PASHA Holding
Baş Auditor
Son tarix 17 iyn 2024 - [email protected]
PAŞA Holdinq Strateji Aktivi olan PASHA Sığorta şirkətinə Baş Auditor vakansiyasına təcrübəli namizədləri işə dəvət edir.
Vəzifənin icmalı:
- Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına və Audit Komitəsinin tapşırığına əsasən audit, sonrakı audit və xüsusi audit layihələrini həyata keçirir.
- Audit layihəsi çərçivəsində risklərin idarə edilməsi, nəzarət və korporativ idarəetmə proseslərinin effektivliyini qiymətləndirir.
- Audit layihəsi çərçivəsində rəhbərlik etdiyi əməkdaşların işinə nəzarət edir.
- Audit layihəsinin nəticələri barədə hesabatın hazırlanmasında iştirak edir.
Əsas funksional vəzifələr:
- Audit layihəsi üçün İş Proqramının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Audit layihəsi zamanı çatışmazlıqların aşkar edilməsi üçün audit prosedurlarının həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Audit layihələri üzrə hesabatlarının düzgün, keyfiyyətli və effektiv tərzdə hazırlamaq;
- Aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün Şirkət rəhbərliyi tərəfindən hazırlanmış tədbirlər planının icrasının monitorinqini həyata keçirmək;
- Daxili Audit Departamenti direktorunun tapşırığı ilə Daxili Audit Departamentinin fəaliyyəti ilə bağlı icmal hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Audit üzrə iş və vaxt bölgüsü hesabatının (Retain management) hazırlanmasında iştirak etmək;
- İştirak etdiyi audit layihəsi çərçivəsində rəhbərlik etdiyi əməkdaşların işinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək;
- Layihə rəhbəri və ya Daxili Audit Departamentinin direktoru tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqları səlahiyyət çərçivəsində yerinə yetirmək.
Bilik, bacarıqlar və təcrübə:
- Ali iqtisadi və ya hüquqi təhsil (ali təhsil digər ixtisaslar üzrə olduqda əlaqədar sahələrdə minimum dörd illik təcrübə);
- Müvafiq iş təcrübəsi: 4 ildən artıq ümumi, 3 ildən artıq audit funksiyasında;
- Audit prosedurlarını həyata keçirmək üçün müvafiq sektor və biznes proseslər üzrə biliklərin olması;
- Daxili prosedurlar, Şirkət tərəfindən təklif edilən məhsullar və həmin prosedurlara/məhsullara edilmiş dəyişikliklər haqda məlumatlı olmaq;
- Şirkətin fəaliyyət sahəsini tənzimləyən dövlət icra orqanının tərtib etdiyi normativ və hüquqi sənədlər üzrə biliklərin olması;
- Analitik bacarıqlar, ünsiyyət qurma bacarıqları;
- Kompüter savadlığı və müvafiq proqram təminatı (MS Windows məhsulları xüsusi audit proqram təminatı üzrə) ilə işləmək bacarığı.
- Ezamiyyələrdə iştirak etmək imkanı.
- Azərbaycan və ingilis dillərini işgüzar səviyyədə mükəmməl bilməli.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV-lər e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Baş Auditor” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 20 iyun, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət ediləcəklər.
Administrative Assistant
Son tarix 17 iyn 2024 - [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Administrative Assistant.
