Financial Reporting Specialist
Son tarix 18 iyn 2022 - [email protected]
Job description:
-
Assist in preparation of interim and annual standalone and consolidated financial statements (including disclosures);
-
Preparation monthly standalone IFRS reporting in ERP system (i.e. SAP ERP);
-
Participation in preparation of various reports (e.g. COO report) and analysis of budget variance;
-
Provision of information to external auditors;
-
Intercompany reconciliation of financial results for standalone and consolidated financial reporting purposes, and preparation of transformation schedules, disclosure tables;
-
Assistance in the analysis of financial data, and preparation of various presentations;
Experience, Competencies and Skills Required:
-
Bachelor’s degree in Finance/Accounting;
-
Minimum 1 year of professional experience in financial reporting function;
-
Strong interpersonal and communication skills;
-
Good knowledge of English and Russian;
-
Good knowledge of MS Office and other softwares (e.g. SAP);
-
Knowledge in Accounting and Business, ACCA/CPA/CFA candidate;
-
Ability to prioritize multiple requests and/or issues and multi-task to resolve the issues;
-
Attention to detail and accuracy, commitment to strict reporting deadlines and timelines;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Financial Reporting Specialist”
-
Put “Financial Reporting Specialist” in the subject line;
-
CVs should be sent by the 18th of June, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
-
İllik konsolidə olunmuş və fərdi maliyyə hesabatlarının, onlara dair qeydlərin hazırlanmasında dəstək;
-
ERP sistemində aylıq müstəqil İFRS hesabatlarının yoxlanılması(məs. SAP ERP);
-
Müxtəlif hesabatların (məs. aylıq rəhbərlik hesabatları) hazırlanmasında iştirak və büdcə fərqlərinin təhlili;
-
Kənar auditorlara məlumatların təqdim edilməsi;
-
Fərdi və konsolidə edilmiş maliyyə hesabatları məqsədləri üçün şirkətlərarası maliyyə nəticələrinin tutuşdurulması, transformasiya cədvəllərinin və açıqlama cədvəllərinin hazırlanması;
-
Maliyyə məlumatlarının təhlil edilməsi və müxtəlif təqdimatların hazırlanmasında dəstək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
-
Maliyyə/mühasibatlıq sahəsinə bakalavr dərəcəsi;
-
Maliyyə sahəsində minimum 3 il peşəkar təcrübə;
-
Güclü şəxsiyyətlərarası ünsiyyət və kommunikasiya bacarıqları;
-
İngilis və rus dillərinin biliyi;
-
MS Office və digər (məs. SAP) proqramlarının biliyi.
-
Mühasibatlıq və Biznesin biliyi, ACCA/CPA/CFA namizədi;
-
Çoxsaylı sorğu və/və ya məsələlərin prioritetləşdirilməsi bacarığı və məsələlərin həll edilməsi üçün eyni zamanda fərqli tapşırıqların idarə edilməsi bacarığı;
-
Detallara diqqətli və dəqiq, hesabat tarixləri və vaxt qrafiklərinə ciddi riayət;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
-
Mövzu sətrində “Maliyyə hesabatı üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
-
CV-lər 18 iyun, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
PMO specialist
Son tarix 18 iyn 2022 - - [email protected]
Job description:
- Carry our business analytics work to deliver on the strategic targets of Group PMO;
- Provide required support/participate in the execution of functional and cross-functional strategic projects;
- Conducting or contributing to post-project evaluation/assessment reviews and identifying critical insights and any lessons learned;
- Liaise with Group Functions and PASHA Group Strategic Assets to gather necessary information for Group SteerCo and similar collective platforms ;
- Provide support in preparation of periodic and ad-hoc reports and presentations on strategic groupwide and SA related projects;
- Collecting relevant data and preparation of monthly PASHA Group projects portfolio status report;
- Provide support related to Operational Plan Development and Operational Review meetings;
- Maintain document management for all Group Steering Committee and projects related documentation (PMO Database administration);
- Support senior Group PMO colleagues in their day to day activities;
- Conduct required PMO related ad-hoc tasks;
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least 2 years of work experience in Project Management related fields;
- Experience in analytics of different kind of data and information streams;
- Ability to think at a strategic level while simultaneously keeping daily activity under control;
- Strong analytical skills that would enable the person to act as a change agent in Group PMO network;
- Strong interpersonal and communication skills;
- Detail-oriented and self-organized;
- Excellent skills to balance key priorities;
- Good knowledge of MS Office (especially – Excel and PowerPoint);
- 35 hours of in-class Project Management education (formal or informal) is an advantage;
- Good knowledge of English and Azerbaijani languages (both verbal and written);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “PMO specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by June 18, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Qrup üzrə Layihələrin idarəedilməsinin strateji hədəflərinə çatması üçün biznes analitikasının aprılması;
- Funksiyadaxili və funksiyalararası strateji layihələrin icrasında iştirak eyni zamanda tələb olunan dəstəyin təmin edilməsi;
- Layihələrin bitməsindən sonra qiymətləndirməsi və ya qiymətləndirmələrin araşdırmalarının aparılmasında iştirak, mühüm aşkarlanmaların və təcrübədən əldə edilmiş bacarıqların müəyyən edilməsi;
- Qrup üzrə Rəhbər komitələr və digər platformalar üçün tələb olunan məlumatların toplanması məqsədilə Qrup Funksiyaları və PAŞA Qrupunun Strateji Aktivləri ilə mütəmadi əlaqə saxlanılması;
- Qrup daxilində strateji layihələr və Strateji Aktivlər ilə əlaqəli layihələr üzrə dövri və xüsusi hesabatların və təqdimatların hazırlanmasında dəstək;
- Müvafiq məlumatların toplanması və PAŞA Qrup layihələri portfelinin statusu barədə aylıq hesabatların hazırlanması;
- Əməliyyat Planının inkişafı və Əməliyyat Planının nəzərdən keçirilməsi görüşləri ilə bağlı dəstəyin təmin edilməsi;
- Qrup daxilində Rəhbər Komitəsi və layihələrlə əlaqədar sənədləşmələr (PMO verilənlər bazasının idarə edilməsi) üçün sənəd dövriyyəsinin təmin edilməsi;
- Qrup daxilində layihələrin idarəedilməsi sahəsində çalışan həmkarlara gündəlik fəaliyyətlərində dəstəyin göstərilməsi;
- Layihələrin idarəedilməsi ilə əlaqədar tələb olunan xüsusi tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Layihələrin İdarəedilməsi ilə əlaqəli sahələrdə ən azı 2 il peşəkar təcrübə;
- Müxtəlif növ məlumatların və informasiya axınlarının analitikasında təcrübə;
- Gündəlik fəaliyyəti nəzarət altında saxlayaraq strateji düşünmə bacarığı;
- Qrup üzrə Layihələrin İdarəedilməsi şəbəkəsində dəyişiklik agenti kimi fəaliyyət göstərməyə imkan verəcək güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü şəxsiyyətlərarası və ünsiyyət bacarıqları;
- Detallara diqqətlilik və intizamlı;
- Əsas prioritetləri balanslaşdırma bacarıqları;
- MS Office proqramlarının (xüsusilə Excel və PowerPoint) yüksək səviyyədə biliyi;
- 35 saat Layihə İdarəetmə təlimin (rəsmi və ya qeyri-rəsmi) olması üstünlükdür;
- Azərbaycan və İngilis dillərinin (həm şifahi, həm də yazılı) yüksək səviyyədə biliyi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “Layihələrin idarəedilməsi üzrə mütəxəssis ” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 18 iyun, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Compliance Officer
Son tarix 18 iyn 2022 - - [email protected]
Job description:
Policy:
- Assist the Legal Department by helping to develop or revise policies related to all compliance areas.
Regulatory Compliance:
- Assist the Legal Department and others in ensuring compliance with state registration laws and other requirements;
- Research, draft, modify and implement new company policies and regulations.
- Implement and manage an effective legal compliance program.
- Coordinate with SA’s legal and compliance teams to review and implement compliance policies.
- Advise management on the company’s compliance with laws and regulations through detailed reports.
- Create and manage effective action plans in response to audit discoveries and compliance violations.
- Regularly audit company procedures, practices, and documents to identify possible weaknesses or risks.
- Assess company operations to determine compliance risk.
- Ensure all employees are educated on the latest regulations and processes.
- Resolve employee concerns about legal compliance.
Monitor and Report on Organizational Compliance:
- Assist the Legal Department in designing and administering Company’s Compliance Program. The program will include a plan for training to prevent illegal, unethical or improper behavior and clear reports to management on the status of compliance.
Organizational Standards:
Assist the Legal Department in setting and maintaining:
- the organizational standards for the development of terms and conditions in all Contracts/Agreements;
- agreement-related templates; compliance checklists; agreement readings – examining the contractual and compliance elements of the schedule of the agreement, the clauses/provisions and the special requirements;
- Conflict of interest (Organizational compliance requirements against the gift policy and other fundraising-related regulations);
Experience, Competencies and Skills Required:
- Demonstrated expertise with legal research and excellent writing skills;
- Excellent communication and interpersonal skills; proven ability to communicate and liaise effectively with colleagues and third parties in an international, multi-cultural environment;
- Demonstrated competence to handle a variety of activities in a time-sensitive environment with attention to detail and quality;
- Patience and flexible work attitude; ability to work productively in a team environment as well as independently; ability to take initiative and work pro-actively and with minimal guidance;
- Master’s degree in finance/law;
- 5 years’ of experience in a compliance officer role (Knowledge of legal requirements and controls (e.g. Anti-Money Laundering, or AML);
- Professional certification (e.g. CAMS);
- Analytical thinking and ability (Highly-analytical with strong attention to detail.);
- Legal and moral integrity;
- Strategic thinking;
- Good command of English;
- Management experience;
- Familiarity with industry practices and professional standards;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “Senior Compliance Officer” in the subject line;
- CVs should be sent by the 18th of June, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
Siyasət:
- Bütün komplayns sahələri ilə bağlı siyasətlərin hazırlanmasına və ya siyasətlərə düzəliş olunmasına Hüquq departamentinə dəstək;
Normativ tələblərə uyğunluq:
- Dövlət qeydiyyatı ilə bağlı qanunlara və digər tələblərə uyğunluğun təmin edilməsində Hüquq departamentinə və digərlərinə dəstək;
- Yeni korporativ siyasətlərin və qaydaların araşdırılması, tərtib edilməsi, dəyişdirilməsi və tətbiqi;
- Effektiv hüquqi uyğunluq proqramının həyata keçirilməsi və idarə edilməsi;
- Uyğunluq siyasətlərinin nəzərdən keçirilməsi və tətbiq olunması prosesini Strateji Aktivlərin hüquq və komplayns komandaları ilə koordinasiyası;
- Şirkətin qanunlara və qaydalara uyğunluğu barədə müfəssəl hesabatlar vasitəsilə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Auditdə aşkar edilən hallara və uyğunluqla bağlı pozuntulara cavab olaraq effektiv tədbir planların hazırlanması və bu planlarıb idarə edilməsi;
- Mümkün çatışmazlıqları və ya riskləri müəyyən etmək üçün müntəzəm olaraq şirkət prosedurlarını, təcrübələrini və sənədlərinin auditi;
- Komplayns risklərinin müəyyən edilməsi üçün şirkətin əməliyyatlarının qiymətləndirilməsi;
- Bütün işçilərin ən son qaydalardan və proseslərdən məlumatlı olmasının təmin edilməsi;
- Qanunvericiliyə uyğunluqla bağlı işçilərin narahatlıq duyduğu məsələlərin aradan qalsırılması;
Təşkilati uyğunluq üzrə nəzarət və hesabat:
- Şirkətin Uyğunluq Proqramının işlənib hazırlanmasında və idarə olunmasında Hüquq departamentinə yardım. Proqrama qeyri-qanuni, qeyri-etik və ya qeyri-münasib davranışların qarşısının alınmasına dair təlim planı və uyğunluğun vəziyyəti barədə rəhbərliyə aydın hesabatların verilməsi daxil olacaq;
Təşkilati standartlar:
Aşağıdakıların qurulmasında və saxlanılmasında Hüquq departamentinə yardım:
- Bütün Müqavilələrdə/Sazişlərdə şərt və müddəaların işlənib hazırlanması üçün təşkilati standartlar;
- Saziş şablonları; uyğunluq üzrə yoxlama siyahıları; sazişin oxunması – saziş əlavələrində müqavilə və uyğun elementlərinin, bəndlərin/müddəaların və xüsusi tələblərin nəzərdən keçirilməsi;
- Maraqların toqquşması (hədiyyə siyasətinə və vəsait yığımı ilə bağlı digər qaydalara riayət etmək üçün təşkilatın uyğunluq tələbləri);
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Hüquqi məsələlərin araşdırılmasında özünü doğrultmuş təcrübə və əla yazı bacarıqları;
- Əla ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası münasibət qurma bacarıqları; beynəlxalq, multikultural mühitdə həmkarları və üçüncü tərəflərlə effektiv ünsiyyət qurma və əlaqə saxlama bacarığı;
- İncəliklərə və keyfiyyətə diqqət yetirməklə, gərgin vaxt qrafiki olan iş mühitlərində müxtəlif fəaliyyətlərin idarə olunması üzrə nümayiş etdirilmiş səriştə;
- İş mühitində səbrli və çevik yanaşma; həm komanda daxilində, həm də müstəqil şəkildə məhsuldar işləmək bacarığı; təşəbbüskar və fəal olmaq və minimal nəzarətlə işləmək bacarığı;
- Maliyyə/hüquq sahəsində magistr dərəcəsi;
- Komplayns üzrə məsul işçi vəzifəsində 5 illik təcrübə (Qanuni tələblər və nəzarət tədbirləri (məsələn, Çirkli Pulların Yuyulması və ya ÇYP) barədə biliklər);
- Peşəkar sertifikatlaşma (məsələn, CAMS);
- Analitik düşünmə bacarığı və səriştəsi (Detallara xüsusi diqqət yetirməklə yüksək analitik düşüncə tərzi);
- Hüquqi və mənəvi dürüstlük;
- Strateji düşüncə tərzi;
- Yaxşı səviyyədə ingilis dili biliyi;
- İdarəetmə təcrübəsi;
- Sənayedəki təcrübələr və peşəkar standartlar ilə tanışlıq;
- İşgüzarlıq;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “Komplayns üzrə baş inzibatçı” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 18 iyun, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.