PASHA Holding
Risk Manager
Son tarix 23 sen 2023 - [email protected]
Job description:
- Integrating risk management considerations into the overall group wide strategy formulation process.
- Ability to identify and assess risks that may impact the group's performance, reputation, and financial stability.
- Provide a senior escalation point for complex technical queries, ensuring their effective and commercially sound resolution.
- Take a key part in coordinating risk management processes across the group, facilitating effective communication and collaboration between banking and insurance companies.
- Participate in discussions of Supervisory Board risk committees and credit committees and share his or her insights and expertise.
- Engaging with key stakeholders and decision-makers and be trusted advisor to top-management.
- Translate knowledge of the business, best practice regulatory standards and frameworks into risk management implications.
- Lead and manage group-wide strategic initiatives and projects such as ICAAP process, stress testing, RHI (group wide internal risk maturity and assessment tool) and setting groupwide Risk Appetite Statement limits.
- Supervise and lead a team of skilled and motivated risk professionals.
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 7 years of relevant industry experience;
- Previous experience in a leadership role of risk or control function;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- FRM or CFA certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Risk Manager” in the subject line;
- CVs should be sent by September 22, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Riskin idarə edilməsində nəzərə alınmalı aspektləri qrupun ümumi strategiyasının hazırlanması prosesinə inteqrasiya edir.
- Qrupun fəaliyyət göstəricilərinə, nüfuzuna və maliyyə sabitliyinə təsir göstərə biləcək riskləri aşkar etmək və qiymətləndirmək bacarığına malik olur.
- Mürəkkəb texniki sualların ünvanlanacağı yüksək instansiya kimi çıxış edir və onların effektiv və kommersiya baxımından məqsədəuyğun həllini təmin edir.
- Qrup boyunca risk idarəetmə proseslərinin koordinasiyasında iştirak edərək bankçılıq və sığorta şirkətləri arasında effektiv ünsiyyət və əməkdaşlığa şərait yaradır.
- Müşahidə Şurasının risk komitələrinin və kredit komitələrinin müzakirələrində iştirak edir, öz təhlillərini və eləcə də bilik və təcrübələrini bölüşür.
- Əsas maraqlı tərəflər və qərar qəbul edən şəxslər ilə əlaqədə olur və yüksək rəhbərlik üçün etibarlı məsləhətçi olur.
- Biznes, qabaqcıl təcrübəyə söykənən normativ standartlar və normativ-hüquqi bazalar barədə biliklərə əsaslanaraq, onların risk idarəetməsinə təsirlərini müəyyən edir.
- İCAAP prosesi (Daxili Kapital Adekvatlığının Qiymətləndirilməsi Prosesi), stress testi, RHİ (qrup boyu daxili riskin yetkinliyi və qiymətləndirilməsi aləti) və qrup boyu Risk İşhatasına dair Bəyanat hədlərinin təyin edilməsi kimi qrup daxilindəki strateji təşəbbüslərə və layihələrə rəhbərlik edir və onları idarə edir.
- Səriştəli və motivasiyalı risk mütəxəssislərindən ibarət komandaya nəzarət və rəhbərlik edir.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ən azı maliyyə/bankçılıq və əlaqədar sahələrdə bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sektorda minimum 7 il iş təcrübəsi;
- Risk və ya nəzarət funksiyası üzrə rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi;
- Güclü ünsiyyət, danışıq aparma və problem həll etmə bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və yaxşı statistika biliyi;
- FRM və ya CFA sertifikatı üstünlük hesab edilir;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə menecer” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 22 sentyabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
HR and Admin Manager
Son tarix 30 sen 2023 [email protected]
Job description:
- Revision and keeping up to date all HR policies and procedures in accordance with new trends and requirements;
- Supervising talent acquisition across the Company;
- Coordination of Talent management across the Corporate Center;
- Planning and coordination of new employees’ orientation and onboarding;
- Supervision of performance review process;
- Supervision of the compensation and benefits plan;
- Management of resolution and investigation of employee relations issues;
- Providing inputs and further coordination of HR operations budget;
- Conduction of stay and exit interviews;
- Supervision of all administrative issues across the company;
- Coordination of corporate events such as Teambuilding, networking and other;
- Supervision of the Group Loyalty program.