Job description:
- Assist with the procurement of monthly office supply requests;
- Assist with arranging professional, accurate, and cost-effective travel plans (such as tickets, accommodations, transfers, visa support documents, etc.) for all employees within company guidelines and standards;
- Assist with the organization of company events (e.g., networking events, team buildings) and help other departments with event organization;
- Assist in identifying and resolving administrative issues, working closely with the HR and Admin Manager to ensure smooth office operations;
- Assist in administering and controlling employee benefit platforms;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor degree;
- At least 1 year of relevant industry experience;
- Fluency in Azerbaijani and English, Russian is desirable;
- Knowledge of MS Office and SAP;
- Kitchen/office supply products knowledge;
- Basic procurement knowledge;
- Market knowledge of the best supplies related to office administration;
- Effective communication skills and presentation skills;
- Problem-solving and stress management skills;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Administrative Assistant” in the subject line;
- CVs should be sent by June 21, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holdinq İnzibati işlər üzrə köməkçi vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
Vəzifə tələbləri:
- Aylıq olaraq daxil olan sorğulara əsasən ofis ləvazimatlarının alınması;
- Şirkətin təlimatları və standartları çərçivəsində əməkdaşlar üçün peşəkar, dəqiq, sərfəli işgüzar səyahətlərin (bilet, hotel, transfer, viza dəstəyi sənədləri və s.) təşkilində köməklik göstərilməsi;
- Tədbirlərin (Networking tədbirləri, Teambuilding, eyni zamanda digər departamentlər üçün tədbirlər) təşkilində dəstək göstərilməsi;
- İnzibati məsələlərin müəyyən edilməsində və həllində köməklik etmək, ofis əməliyyatlarının düzgün aparılmasını təmin etmək üçün İR və İnzibati İşlər üzrə Menecer ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- Əməkdaşlar üçün imtiyaz platformalarının idarə edilməsində və nəzarətində köməklik göstərilməsi;
Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- İngilis və Azərbaycan dilində mükəmməl bilik. Rus dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office və SAP proqramlarının biliyi;
- Mətbəx/ofis təchizatı məhsulları üzrə biliklər;
- Ofis idarəçiliyi ilə bağlı ən yaxşı təchizatçılar haqqında bazar bilikləri;
- Effektiv ünsiyyət bacarıqları və təqdimat bacarıqları;
- Problemlərin həlli və stressin idarəedilməsi bacarıqları;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnzibati işlər üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 21 iyun, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
IT and IS Risk Specialist
Son tarix 17 iyn 2024 - [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of IT and IS Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Reviews IT, operational and business risks, functions and activities, and evaluates their impact in order to determine and recommend relevance of proposed solutions;
- Ensure that information security and cyber controls operate effectively and recommend and implement design improvements and enhancements
- Assist in development Data Management, IT and Information Security standards and best practices for the organization and recommend security enhancements;
- Participate in deployment of security frameworks and solutions;
- Prepare reports that document security breaches and the extent of the damage caused by the breaches;
- Reviews and submits evaluations on current status of IT, Information Security and Cyber Security controls;
- Monitor use and regulate access to information systems;
- Assisting enterprise Information security awareness program;
- Monitors compliance with IS policies, standards, guidelines and procedures;
- Project management for security related requirements;
- Consistently track all new IT and Information Security risks and vulnerabilities that could impact the company;
- Challenge the effectiveness of controls across the Group utilizing both internal and external data to provide context to management;
- Communicate clearly to a wide range of audiences, form trusting relationships.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Relevant academic qualifications, university degree in Information Security, Informatics, Computer Science, Management of Information Systems;
- Work experience in information security and IT;
- Good understanding of OSs, Networking, Firewalls, be familiar with Application Security, Virtualization, Cloud Security, Data Privacy;
- Understanding of concepts related to information systems, including security and control risks such as logical and physical access security, change management, information security and privacy, business recovery practices and network technology;
