PASHA Holding
Business Group Senior Associate
Son tarix 01 may 2022 - [email protected]
PASHA Holding’s Business Group team has a rare opportunity for an enthusiastic mature professional to join a dynamic team with a focus on new wave of business areas. The team is currently providing strategic guidance into creation of B2C marketplace, Fintech payment company, multi-lender consumer financing platform and the development of data program and corporate innovation streams. Successful candidate will get a chance to work along with progressive teams and add significant value.
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices)
- Perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies
- Design and execute analytical use cases to support strategic planning and performance management (incl. benchmarking) of portfolio companies
- Conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against their mission and strategic priorities
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation
- Manage/support internal and cross functional projects (or use cases)
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons
- Provide guidance and support to a team of analysts in related subjects
Education, Experience and Skills Required:
- Functional work experience of 4+ years in management consulting, deals/transactions advisory, finance, strategy, analytics or investments
- Industry experience of 6+ years in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, telco, private equity or venture capital industries is a strong plus
- Strong communication skills – written and oral presentation skills, with the ability to effectively formulate and articulate opinions persuasively
- Demonstrated experience in project management
- Well-developed skills in financial modelling, due diligence, research and deal assessment
- Critical thinker with ability to take initiative and think on your feet
- Ability to work under stress and meet tight deadlines
- Previous experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) tools and BI visualization (Tableau, Power BI) software is an advantage
- Certifications such as CFA, CIMA is an advantage
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “Business Group Senior Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by May 01, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq şirkətinin Biznes Qrup komandası bir nəfər həvəsli, yetkin peşəkar üçün əsas diqqəti yeni biznes istiqamətlərinə yönəlmiş dinamik komandaya qoşulmaq üçün nadir fürsət təklif edir. Həmin komanda hazırda B2C vasitəçi rəqəmsal platformanın, Fintech ödəniş şirkətinin, çoxsaylı kreditor və istehlakçısı olan maliyyə platformasının yaradılması, habelə məlumatların işlənməsi proqramının və korporativ innovasiya istiqamətlərinin inkişaf etdirilməsi üçün strateji rəhbərlik təmin edir. Seçim prosesindən uğurla keçən namizəd proqressiv düşüncəli komandalarla birlikdə işləmək və əhəmiyyətli töhfə vermək imkanı əldə edəcək.
İşin təsviri:
- Mürəkkəb informasiyanı təhlil etmək və başa düşmək, bunun üçün biznes strategiyası, maliyyə göstəriciləri və bazar dinamikası (o cümlədən ən qabaqcıl təcrübə) arasında əlaqələr qurmaq;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün kompleks maliyyə yoxlaması aparmaq;
- Portfel şirkətlərinin strateji planlaşdırmasını və fəaliyyət effektivliyinin idarə edilməsini (bençmarkinq daxil olmaqla) dəstəkləmək üçün analitik istifadə ssenariləri hazırlamaq və icra etmək;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya istismara yararlılıq baxımından texniki-iqtisadi əsaslandırmalar aparmaq;
- Portfel şirkətlərinin öz missiya və strateji prioritetlərinə uyğun olaraq fəaliyyət effektivliyini dəqiq ölçmək üçün əsas fəaliyyət göstəricilərini (ƏFG) müəyyən və təsdiq etmək;
- Portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyət effektivliyinin idarə edilməsi prosesinin inzibati təminatını, o cümlədən məqsədlərin/hədəflərin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsini təşkil etmək;
- Daxili və çox funksional layihələri (və ya istifadə ssenarilərini) idarə etmək/dəstəkləmək;
- Portfel şirkətləri, funksional bölümlər, fəaliyyət istiqamətləri və xarici tərəflər boyu əsas maraqlı tərəflərlə ünsiyyət və əlaqələri təmin etmək;
- Əlaqə saxlanılmalı əsas şəxslər ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksional bölümlər və fəaliyyət istiqamətləri arasında biznes və təşkilati məsələlərin uyğunlaşdırılmasına şərait yaratmaq;
- Analitiklər komandasına əlaqədar mövzular üzrə tövsiyələr və dəstək vermək;
Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:
- İdarəetmə konsaltinqi, sövdələşmələr/əməliyyatlar üzrə məsləhətlərin verilməsi, maliyyə, strategiya, analitika və ya investisiyalar sahəsində 4 ildən artıq funksional təcrübə;
- Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, maliyyə-texnoloji, istehlak malları/pərakəndə satış, telekommunikasiya, özəl kapital və ya vençur kapitalı sahələrində 6 ildən artıq təcrübə güclü bir üstünlük hesab olunur;
- Güclü ünsiyyət bacarıqları – yazılı və şifahi təqdimat bacarıqları, fikirləri effektiv və inandırıcı şəkildə ifadə etmək qabiliyyəti;
- Layihələrin idarə edilməsi sahəsində təsdiqlənmiş təcrübə;
- Maliyyə modelləşdirməsi, kompleks yoxlama, araşdırma və sövdələşmələrin qiymətləndirilməsi üzrə yüksək səviyyədə inkişaf etdirilmiş bacarıqlar
- Tənqidi düşünmək, təşəbbüsü öz üzərinə götürmək və operativ qərar qəbul etmək qabiliyyəti;
- Gərgin şəraitdə işləmək və təyin edilmiş çox qısa müddətlərə riayət etmək qabiliyyəti;
- Analitik (məsələn, Excel, Alteryx, DataIKU) alətlər və BI vizualizasiyası (Tableau, Power BI) proqram təminatı ilə əvvəllər iş təcrübəsinin olması üstünlük hesab olunur;
- CFA, CIMA sertifikatlarının olması üstünlük hesab olunur;
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda qeyd olunanları təqdim etmələri xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində baş mütəxəssis” qeyd edilməlidir;
- CV 01 may 2022-ci il tarixinədək göndərilməlidir.
Diqqət: İlk olaraq namizədlərin tərcümeyi-halları (CV) nəzərdən keçiriləcək. YALNIZ CV nəzərdən keçirilməsi nəticəsində uğur qazanan namizədlərlə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq və onlar müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
HR Business Partner
Son tarix 01 may 2022 - [email protected]
Job description:
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s Strategic Assets based on regular reporting and inform Group HR on trends, problems, best practices related to HR processes;
- Constant liaison with Business Group and alignment of business expectations from HR function in Strategic Assets and Group in order to contribute to business strategy;
- Participation in SAs projects where needed;
- Monitoring the relevant Strategic Assets in terms of alignment to Group HR Frameworks and Policies;
- Track Group-wide projects KPIs and results;
- Monitoring of OHI initiatives;
- Support to HR Manager on any Strategic Assets related issues;
- Analytics of trends and metrics in partnership with Group HR to develop solutions, programs and policies;
- Support HR Manager to plan and work through organizational change including facilitating co-design approaches and developing business cases for change;
- Support HR Manager and Group HR Director with monitoring of talent management, organizational effectiveness, workforce planning and employee engagement of the particular Strategic Assets of PH.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 5+ years of experience in HR;
- Experience in financial sector (banking, insurance) is a plus
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy;
- Solid problem-solving skills;
- Ability to create detailed spreadsheets, charts and presentations;
- Good research abilities;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “HR Business Partner” in the subject line;
- CVs should be sent by the May 01, 2022.
İşin təsviri:
- Müntəzəm hesabatlara əsasən PAŞA Holdingin Strateji Aktivlərinin davamlı şəkildə monitorinq edilməsi və Qrupun İR departamentinin İR prosesləri ilə bağlı tendensiyalar, problemlər və qabaqcıl təcrübələr barədə məlumatlandırılması;
- Biznes strategiyasına töhfə vermək məqsədilə Biznes Qrup ilə davamlı şəkildə əlaqə saxlanılması və Strateji Aktivlərdə və Qrupda İR funksiyasının biznes gözləntilərinin uyğunlaşdırılması;
- Lazım gəldikdə Strateji Aktivlərin layihələrində iştirak etmək;
- Müvafiq Strateji Aktivlərin Qrupun İR prinsiplərinə və siyasətlərinə uyğunluğunun monitorinqi;
- Qrup boyu həyata keçirilən layihələrin əsas fəaliyyət göstəricilərinin (ƏFG-lər) və nəticələrinin izlənilməsi;
- OHI təşəbbüslərinin monitorinqi;
- İR menecerinə hər hansı Strateji Aktivlərlə bağlı məsələlərdə dəstək verilməsi;
- Həllər, proqramlar və siyasətlər formalaşdırmaq üçün Qrupun İR bölməsi ilə tərəfdaşlıq şəraitində tendensiyaların və göstəricilərin təhlil edilməsi;
- Təşkilati dəyişikliklərin planlaşdırılmasında və işlənib hazırlanmasında İR menecerinə dəstək verilməsi, o cümlədən birgə dizayn yanaşmalarına şərait yaradılması və dəyişiklik üçün biznes keyslərin işlənib hazırlanması;
- PAŞA Holdingin konkret Strateji Aktivlərində kadrların idarə edilməsi, təşkilati səmərəlilik, işçi qüvvəsinin planlaşdırılması və işçilərin cəlb olunması proseslərini monitorinq etməkdə İR menecerinə və Qrupun İR direktoruna dəstək verilməsi.
Tələb olunan təcrübə, bacarıqlar və səriştələr:
- İR sahəsində 5 ildən artıq təcrübə;
- Maliyyə sektorunda (bank, sığorta) iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur;
- Təfərrüatlara və dəqiqliyə diqqət yetirməklə əhəmiyyətli miqdarda məlumatı toplamaq, təşkil etmək, təhlil etmək və yaymaq səriştəsinə malik olmaqla yanaşı güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü problem həll etmə bacarığı;
- Müfəssəl cədvəllər, diaqramlar və təqdimatlar hazırlamaq bacarığı;
- Yaxşı tədqiqat bacarıqları;
- Microsoft Office Suite üzrə təcrübəli istifadəçi olmaq;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “HR biznes partnyoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 01 may, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Procurement Specialist
Son tarix 01 may 2022 - [email protected]
Position Summary:
- Direct support to PASHA Holding Procurement Manager on day-to-day activities;
- Dealing with The Group consolidated procurement requirements, being a single point of contact for all Ongoing liaison with Originators on a subject matter and Contract post-award management requirements as and when needed;
- Handling The Group centralized AVL (approved vendor list) processes;
- Administration of procurement platform and consulting end-users on ongoing activities;
- Facilitates sourcing process in close coordination with stakeholders and managing its end to end sourcing process. Ensures that all processes are compliant with Procurement Policies and Procedures;
- Selects a Supplier based on objective business criteria and the requirements defined by the Originator;
- Recommends improvement of Sourcing Strategies through evidence-based analysis for consumption by financial and operational dimensions, including price, quality and service;
- Ensures that Suppliers comply with legal requirements and acting in a manner that is consistent with PH commitment to compliance and ethics. Engages with Suppliers sharing the PH core values, mission, and vision;
- Participates and facilitates The Group’s Procurement consolidation processes (within Demand Plan of Consolidated Opportunity formation)
Requirements:
- At least 3 years of relevant experience;
- Presence of CIPS certificate is preferable;
- Fluent in Azerbaijani, Russian and English (writing an verbal skills);
- Excellent level of MS Office (MS Excel & MS Power Point), E-procurement knowledge, ERP for procurement
- Deep understanding of strategic sourcing process;
- Strong negotiation skills to achieve savings for the organization;
- Experience in supplier performance management and customer management;
- Experience in contracting (from contract drafting to signing, through execution and contract closing);
- Experience in consolidated tenders (identification of scope consolidation opportunity, scope consolidation and delivery date coordination with stakeholders and consolidated tender execution);
- Understanding of goods and services classification and supplier categorization principles;
- Experience in supplier selection (pre-qualification), service execution performance analyzing, suppliers development.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “Procurement specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by May 01 2022.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Satınalma üzrə menecerə gündəlik fəaliyyətində dəstək;
- Təchizatçılar və istehsalçılar ilə bütün əlaqələr üçün tək bir əlaqə nöqtəsi olaraq Qrupun mərkəzləşdirilmiş satınalma tələbləri ilə sıx əməkdaşlıq;
- İstehsalçılar ilə müvafiq mövzu ilə əlaqədar mütəmadi əlaqələr, eyni zamanda ehtiyac yarandığı halda müqavilə imzalandıqdan sonra idarəetmə tələblərinin həyata keçirilməsi;
- Qrup üzrə mərkəzləşdirilmiş Təsdiq olunmuş Təchizatçı Siyahısı (TTS) proseslərinin idarə olunması;
- Satınalma platformasının idarəedilməsi və cari fəaliyyətlər barədə son istifadəçilərin məlumatlandırılması;
- Maraqlı tərəflərlə sıx koordinasiyada satınalma prosesinin tənzimlənməsi və əvvəldən sona qədər idarəedilməsi. Bütün proseslərin Satınalma siyasəti və prosedurlarına uyğun həyata keçirilməsi;
- Obyektiv iş meyarlarına və müəyyən edilmiş tələblərə əsasən təchizatçıların seçilməsi;
- Qiymət, keyfiyyət və xidmət də daxil olmaqla maliyyə və əməliyyat ölçüləri ilə istehlak üçün əsaslı təhlil yolu ilə Satınalma Strategiyalarının təkmilləşdirilməsi barədə tövsiyələrin verilməsi;
- Təchizatçıların qanuni tələblərə riayət etməsini, eyni zamanda PAŞA Holdinqin qayda və etikaya riayət etmək öhdəliklərinə uyğun davranışının təmin edilməsi. PAŞA Holdinqin əsas dəyərlərinə, missiyasına uyğun təchizatçılarla əlaqələrin qurulması;
- Qrup üzrə satınalma konsolidasiya proseslərində iştirak və prosesin təkminləşdirməsi (Konsolidasiya imkanların formalaşdırılması üçün Tələbat Planı çərçivəsində);
Tələblər:
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- CIPS sertifikatının mövcudluğu üstünlükdür;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərinin biliyi (həm yazılı həm şifahi);
- MS Office (MS Excel və MS Power Point), E-Procurement və satınalma üçün ERP proqramlarının biliyi;
- Strateji satınalma prosesinin mükəmməl anlayışı;
- Təşkilat üçün qənaətin əldə edilməsi məqsədilə güclü danışıqlar bacarıqları
- Experience in supplier performance management and customer management
- Müqavilələr ilə işləmə təcrübəsi (müqavilələrin hazırlanmasından imzalanma və icraata qədər);
- Konsolidasiya edilmiş həcmlər üzrə tenderlərin keçirilməsində təcrübə (həcmlərin konsolidasiya imkanlarının müəyyən edilməsi, həcmlərin konsolidasiyası və tamamlama tarixlərinin əlaqəli tərəflərlə razılaşdırılması və həmin tenderlərin keçirilməsi);
- Məhsul və xidmətlərin, eyni zamanda tədarükçülərin təsnifat prinsiplərinin anlayışı;
- Təchizatçıların seçimi (ilkin seçim), xidmətin səmərəliliyinin təhlili, təchizatçıların inkişafı təcrübəsi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “Satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 01 may, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.