Education, Experience and Skills Required:
- 6+ years of experience in function;
- Strong interpersonal skills, ability to influence a diverse group of stakeholders;
- Strong problem-solving, active listening skills, organizational and time management skills;
- The ability to manage multi-task effectively and interact in the organization;
- Availability of related certificates is beneficial;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Working knowledge of MS Suite;
- Clear, concise communications;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “HR and Admin Manager” in the subject line;
- CVs should be sent by September 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- İnsan Resursları siyasət və prosedurların müasir trendlər və tələblərə uyğun olaraq nəzərdən keçirilməsi və yenilənməsi;
- Şirkət üzrə istedadların cəlb edilməsinə nəzarət;
- Korporativ mərkəzdə istedadların idarəedilməsinin koordinasiyası;
- Yeni qoşulan əməkdaşlar üçün adaptasiya və onbordinq prosesinin planlanması və koordinasiyası;
- Fəaliyyətin idarəedilməsi prosesinə nəzarət;
- Kompensasiya və müavinətlər planına nəzarət;
- İşçilər ilə münasibətlərlə bağlı məsələlərin həlli və araşdırılmasına rəhbərlik;
- İR əməliyyatları büdcəsinin planlanmasına dəstək və koordinasiyası;
- İşdən çıxma və işdə qalma müsahibələrinin keçirilməsi;
- Şirkət daxilində bütün inzibati işlərin icrasına nəzarət;
- Teambuilding, networking və digər korporativ tədbirlərin koordinasiyası;
- Qrup üzrə Loyallıq proqramına nəzarət;
Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə 6+ il peşəkar təcrübə;
- Güclü ünsiyyət bacarığı, müxtəlif tərəflər qrupuna təsir etmək bacarığı;
- Güclü problem həll etmə, aktiv dinləmə bacarıqları, təşkilati və vaxt idarə etmə bacarıqları;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda effektiv idarə etmək və təşkilatdakı digər əməkdaşlarla qarşılıqlı əlaqə qurma bacarığı;
- Müvafiq sertifikatların mövcudluğu üstünlükdür;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışmaq bacarığı;
- MS Suite proqramında iş təcrübəsi;
- Şəffaf yığcam məlumatlandırma;
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İR və İnzibati işlər üzrə menecer” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 sentyabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Business Group Governance Associate
Son tarix 23 sen 2023 [email protected]
Job description:
- Plan, organize, and support meetings of the ecosystem boards and committees, take minutes, and ensure the accuracy of meeting records. Act as a point of contact for Strategic Assets CEOs seeking information on these meetings and processes;
- Maintain accurate and up-to-date records of the company's governance activities and decisions, and provide status reports to Ecosystem Executive Committee;
- Ensure that actions agreed during the meetings (Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms) are assigned to the responsible Strategic Asset persons and followed up to completion, tracking progress and reporting on status as needed;
- Communication: Facilitate communication among the executives (Strategic Assets CEO and CXO) and other responsible persons, ensuring the dissemination of relevant information and alignment of required actions agreed during the Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
- Co-develop performance management-related policies with performance associates and procedures in accordance to new governance, ensure alignment with the company's objectives;
- Tracking and monitoring the status of overarching and Strategic Assets specific use cases and reporting to Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
- Support to building up the governance processes, making recommendations for changes as needed to enhance effectiveness and efficiency;
- Take PMO role for the management and delivery of the projects such as coordination, tracking, support, and status update;
Experience, Competencies and Skills Required:
- A bachelor's degree in business administration, management, law, or a related field;
- 5 years of professional experience in related areas;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages and knowledge of Turkish is an advantage;
- Excellent knowledge of MS Office and project management-related software (MS Project, JIRA etc.)