- Completion one of certifications like CRISC, CISM, CISSP, ISO/IEC 27005 Risk Management, or specific to the information technology industry such as a Certified Network Engineer, Certified Security Professional, or other certification;
- Previous experience with İnformation Security standards and regulations such as ISO 27k Family, NIST, PCI DSS and etc.;
- Good understanding of information security paradigms and Risk Management concepts;
- Work experience and sound knowledge of the bank/insurance industry;
- Writing and documentation skills;
- Confident written and verbal communication skills along with ability to present technical information to both technical and non-technical audience.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “IT and IS Risk Specialist” in the subject line;
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində İT və İnformasiya təhlükəsizliyi riskləri üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- İT, əməliyyat və biznes risklərini, eyni zamanda funksiyaları və fəaliyyətləri nəzərdən keçirir və təklif olunan həllərin təyinatını müəyyən etmək və tövsiyə etmək üçün onların təsirlərinin qiymətləndirilməsi;
- İnformasiya Təhlükəsizliyi və kiber nəzarətlərin effektiv işləməsinin təmin edilməsi və təkmilləşdirilmə üçün tövsiyyələrin verilməsi;
- Şirkət üçün məlumatların idarəedilməsi, İT və İnformasiya Təhlükəsizlik standartlarının yaradılmasında kömək göstərmək və ən yaxşı təcrübələrin tətbiq edilməsi, eyni zamanda təhlükəsizlik təkmilləşdirilmələrininin təklif edilməsi;
- Təhlükəsizlik mexanizmlərinin və həllərin inkişafında iştirak edilməsi;
- Təhlükəsizlik pozuntuları və pozuntuların yaratdığı zərərin dərəcəsini təsdiq edən hesabatların hazırlanması;
- İT, İnformasiya və kiber təhlükəsizliyi nəzarətinin cari vəziyyətinə dair qiymətləndirmələrin nəzərdən keçirilməsi və təqdim edilməsi;
- İnformasiya sistemlərinin istifadə edilməsinə nəzarət və girişlərin tənzimlənməsi;
- Şirkətin İnformasiya Təhlükəsizliyi sahəsində maarifləndirilməsinə və əlaqəli fəaliyyət üçün kömək göstərilməsi;
- İnformasiya təhlükəsizlyi siyasətlərinə, standartlarına, qayda və proseduralarına riayət edilməsinə nəzarət;
- Təhlükəsizliklə əlaqəli tələblərin layihə menecmenti;
- Şirkətlər Qrupuna təsir edə biləcək bütün yeni İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi risklərinin və zəifliklərinin ardıcıl olaraq monitorinqi və izlənməsi;
- Şirkətlər Qrupu daxilində nəzarətlərin effektivliyini yoxlamaq üçün həm daxili həm də xarici məlumatlardan istifadə edərək rəhbərliyə hesabatların hazırlanması;
- Geniş auditoriya ilə aydın şəkildə ünsiyyətin və etibarlı münasibətlərin qurulması.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İnformasiya Təhlükəsizliyi, İnformatika, Kompüter Elmləri, İnformasiya Sistemlərinin İdarəedilməsi sahəsində ali təhsil;
- İnformasiya Təhlükəsizliyi və İT sahəsində iş təcrübəsi;
- Əməliyyat Sistemləri, Networking, Firewalls, proqram təminatlarının təhlükəsizliyi, Virtualizasiya, Bulud Sistemlərinin Təhlükəsizliyi, Məlumatların məxfiliyi haqqında məlumatlılıq;
- Məntiqi və fiziki icazə təhlükəsizliyi, dəyişikliklərin idarəedilməsi, informasiya təhlükəsizliyi, biznesin bərpa edilməsi təcrübəsi və şəbəkə texnologiyaları kimi təhlükəsizlik və nəzarət riskləri də daxil olmaqla informasiya sistemləri ilə əlaqəli konsepsiyalar haqqında anlayışın olması;
- CRISC, CISM, CISSP, ISO/IEC 27005 Risklərin idarəedilməsi və ya informasiya texnologiyaları sənayesinə aid sertifikatlaşdırılmış şəbəkə mühəndisliyi, sertifikatlaşdırılmış təhlükəsizlik mütəxəssisi və ya bu kimi digər sertifikasiyaların olması;
- ISO 27k Family, NIST, PCI DSS və s. kimi İnformasiya Təhlükəsizliyi standartları və qaydaları ilə təcrübə;
- İnformasiya təhlükəsizliyi paradiqmalarının və Risk İdarəetmə anlayışlarının yaxşı başa düşməsi;
- Bank və sığorta sahələrində bilik və iş təcrübəsi;
- Yazı və sənədləşmə bilikləri;
- Həm texniki, həm də qeyri-texniki auditoriyaya texniki məlumatların təqdim etmə qabiliyyəti ilə yanaşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İT və İnformasiya Təhlükəsizliyi riskləri üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Data Governance Lead
Son tarix 01 iyn 2024 - [email protected]
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Data Governance Lead. This is a role within the Chief Data Office focused on unlocking the potential of data for PASHA Group, to realize tangible value. As part of the Chief Data Office and as an enterprise Data Governance Lead you will play a critical part in the stewardship of the organization's data assets. Focused on enhancing data quality and accessibility, the role involves leading initiatives to build self-service capabilities for cross-company data sharing, driving data quality improvement programs, and ensuring the adherence to data management standards and policies. This role is pivotal in facilitating effective data governance frameworks that support strategic decision-making and operational efficiency across the group.
