline the hiring workflow;
- Assess recruitment process based on metrics and develop accurate and in-time reporting.
Education, Experience and Skills Required:
- Bachelor's degree preferably in Human Resources, Business Administration, or a related field. Master's degree is a plus;
- Minimum 3 years’ experience in HR, with a focus on recruitment;
- Strong interpersonal skills, with the ability to influence and build relationships with diverse stakeholders;
- Excellent problem-solving, active listening, organizational, and time management skills.
- Clear and concise communication skills;
- Strong interviewing skills;
- Fluency in Azerbaijani, English, and Russian;
- Working knowledge of MS Suite;
- Experience of working with an ATS system is highly desirable for this position.
How to apply:
Interested candidates are requested:
- To submit CV to e-mail by February 09, 2024;
- Include "Senior HR Recruiter" in the subject line.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review and ONLY selected candidates will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq “İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis” vakansiyasını doldurmaq üçün yüksək ixtisaslı və təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Biznes tələblərinə cavab vermək üçün effektiv işə qəbul planının və prosesinin hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- İşə götürmə menecerləri ilə əməkdaşlıq edilməsi, onların kadr ehtiyaclarını anlaması və işə qəbul prosesi və ən yaxşı təcrübələr üzrə təlimat verilməsi;
- Potensial namizədlərin müəyyən edilməsi və onlarla əlaqə yaradılması və yüksək səviyyəli istedadları cəlb etmək üçün müxtəlif mənbələrdən daxili və xarici kanallardan (daxili yerləşdirmə, Qrup mobillik platforması, iş lövhələri, sosial media platformaları və peşəkar şəbəkələr) istifadə edilməsi;
- Kvalifikasiya və bacarıqları qiymətləndirmək üçün rezyumelərin yoxlanılması, telefon müsahibələri və üz-üzə müsahibələr daxil olmaqla namizədlərin hərtərəfli qiymətləndirilməsinin aparılması;
- İstedad şəbəkəmizi genişləndirmək üçün kənar işə qəbul agentlikləri, universitetlər və peşəkar təşkilatlarla əlaqələrin inkişaf etdirilməsi və gücləndirilməsi;
- İşə qəbul və istedadların əldə edilməsində sənaye tendensiyaları və ən yaxşı təcrübələrdən xəbərdar olması və işə qəbul proseslərimizi gücləndirmək üçün fəal şəkildə innovativ yanaşmalar təklif edilməsi;
- Namizəd məlumatlarını idarə etmək, işə qəbul göstəricilərini izləmək və işə qəbulun iş prosesini sadələşdirmək üçün ATS proqramından istifadə edilməsi;Metriklər əsasında işə qəbul prosesini qiymətləndirilməsi və dəqiq və vaxtında hesabat hazırlanması;
Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:
- İnsan Resursları, Biznesin idarə edilməsi və ya müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi. Magistr dərəcəsi üstünlükdür;
- İnsan Resursları üzrə minimum 3 illik təcrübə, işə qəbula diqqət yetirməklə;
- Müxtəlif maraqlı tərəflərə təsir etmək və onlarla əlaqələr qurmaq bacarığı ilə güclü şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- Əla problem həll etmə, aktiv dinləmə, təşkilatçılıq və vaxtı idarə etmə bacarıqları.
- Aydın və qısa ünsiyyət bacarıqları;
- Güclü müsahibə bacarıqları;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti;
- MS Suite üzrə iş bilikləriBu vəzifə üçün
- ATS sistemi ilə iş təcrübəsi arzuolunandır.