- Availability of the PMP or PMI or IPMA (level B or at least C) certifications;
- Strong business analysis and analytical skills
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Business Group Governance associate” in the subject line;
- CVs should be sent by September 22, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Ekosistem heyəti və komitələrinin görüşlərinin planlaşdırılması, təşkil edilməsi və onların keçirilməsinə dəstək , görüşün protokolunun tərtibi və görüşə dair qeydlərin dəqiqliyinin təmin edilməsi. Bu görüşlər və proseslər barədə Strateji aktivlərin Baş icraçı direktorlarının əlaqə saxladığı şəxs qismində fəaliyyət;
- Şirkətin idarəçilik fəaliyyətlərinə və qərarlarına dair dəqiq qeydlər aparılması, onların yenilənməsi və Ekosistemin İcraedici Komitəsinə statusa dair hesabatların təqdim edilməsi;
- Görüşlər (Ekosistemin İcraedici Komitəsi və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformaları) ərzində razılaşdırılmış tədbirlərin Strateji Aktivlərin məsul şəxslərinə həvalə olunmasını və tamamlanmaya qədər nəzarətdə saxlanmasını, gedişatının izlənməsini və lazım gəldikdə, statusu barədə hesabat verilməsini təmin edilməsi;
- Ekosistemin İcraedici Komitəsinin görüşləri və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformaları ərzində razılaşdırılmış müvafiq məlumatların bölüşdürülməsini və tələb olunan tədbirlərin uyğunlaşdırılmasını təmin edərək rəhbər şəxslər (Strateji Aktivlərin baş icraçı direktoru və digər Baş inzibatçılar) və digər məsul şəxslər arasında kommunikasiyanın təmin edilməsi;
- Fəaliyyət göstəriciləri üzrə mütəxəssislər ilə birlikdə fəaliyyət göstəricilərinin idarə olunması ilə əlaqədar siyasətlərin və yeni idarəçiliyə uyğun olaraq, prosedurların işlənib hazırlanması, onların şirkətin məqsədlərinə uyğunlaşdırılmasını təmin ediilməsi;
- Ümumi xarakterli və Strateji Aktivlər üçün səciyyəvi istifadə hallarının statusunu və Ekosistemin İcraedici Komitəsinə və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformalarına hesabat verilməsini nəzarətdə saxlanılması və monitorinqinin aparılması;
- İdarəçilik proseslərinin yaradılmasına dəstək göstərilməsi, effektivliyin və səmərəliliyin artırması üçün ehtiyac yarandığı hallarda, dəyişikliklərə dair tövsiyələrin verilməsi;.
- Layihələrin idarə edilməsində və icrasında Layihənin idarə olunması üzrə məsul şəxsin layihənin əlaqələndirilməsi, nəzarətdə saxlanması, icrasına dəstək verilməsi və statusu barədə məlumatın yenilənməsi kimi vəzifələrin icrası;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Biznesin idarəedilməsi, menecment, hüquq və ya əlaqədar sahədə bakalavr dərəcəsi;
- Uyğun sahə üzrə 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilikş Türk dilinin biliyi üstünlükdür;
- MS Office və layihənin idarə olunması ilə əlaqədar proqram təminatının (MS Project, JIRA və s.) mükəmməl biliyi;
- PMP, PMI və ya IPMA (səviyyə B və ya ən azı C) sertifikasıyalarının mövcudluğu;
- Güclü analitik bacarıqlar və biznes analizi qabiliyyəti üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 22 sentyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Data Anlyst (NW)
Son tarix 30 sen 2023 [email protected]
İşin təsviri (Öhdəliklər):
- Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
- Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
- Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
- Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
- Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
- İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
- STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
- Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
- Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
- Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
- Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
- Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Baş data analitiki (NW)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 29 sentyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Job description (Accountabilities):
- Guide performance management discussions of portfolio companies;
- Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
- Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
- Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
- Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
- Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
- Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation
Knowledge, experience and skills required:
- 8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
- Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
- Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
- Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
- Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Senior Data Analyst (NW)” in the subject line;
- CVs should be sent by September 29, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.