PASHA Holding
Audit Manager
Son tarix 06 dek 2023 - [email protected]
PAŞA Holdinq Sığorta sektorundakı strateji aktivləri üçün Audit Manager vakansiyasına təcrübəli namizədləri işə dəvət edir.
Vəzifənin icmalı:
- Daxili Audit Departamentinin fəaliyyətininin idarə edilməsini həyata keçirir və onun yerli qanunvericiliyə, daxili normativ sənədlərə, qabaqcıl təcrübələrə və Beynəlxalq Daxili Auditorlar İnstitunun Standartlarına uyğunluğunu təmin edir;
- Daxili Audit Departamentin illik Audit Planının və büdcəsinin tərtib edilməsini və icrasını təmin edir, Şirkətin rəhbərliyi və digər strukturlarla effektiv işguzar münasibətləri dəstəkləyir;
- Liderlik və idarəçilik nümayiş etdirir, komandanın biznes məqsədlərinə və şəxsi karyera hədəflərinə uyğun olaraq peşəkar və şəxsi bacarıqların artırılmasına yardımçı olur.
Funksiolnal vəzifələr:
- Daxili Audit Departamentinin fəaliyyətini tənzimləyən siyasət, metodologiya və rəhbərliklərin, daxili qaydalar və prosedurların hazırlanmasını təmin etmək;
- Daxili Audit Departamentinin büdcəsini hazırlamaq, Audit Komitəsinə təsdiq üçün təqdim etmək və xərclərin büdcə daxilində saxlanılmasına nəzarət etmək;
- İllik Audit Planını hazırlamaq və Audit Komitəsinə təqdim etmək;
- Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına və Audit Komitəsinin tapşırığına əsasən audit, sonrakı audit və xüsusi audit layihələrinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Mühüm riskləri nəzərə alaraq audit layihəsi tapşırığını müəyyən etmək, audit layihəsinin gedişatına və büdcəsinə nəzarət etmək;
- Audit layihələri üzrə hesabatların hazırlanmasını və müvafiq strukturlara (Audit Komitəsi, İdarə Heyəti və s.) təqdim edilməsini təmin etmək;
- Aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən hazırlanmış tədbirlər planın icrasına nəzarət etmək və icra statusu haqqında Audit Komitəsini mütəmadi qaydada məlumatlandırmaq;
- Kənar auditorların və digər müstəqil məsləhətçilərin daxili auditorlarla birgə fəaliyyətinin koordinasiyasını aparmaq və məlumat mübadiləsi prosesini dəstəkləmək;
- Daxili Audit Departamentinin fəaliyyəti ilə bağlı icmal hesabatların Audit Komitəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək;
- Daxili Audit Departamentinin əməkdaşlarının iş vaxtı istifadəsinin dəqiqliyinə və effektivliyinə nəzərət etmək;
- Nəzarətində olan əməkdaşların Əsas Fəaliyyət Göstəricilərini (ƏFG) və inkişaf planlarını müəyyən etmək;
- Daxili auditin işini müəyyən edilmiş peşəkar standartlara uyğun həyata keçirməsini təmin etmək;
- Nəzarətində olan əməkşaların fəaliyyətinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
- Nəzarətində olan əməkdaşlara təlim keçmək, məsləhətlər vermək;
- Audit Komitəsinin Daxili Audit Departamenti ilə bağlı digər tapşırıq və göstərişlərini yerinə yetirmək;
- Daxili komitələrdəki müzakirələrdə iştirak etmək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə akademik dərəcə (ən azı ali təsil);
- Müvafiq iş təcrübəsi: 5 ildən artıq ümumi, 3 ildən artıq audit funksiyasında;
- Şirkətin fəaliyyət sahəsini tənzimləyən dövlət icra orqanının tərtib etdiyi normativ və hüquqi sənədlər üzrə dərin biliklərin olması;
- Audit prosedurlarını həyata keçirmək üçün müvafiq sektor və biznes proseslər üzrə biliklər;
- Şirkətdaxili prosedurlar, şirkət tərəfindən təklif edilən məhsullar və həmin prosedurlara/məhsullara edilmiş dəyişikliklər haqda məlumatlı olmaq;
- Effektiv kommunikasiya, planlaşdırma və insan resurslarının idarə edilməsi bacarıqları;
- Kritik düşünmə, mülahizə və analitik təhlil bacarıqları;
- Kompüter savadlığı və müvafiq proqram təminatları (MS Windows məhsulları, xüsusi audit proqram təminatı üzrə) ilə işləmək bacarığı;
- Daxili audit sahəsi üzrə ən son yeniliklərdən, eləcə də qabaqcıl təcrübələrdən xəbərdar olmaq.;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV-lər e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Audit Menecer” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 05 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət ediləcəklər.
Senior HR Specialist
Son tarix 07 dek 2023 - [email protected]
PASHA Holding is seeking experienced candidates for the position of Senior HR Specialist, focusing on Recruitment Process and Performance Management.
Job description:
- Develop and implement effective recruitment strategies and processes to attract top talent across the organization.
- Coordinate and manage the end-to-end recruitment process, including job posting, screening, interviewing, and selection.
- Collaborate with hiring managers to understand their staffing needs and provide guidance on recruitment best practices.
- Develop and maintain relationships with external recruitment agencies, universities, and other talent sources.
- Implement performance management systems and processes to ensure fair and objective evaluation of employee performance.
- Provide guidance and support to managers in conducting performance reviews and establishing performance improvement plans.
- Analyze performance data and provide recommendations for performance-related initiatives and interventions.
Education, Experience and Skills Required:
- Minimum of 5 years of experience in HR, with a focus on recruitment and performance management (Understanding of SAP Success Factors knowledge is a plus);
- Strong interpersonal skills, with the ability to influence and build relationships with diverse stakeholders;
- Excellent problem-solving, active listening, organizational, and time management skills.
- Clear and concise communication skills;
- Strong interviewing skills;
- Ability to effectively manage multiple tasks and priorities in a fast-paced environment;
- Fluency in Azerbaijani, English, and Russian;
- Working knowledge of MS Suite;
- Relevant certifications in recruitment and performance management are beneficial;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Include "Senior HR Specialist" in the subject line.
- CVs should be sent by December 15, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq “İR üzrə baş mütəxəssis” vakansiyasını doldurmaq üçün İşə Qəbul Prosesi və Performansın İdarə Edilməsi üzrə təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Şirkət üzrə yüksək səviyyəli istedadları cəlb etmək üçün effektiv işə götürmə strategiyaları və prosesləri hazırlamaq və həyata keçirmək.
- İş elanı, seçim, müsahibə və seçim daxil olmaqla, tam işə qəbul prosesini əlaqələndirmək və idarə etmək.
- İşə götürmə menecerləri ilə əməkdaşlıq etmək, onların kadr ehtiyaclarını başa düşmək və işə qəbulla bağlı ən yaxşı təcrübələrə dair təlimat vermək.
- Xarici işə götürmə agentlikləri, universitetlər və digər istedad mənbələri ilə əlaqələri inkişaf etdirmək və saxlamaq.
- İşçilərin fəaliyyətinin ədalətli və obyektiv qiymətləndirilməsini təmin etmək üçün fəaliyyətin idarə edilməsi sistemləri və proseslərini tətbiq etmək.
- Performans təhlillərinin aparılmasında və fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi planlarının yaradılmasında menecerlərə rəhbərlik və dəstək vermək.
- Performans məlumatlarını təhlil edin və performansla bağlı təşəbbüslər və müdaxilələr üçün tövsiyələr verin.
Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:
- İşə qəbul və performansın idarə edilməsi üzrə olmaqla, HR sahəsində minimum 5 il peşəkar təcrübə (SAP Success Factors biliklərinin olması üstünlükdür);
- Güclü ünsiyyət bacarığı, müxtəlif tərəflər qrupuna təsir etmək bacarığı;
- Güclü problem həll etmə, aktiv dinləmə bacarıqları, təşkilatçılıq və vaxtı idarə etmə bacarıqları;
- Şəffaf yığcam ünsiyyət bacarığı;
- Güclü müsahibə bacarıqları
- Sürətli templi mühitdə çoxsaylı tapşırıqları və prioritetləri effektiv şəkildə idarə etmək bacarığı.
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışmaq bacarığı;
- MS Suite üzrə işləmə bacarığı;
- İşə qəbul və performansın idarə edilməsi üzrə müvafiq sertifikatların mövcudluğu üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İR üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 15 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.