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur:
- CV-ni 9 fevral 2024-cü il tarixinədək elektron ünvanına göndərmək;
- Mövzu sətrində “İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
Business Group Associate
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate
Job description:
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
- Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
- Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO, Strategy management etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
- Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
- Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
- The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
- 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- CFA level 2 is a plus;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
- Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, Layihələrin idarəedilməsi ofisi, Strategiyanın idarəedilməsi) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
- Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
- Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
- Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- CFA üzrə 2-ci dərəcə üstünlükdür;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 ferval 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Risk analyst
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Risk Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Conduct thorough analysis of group bank and insurance companies’ data and risk reports on a monthly basis or more frequently based on request of line managers;
- Prepare Risk Health Index (RHI) exposure reports for all applicable SAs on a quarterly basis and complete exposure and capabilities parts of RHIs on an annual basis. Maintain RHI governance including review process;
- Analyze credit risk, market risk, liquidity risk and other risk data indicators and provide opinion on a monthly basis or more frequently based on request of line managers;
- Automation of analytic reports (risk reports, RHI, etc.) through automation tools;
- Provide analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans;
- Ensure the quality and timely preparation of ORM and QBR reports;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given;
- Closely communicate and liaise with risk teams of group banks and insurance companies for risk data and indicator queries;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor's degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 3 years of work/bank experience, preferably in risk or reporting function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Foreign languages - English and Russian languages;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- Good knowledge of the financial industry;
- Advanced skills in financial analysis;
- CFA level 1 or FRM level 1 is an advantage;
- Alteryx, Tableau, BI-power, etc. an advantage
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Risk Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupa daxil olan bankların və sığorta şirkətlərinin məlumatlarının və risk hesabatlarının aylıq və ya birbaşa rəhbərin göstərişinə əsasən daha sıx müddətdə təhlilinin aparılması;
- Müvafiq strateji aktivlər üçün rüblük və illik Risk Sağlamlığı İndeksi (RHI) hesabatlarının hazırlanması, illik Risk Sağlamlığı İndeksinin riskə məruz qalma hissələrinin yekunlaşdırılması. Nəzərdən keçirilmə ilə yanaşı Risk Sağlamlığı İndeksi üzrə idarəetmənin təmin edilməsi/saxlanması;
- Kredit, market, likvidlik və digər risk məlumatlarının təhlili, aylıq və ya birbaşa rəhbərin sorğusuna əsasən rəylərin verilməsi;
- Analitik hesabatların (Risk Sağlamlığı İndeksi, risk hesabatları və s.) müvafiq alətlərlə avtomatlaşdırılması;
- Fəaliyyət planlarının müəyyənləşdirilməsi və təkliflərin hazırlanması məqsədilə Qrupa daxil olan bankların və sığorta şirkətlərinin risk profilinə və risk iştahına təsir edən trend və amillərin təhlilinin təmin edilməsi;
- ORM və QBR hesabatlarının keyfiyyətli və vaxtında hazırlanması;
- Verilən tapşırıqlar çərçivəsində tələb olunan əlavə təhlilərin aparılması;
- Risk məlumatları və göstərici sorğuları üçün Qrupa daxil olan banklar və sığorta şirkətlərinin risk komandaları ilə sıx kommunikasiya;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi;
- Risk və ya hesabatlar sahəsində ən azı 3 il peşəkar bank təcrübəsi;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi qabiliyyəti;
- Xarici dillər - ingilis və rus dilləri;
- MS Office (Excel, PowerPoint, Word) proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;
- Maliyyə sahəsinin yüksək səviyyədə biliyi;
- Yüksək maliyyə analizləri bacarığı;
- CFA 1 dərəcə və ya FRM 1 dərəcə sertifikatlarının olması üstünlükdür;
- Alteryx, Tableau, BI-power, və s. bilikləri üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Analyst within Ecosystem
Son tarix 08 fev 2024 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Analyst within the Ecosystem (Banking related).
Job description:
- Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
- Prepare reports for various ecosystem discussion platforms and committees (presentation & talking points);
- Support Ecosystem Associates in their day-to-day activities;
- Financial analysis including financial modeling, sensitivity and scenario analysis;
- Product analysis including funnel analysis, customer cohorts, acquisition, activation and retention analytics;
- Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
- Build relations with peer-level people in ecosystem companies, data and innovation streams and/or external startups, joint ventures, partners;
- Provide analytical support to strategic planning, monitoring and annual budgeting, and business planning process;
- Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management preferred;
- Above average Excel and PowerPoint skills;
- Good knowledge of English, and Azerbaijani languages;
- Understanding of financial analysis;
- Ability to work under pressure;
- Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
- Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
- Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
- Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
- Ability to work collaboratively in a team environment;
- Ability to work effectively with people at all levels in an organization;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Analyst (Ecosystem)” in the subject line;
- CVs should be sent by February 09, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Ekosistem daxilində Biznes Analitik vakansiyasını (Banklar üzrə) doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Yüksək rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövri/tələbə uyğun);
- Ekosistem üzrə müxtəlif müzakirə platformaları və komitələri üçün hesabatların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
- Ekosistem mütəxəssislərinə gündəlik fəaliyyətlərində dəstəyin göstərilməsi;
- Maliyyə modelləşdirmə və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlilinin aparılması;
- “Funnel” təhlili, müştəri qrupları, cəlb etmə, aktivləşdirmə və saxlama analitikası daxil olmaqla məhsul təhlili;
- Performans yenilənmələrini, tədqiqat sənədlərini və təqdimatlarını təhlil edərək anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
- Ekosistem şirkətləri, data və innovasiya istiqamətləri və/və ya xarici startaplar, birgə və tərəfdaş şirkət əməkdaşları ilə əlaqələrin qurulması;
- Strateji planlaşdırma, monitorinq, eyni zamanda illik büdcə və biznes planlaşdırma prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
- Müəyyən istiqamətlər üzrə araşdırmaların aparılması və nəticələr haqqında xülasənin çatdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Excel və PowerPoint proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis və Azərbaycan dillərində mükəmməl bilik;
- Maliyyə hesabatlarından anlayışın olması;
- Təzyiq altında işləmə bacarığı;
- Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
- Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
- İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
- Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
- Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
- Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Ekosistem daxilində Biznes Analitiki” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 9 fevral 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.