Job description:
- Spearhead the development and implementation of self-service tools and platforms for data sharing across the company, ensuring ease of access while maintaining data quality and time to data.
- Initiate and manage a comprehensive Data Quality Improvement Program aimed at enhancing the accuracy, completeness, and reliability of data across all business units. Define metrics and KPIs to measure data quality and program effectiveness.
- Continue to maintain and update data governance policies, procedures, and standards in alignment with evolving business needs. Ensure that these guidelines are practical, clear, and enforceable.
- Work closely with Holding’s Strategic Assets and PASHA Holding functions to embed data governance practices into daily operations. Facilitate communication and collaboration across departments to ensure alignment with the data governance framework and objectives;
- Enhance and maintain a data governance performance evaluation mechanism. Regularly generate reports to monitor progress, identify areas for improvement, and communicate findings and recommendations to senior management. Escalate potential issues as necessary.
- Promote data governance best practices across the organization through training sessions, workshops, and ongoing support. Ensure that all stakeholders are aware of their roles and responsibilities within the data governance framework.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s or master’s degree in Computer Science, Business Administration, or a related field.
- Proven experience in data governance, data management, or a similar role, with a focus on data quality, self-service analytics, and data sharing initiatives.
- Excellent leadership, communication, and interpersonal skills, with the ability to engage and collaborate with stakeholders at all levels.
- Analytical and problem-solving abilities, with a keen attention to detail.
- 5+ years of experience within change management, project management, business analytics or similar with passion for learning something new;
- Excellent leadership and managerial skills. Ability to effectively direct and upskill junior members of the team;
- Clear, concise communications and being able to translate technical jargon into business understandings;
- Drive project decisions and navigate issues across multiple teams.
Experience, Competencies and Skills Good to have:
- Experience with data governance tools and software.
- Project management certification or experience.
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian.
How to apply:
Interested candidates are requested to apply via link below:
CVs should be sent by 31 May 2024.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Datanın İdarəedilməsi Rəhbəri vəzifəsinə doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir. Bu rol, PAŞA Qrupunun maddi dəyərini reallaşdırmaq üçün data potensialının aşkarlanmasına yönəlmiş Baş Data Ofisinin tərkibindədir. Datanın Baş İdarəsinin əməkdaşı və korporativ məlumatların idarə edilməsi şöbəsinin rəhbəri kimi siz təşkilatın informasiya aktivlərinin idarə edilməsində mühüm rol oynayacaqsınız. Bu vəzifə datanın keyfiyyətini və əlçatanlığını artırmağı hədəfləyir və şirkətlərarası məlumat mübadiləsi üçün özünə xidmət imkanları yaratmaq təşəbbüslərinə rəhbərlik etmək, datanın keyfiyyətini artırmaq üçün proqramlar həyata keçirmək və datanın idarə edilməsi standartlarına və siyasətlərinə riayət etməyi əhatə edir. Bu rol bütün qrupda strateji qərar qəbul etməyi və əməliyyat səmərəliliyini dəstəkləyən effektiv məlumat idarəetmə sistemlərinin yaradılmasında əsas rol oynayır.
İşin təsviri:
- Şirkət daxilində özünəxidmət alətlərinin və data mübadiləsi platformalarının tətbiqinə və inkişafına rəhbərlik, datanın keyfiyyətinin və işləmə müddətinin düzgün tənzimlənməsini nəzərə alaraq giriş rahatlığının təmin edilməsi;
- Bütün biznes bölmələrində məlumatların dəqiqliyini, tamlığını və etibarlılığını artırmağa yönəlmiş hərtərəfli data keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması proqramının işə salınması və idarə edilməsi. Data keyfiyyətinin və proqram efektivliyinin qiymətləndirilməsu üçün metrikaların və əsas fəaliyyət göstəricilərinin müəyyənləşdirilməsi;
- İnkişaf edən biznes ehtiyaclarına uyğun olaraq datanın idarə edilməsi siyasətlərinin, prosedurlarının və standartlarının düzgün idarə edilməsi və yenilənməsi. Bu təlimatların praktik, aydın və asan tətbiq edilə bilməsinin təmin edilməsi;
- Datanın idarə olunması təcrübələrini gündəlik əməliyyatlar zamanı tətbiq edilməsi üçün Holdinqin Strateji Aktivləri və PAŞA Holdinq funksiyaları ilə sıx əməkdaşlıq. Datanın idarə edilməsi çərçivəsi və məqsədləri ilə uyğunluğu təmin etmək üçün departamentlər arasında əlaqə və əməkdaşlığın təşviq edilməsi;
- Datanın idarəedilməsi fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi mexanizminin təkmilləşdirməsi və idarə edilməsi. Təkminləşdirmənin nəticələrinə nəzarət etmək, inkişafa ehtiyacı olan sahələri müəyyən edilməsi və əldə edilən nəticələrin əsasında tövsiyələrin yüksək rəhbərliyə çatdırması üçün mütəmadi olaraq hesabatların hazırlanması. Zəruri hallarda yarana biləcək məsələlərin rəhbərliyə çatdırılması;
- Təlim sessiyaları, seminarlar və davamlı dəstək vasitəsilə Şirkət daxilində datanın idarə olunması üzrə ən son təcrübələrin təbliğ edilməsi. Bütün maraqlı tərəflərin datanın idarə edilməsi çərçivəsində öz rolları və öhdəlikləri barədə məlumatlandırılması.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Kompüter elmləri, Biznesin idarəedilməsi və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Datanın keyfiyyətinə, özünəxidmət platformalarının analitikasına və data mübadiləsi təşəbbüsləri diqqət mərkəzində olmaqla datanın idarə edilməsi və ya əlaqəli sahədə təcrübə;
- Bütün səviyyələrdə maraqlı tərəflərin cəlb edilməsi və onlarla əməkdaşlıq bacarığı ilə əla liderlik, ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
- Detallara diqqət yetirmərlə analitik və problem həll etmə qabiliyyəti;
- Dəyişikliklərin idarəedilməsi, layihənin idarəedilməsi, biznes analitikası və ya oxşar sahələrdə ən az 5 illik peşəkar təcrübə. Yeni biliklərin əldə edilməsinə açıq olma;
- Əla liderlik və idarəetmə bacarıqları. Komandanın kiçik üzvlərinin effektiv istiqamətləndirməsi və bacarıqların artırılması;
- Aydın və yığcam ünsiyyətç eyni zamanda texniki terminlərin biznes anlayışlarına çevirilməsi bacarığı;
- Layihə qərarlarının tətbiq edilməsi və fərqli komandalar arasında məsələlərin düzgün idarə edilməsi.
Arzu olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Məlumat idarəetmə alətləri və proqram təminatı ilə təcrübə;
- Layihə idarəetmə sertifikatı və ya təcrübəsi;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin mükəmməl biliyi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən link vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur:
CV-lər 31 May, 2024-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə.