PASHA Holding
HR Assistant
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
PAŞA Holdinq Qrup üzrə İnsan Resursları və İnzibati işlər departamenti daxilində İR üzrə köməkçi vəzifəsini doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- İR sənədlərinin elektron və çap nüsxələrinin məlumat bazasında saxlanmasının təmin edilməsi;
- İş elanlarının paylaşımı, müsahibələrinin təşkili, testlərin keçirilməsi, namizədlərin müvafiq cavablar ilə təmin edilməsi də daxil olmaqla işə qəbul prosesinin tam dəstəklənməsi;
- İnsan Resursları üzrə Baş mütəxəssisin nəzarəti altında daxili İR kommunikasiya kanallarının idarə olunmasında dəstək;
- Həyat, yaşam, sağlamlıq sığortası kimi güzəşt və imtiyazlar proqramlarının, eyni zamanda, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik vərəqələri və s. izlənilməsində dəstəyin göstərilməsi ;
- Dövlət Məşğulluq Agentliyi və Statistika komitəsi kimi müxtəlif Dövlət qurumlarına təqdim edilən hesabatların (aylıq və rüblük) hazırlanması;
- Çıxış müsahibələrinin protokollaşdırılması və s. kimi müvafiq sənədləşdirmə işlərində dəstək;
- Sorğuların keçirilməsində dəstək, sorğu proqram təminatının idarə edilməsi;
- Tədbirlərin həyata keçirilməsində dəstəyin göstərilməsi;
- Qrup üzrə İR və Admin Direktoru/Meneceri tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası;
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- 1il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə 2 il peşəkar təcrübə;
- Bakalavr və ya magistr təhsil dərəcəsi;
- İngilis dili biliyi. Rus dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yüksək səviyyəli ünsiyyət bacarığı;
- Problem həll etmə, planlama, vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına və ya PASHA Holdingin rəsmi internet səhifəsindən müraciət formasını doldurmalıdır;
- Mövzu sətrində “İR üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lərin göndərilməsi və anket formalarının doldurulması üçün son tarix 31 may, 2023-cü ildir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Job description:
- Coordinates maintenance of electronic and hard copy HR documentation database;
- Fully supports the recruitment process starting from job posting interviews arrangement, tests administration and provides relevant answers to candidates;
- Supports administration of internal HR communication channels under supervision of HR Senior Specialist;
- Assist in administration of benefit programs such as life, health insurance, as well as vacation, sick leave, leave of absence;
- Preparing reports (monthly and quarterly) to different entities such as State Employment Agency, Statistical Committee and etc.;
- Supports employee termination process and executes related documentation such as exit interviews’ protocols and etc.;
- Support in conduction of all surveys, maintaining survey software;
- Support and assistance in execution of Events;
- Other tasks assigned by Group HR & Admin Director /Manager;
Knowledge, experience and skills required:
- 2 years of total work experience, including 1 year work experience in fucntion;
- Bachelor or Master degree in relevant area;
- Proficiency in English. Russian is desirable;
- Proficiency in MS Office;
- Good communication skill;
- Problem-solving, planning, time management skills;
How to apply:
Interested candidates are requested to fill application forms:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “HR Assistant” in the subject line;
- Deadline for filling in the application forms or CV submitting is May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Business Group Analyst (NW)
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
Job description:
Presentation:
- Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
- Prepare materials for SteerCo & ExCo (presentation & talking points);
- Participate & minute meetings with partner organizations.
Research & Finance:
- Financial analysis including financial modeling, sensitivity, and scenario analysis;
- Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
- Screening list of startup ideas and support evaluation of each idea for strategic fit.
Strategy:
- Managing relations with assets, streams, and/or external startups;
- Provide analytical support to strategic planning and monitoring process;
- Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
- Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
- Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
- Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
- Ability to work collaboratively in a team environment;
- Ability to work effectively with people at all levels in an organization.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Business Group Analyst”
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Biznes Qrupu daxilində Analitik vəzifəsinə tələblər:
Təqdimat:
- Rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövrü/növbədənkənar);
- Müşahidə komitəsi və icraedici komitə üçün materialların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
- Tərəfdaş şirkətlərlə görüşlərdə iştirak və qeydlərin aparılması.
Araşdırma və Maliyyə:
- Maliyyə modelləşdirməsi, həssaslıq və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlili;
- Performans yeniləmələri, tədqiqat sənədləri və təqdimatların təhlili yolu ilə anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
- Startap ideyalarının ilkin seçim siyahısı və hər bir fikrin strateji baxımdan qiymətləndirməsi üçün dəstək.
Strategiya:
- Aktivlər və/və ya xarici startaplar ilə əlaqələrin idarə edilməsi;
- Strateji planlaşdırma və monitorinq prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
- Dövrü olaraq xüsusi istiqamət yönümlü araşdırmaların aparılması və nəticələrin xülasəsi haqqında mlumatlandırma.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
- Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
- İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
- Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
- Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
- Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 may, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Innovation Senior Specialist
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
Senior Specialist will be responsible for developing and executing a comprehensive program that supports the growth and development of PASHA Holding’s internal startups and entrepreneurial initiatives. Additionally, will be responsible for designing, implementing, and managing educational programs related to innovation and entrepreneurship. This includes developing curriculum, identifying, and selecting participants, and delivering training and support to promote innovation and entrepreneurship within the organization. The successful candidate will have a deep understanding of innovation methodologies and a passion for teaching and mentoring.
Senior Specialist will work closely with Innovation Champions and employees across the PASHA Group of companies to identify new opportunities, develop and execute strategies, and facilitate the implementation of innovative ideas and projects. Additionally, will be responsible for building an innovation community and culture through the ongoing supply of news, updates and organizing events. The successful candidate will have a deep understanding of the latest industry trends and possess the ability to develop creative solutions that can be scaled and replicated across the organization.
Job description:
- Responsible for leading and managing the company's internal cross-company intrapreneurship innovation program and innovation projects from ideation to delivery and implementation. This includes identifying and selecting innovative ideas, onboarding, coaching, and guiding the participants through the innovation process, and collaborating with cross-functional teams to implement successful innovations.
- Responsible for the required upgrade and support of the related platform, as well as proper facilitation and execution of it by all the engaged stakeholders.
- Develop and implement educational programs related to innovation and entrepreneurship, including designing curriculum, selecting participants, and delivering training and support.
- Develop and maintain a system for evaluating of internal innovation ideas against the innovation needs of the PASHA group of companies, tracking and measuring the impact of innovation initiatives through the identified metrics, and regularly report progress to senior management.
- Build and support the Innovation community within PASHA group of companies through different channels, including, but not limited to the Telegram channel, newsletter website, etc. Additionally, ensure keeping up-to-date the related information on the website/intranet page and social media posts, collaborate with PASHA Holding corporate communications team to ensure alignment.
- Build and maintain relationships with internal stakeholders, mainly participants and Innovation Champions and Sponsors from Group companies to ensure alignment and support for intrapreneurship and educational programs.
- Build and maintain relationships with external partners, including vendors, accelerators and incubators, educational institutions, mentors, investors, and other organizations and innovation ecosystem players to identify and leverage new ideas and technologies.
- Foster a culture of innovation and creativity within the organization by encouraging experimentation, risk-taking, and knowledge sharing.
- Work closely with the Head of Innovations to strategically prioritize and manage innovation opportunities. Ensure proper support and supervision of the members of the Internal Innovation Team.
- Contribute to the overall success of the company’s innovation initiatives through active participation in team meetings and initiatives.
- Stay up-to-date with the latest trends and developments in innovation, technology, and related fields, and apply this knowledge and insightful strategic recommendations to drive continuous improvement and growth within the PASHA Group.
Education, Experience and Skills Required:
- Minimum of 5 years of experience in innovation management, education management, operations, and strategy.
- Demonstrated track record of supporting complex projects and building strong relationships with cross-functional team members.
- Strong international network and connections with innovation ecosystem players, including startups, accelerators, speakers, etc.
- Strong project management and collaboration skills, with the ability to lead cross-functional teams and manage multiple projects simultaneously (availability of project management certificates is preferable).
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships and influence stakeholders at all levels of the organization.
- Strong coaching and mentoring skills, with the ability to guide and support participants through the innovation process.
- Executive presence and communication skills – able to build executive-level presentations and present to an executive audience.
- Deep knowledge of innovation methodologies, as well as understanding and interest in the technology market landscape, the innovation landscape, and global innovation ecosystem is a must.
- Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple projects simultaneously.
- Proven ability to drive change and implement innovative ideas.;
- Native Azerbaijani, fluent English and Russian, and preferably Turkish languages.
- Professional presentation skills, Microsoft Office programs, Google Suite apps, project management software, spreadsheets, etc
- Bachelor’s or master’s degree in business, marketing, MBA, education management or related field is preferred.
- Basic accounting skills to track spending, as well as finance understanding to ensure proper alignment with startups and sponsors
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Innovation Senior Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by the May 31, 2023 .
Attention: Candidatures not eligible for the requirements of this position, not following the above rules or applied after the deadline will not be considered.
Baş mütəxəssis PAŞA Holdinqin daxili startapları və sahibkarlıq təşəbbüslərinin böyüməsi və inkişafının dəstəklənməsinə yönəlmiş kompleks proqramın işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsinə görə cavabdeh olacaq. Bundan əlavə, o, innovasiya və sahibkarlıqla əlaqədar təhsil proqramlarının tərtib, icra və idarə olunmasına görə cavabdeh olacaq. Qeyd olunanlara tədris proqramının (kurikulumun) hazırlanması, iştirakçıların müəyyən edilməsi və seçilməsi, habelə təşkilat daxilində innovasiya və sahibkarlığı təşviq etmək üçün təlimlərin keçirilməsi və dəstəyin təmin edilməsi daxildir. Münasib namizəd innovativ metodologiyaları dərindən başa düşməli və tədris və mentorluğa həvəsi olmalıdır.
Baş mütəxəssis yeni imkanları müəyyən etmək, strategiyaları işləyib hazırlamaq və icra etmək, innovativ ideya və layihələrin həyata keçirilməsini təmin etmək üçün İnnovasiyalar üzrə məsul şəxslər və PAŞA Qrupun əməkdaşları ilə sıx əməkdaşlıq edəcək. Bundan əlavə, o, davamlı olaraq xəbərlər, yenilənmiş məlumatlar təqdim etməklə və tədbirlər təşkil etməklə innovativ icma və mədəniyyətin formalaşdırılmasına görə məsuliyyət daşıyacaq. Münasib namizəd sənayenin ən son tendensiyalarını dərindən başa düşməli və bütün təşkilat boyu eynilə tətbiq oluna bilən kreativ həllər işləyib hazırlamaq bacarığı olmalıdır.
İşin təsviri:
- Şirkətdaxili sahibkarlıq və innovasiya proqramı və innovasiya layihələrinin ideyaların formalaşdırılmasından həyata keçirilməsi və tətbiqinə qədər istiqamətləndirilməsi və idarə edilməsinə görə cavabdehdir. Qeyd olunanlara innovativ ideyaların müəyyən edilməsi və seçilməsi, innovasiya prosesində iştirakçıların uyğunlaşdırılması, öyrədilməsi və istiqamətləndirilməsi, uğurlu innovasiyaları tətbiq etmək üçün funksiyalararası komandalarla əməkdaşlıq daxildir.
- Əlaqədar platformanın lazımi qaydada yenilənməsi və dəstəklənməsinə, eləcə də onun bütün maraqlı tərəflər tərəfindən düzgün təşviqi və icrasının təmin edilməsinə görə cavabdehdir.
- İnnovasiya və sahibkarlıqla əlaqədar təhsil proqramları işləyib hazırlamaq və həyata keçirmək, o cümlədən tədris proqramı (kurikulum) tərtib etmək, iştirakçıları seçmək, təlimlər keçirmək və dəstək təmin etmək.
- PAŞA şirkətlər qrupunun innovasiya ehtiyacları ilə əlaqədar daxili innovasiya ideyalarının qiymətləndirilməsi, innovasiya təşəbbüslərinin təsirinin müəyyən edilmiş göstəricilər vasitəsilə izlənilməsi və ölçülməsi üçün sistem işləyib hazırlamaq və təmin etmək, yüksək səviyyəli rəhbərliyə işlərin gedişi barədə mütəmadi olaraq hesabatlar təqdim etmək.
- PAŞA şirkətlər qrupu daxilində müxtəlif kanallar, o cümlədən, lakin qeyd olunanlarla məhdudlaşmadan, Telegram kanalı, xəbər bülleteni saytı və s. vasitəsilə innovasiya icması formalaşdırmaq və ona dəstək vermək. Bundan əlavə, veb-saytda/daxili korporativ şəbəkə (intranet) səhifəsində və sosial media yazılarında müvafiq məlumatları aktual saxlamaq və uyğunluğu təmin etmək üçün PAŞA Holdinqin korporativ kommunikasiyalar komandası ilə əməkdaşlıq etmək.
- Şirkətdaxili sahibkarlıq və təhsil proqramlarına uyğunlaşma və dəstəyi təmin etmək üçün daxili maraqlı tərəflərlə, ilk növbədə Qrup şirkətlərindən olan iştirakçılar, İnnovasiyalar üzrə məsul şəxslər və Sponsorlar ilə əlaqələr qurmaq və təmin etmək.
- Yeni ideya və texnologiyaları üzə çıxartmaq və onlardan istifadə etmək üçün kənar tərəfdaşlarla, o cümlədən tədarükçülər, sürətləndiricilər və inkubatorlar, təhsil müəssisələri, mentorlar, investorlar və digər təşkilatlar və innovasiya ekosisteminin iştirakçıları ilə əlaqələr qurmaq və təmin etmək.
- Eksperiment aparma, riskli qərarlar qəbuletmə və bilik mübadiləsini təşviq etməklə təşkilat daxilində innovasiya və kreativlik mədəniyyəti formalaşdırmaq.
- İnnovasiya imkanlarını strateji olaraq prioritetləşdirmək və idarə etmək üçün İnnovasiyalar şöbəsinin rəhbəri ilə sıx əməkdaşlıq etmək. Daxili innovasiya komandasının üzvlərinə lazımi dəstək və nəzarəti təmin etmək.
- Komanda görüşləri və təşəbbüslərində fəal iştirak etməklə şirkətin innovasiya təşəbbüslərinin ümumi uğuruna töhfə vermək.
- İnnovasiya, texnologiya və əlaqəli sahələrdə ən son tendensiyalar və dəyişikliklərdən xəbərdar olmaq və həmin bilikləri və mahiyyət üzrə strateji tövsiyələri PAŞA Qrupu daxilində davamlı təkmilləşdirmə və artıma yönəltmək.
Tələb olunan təhsil, təcrübə və bacarıqlar:
- İnnovasiyaların idarə edilməsi, təhsilin idarə edilməsi, əməliyyatlar və strategiya sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi.
- Mürəkkəb layihələrin dəstəklənməsi və funksiyalararası komanda üzvləri ilə güclü əlaqələrin qurulması sahəsində təsdiq edilmiş təcrübə.
- Güclü beynəlxalq şəbəkə və innovasiya ekosisteminin iştirakçıları, o cümlədən startaplar, sürətləndiricilər, nümayəndələr və s ilə əlaqələr.
- Güclü layihə idarəetmə və əməkdaşlıq bacarıqları, funksiyalararası komandalara rəhbərlik etmək və bir neçə layihəni eyni vaxtda idarə etmək bacarığı (layihələrin idarə edilməsi üzrə sertifikatların olmasına üstünlük verilir).
- Əla ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar, təşkilatın bütün səviyyələrində əlaqələr qurmaq və maraqlı tərəflərə təsir etmək bacarığı.
- Güclü kouçinq və mentorluq bacarıqları, innovasiya prosesində iştirakçıları istiqamətləndirmək və dəstəkləmək bacarığı.
- Rəhbər nüfuzu və ünsiyyət bacarıqları – rəhbərlər səviyyəsində təqdimatlar hazırlamaq və rəhbərlərdən ibarət auditoriya qarşısına çıxış etmək bacarığı.
- İnnovasiya metodologiyaları haqqında dərin biliklər, eləcə də texnologiya bazarı mühiti, innovasiya mühiti və qlobal innovasiya ekosistemi haqqında anlayış və onlara maraq mütləq olmalıdır.
- Dinamik mühitdə işləmək və eyni vaxtda bir neçə layihəni idarə etmək bacarığı.
- Dəyişikliklərin idarə edilməsi və innovativ ideyaların həyata keçirilməsi ilə əlaqədar sübut edilmiş bacarıq;
- Doğma dili Azərbaycan dili olanlara, ingilis və rus dillərini, habelə türk dilini səlis bilənlərə üstünlük verilir.
- Peşəkar təqdimat bacarıqları, Microsoft Office proqramları, Google Suite proqramları, layihə idarəetmə proqramları, elektron cədvəllər və s.
- Biznes, marketinq, MBA, təhsilin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsinin olmasına üstünlük verilir.
- Xərclərə nəzarət etmək üçün təməl mühasibatlıq bacarıqları, eləcə də startaplar və sponsorlarla lazımi qaydada qarşılıqlı əlaqəni təmin etmək üçün maliyyə anlayışı.
Müraciət etmə qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda qeyd olunanları təqdim etmələri xahiş olunur:
- Tərcümeyi-halı (CV) e-mail ünvanına;
- Mövzu sətrində “İnnovasiyalar üzrə baş mütəxəssis” qeyd edilməlidir;
- CV 31 may 2023-cü il tarixinədək göndərilməlidir.
Diqqət: Vəzifənin tələblərinə uyğun olmayan, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və ya son tarixdən sonra müraciət edən namizədlər nəzərə alınmayacaq.
Senior Data Anlyst (NW)
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
İşin təsviri (Öhdəliklər):
- Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
- Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
- Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
- Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
- Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
- İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
- STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
- Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
- Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
- Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
- Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
- Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Baş data analitiki (NW)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 may, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Job description (Accountabilities):
- Guide performance management discussions of portfolio companies;
- Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
- Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
- Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
- Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
- Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
- Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation.
Knowledge, experience and skills required:
- 8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
- Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
- Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
- Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
- Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Senior Data Analyst (NW)” in the subject line;
- CVs should be sent by May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Business Group Associate (NW)
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
- Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
- Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
- Support internal and cross functional projects (or use cases);
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
- 4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity, venture capital areas;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
- CFA, FMVA certification;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
- Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
- Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
- Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
- Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
- Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
- CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 may, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Chief Data Officer
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
The Chief Data Officer will be responsible for defining, developing, and implementing a comprehensive Data Strategy for the PASHA Group. They will lead the implementation of data governance and data quality processes, ensuring fast and accurate data exchange between group companies. The CDO will also be responsible for maintaining and developing the data exchange and analytical platform and fostering a data-driven culture within the organization.
Job description:
- Define, develop and implement the Data Strategy for PASHA Group to help establish an ecosystem.
- Drive the implementation of data governance and data catalogue across the Group.
- Foster understanding of the data management vision and conviction across organization.
- Maintain and further develop the data exchange and analytical platform.
- Lead data and analytics initiatives and ensure value maximization by facilitating collaboration and tracking advancement across all stakeholders.
- Guides data capability development and training programs within the organization together with Group HR.
- Develop skills through talent upgrading and continuous coaching.
- Drive cultural transformation and establish learning paths for data roles within PASHA Group.
- Perform yearly data capability maturity assessment across the Group.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 10+ years of experience with data, ideally with strategy and/or analytics experience;
- 5+ years in management/executive role;
- Deep understanding of data trends and monetization approaches;
- Experience drafting data roadmap in alignment with business needs;
- Passionate in technology;
- Deep knowledge in technology heavy industries, preferably banking, insurance and e-commerce;
- Experience conducting change in mid to large scale organizations;
- Ability to translate business needs into data needs;
- Strong decision making, leadership, communication and managerial skills, ability to guide, challenge and coach teams;
- Strong organization building skills including the ability to attract and develop new talent and to develop linkages with the company’s different functions;
- Strong analytical thinking;
- Strong participatory servant leadership skills;
How to apply:
Interested candidates are requested:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Chief Data Officer” in the subject line;
- CVs should be sent by May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Baş Data İnzibatçısının vəzifəsi PAŞA Qrup miqyaslı məlumat strategiyasının müəyyənləşdirilməsi, təkmilləşdirilməsi və həyata keçirilməsindən ibarətdir. Bu vəzifəni icra edəcək şəxslər qrup şirkətləri arasında sürətli və dəqiq məlumat mübadiləsini təmin etmək üçün datanın idarə edilməsi və datanın keyfiyyəti ilə bağlı prosesin yerinə yeritilməsinə rəhbərlik edəcəklər. Baş Data İnzibatçısı həmçinin data mübadiləsi və analitik platformanın inkişaf etdirilməsi və onlara nəzarət, eləcə də data yönümlü koporativ mədəniyyətinin yetişdirilməsindən cavabdeh olacaq.
İşin təsviri:
- Ekosistemin yaradılmasına dəstək məqsədilə PAŞA Qrup miqyaslı Data strategiyasının müəyyənləşdirilməsi, təkmilləşdirilməsi və həyata keçirilməsi;
- Qrup miqyasında datanın idarə edilməsi və data kataloqlarının icrasınn təmin edilməsi;
- Şirkət daxilində datanın idarə edilməsi və data mədəniyyətinin təbliği və təşviqi;
- Data mübadiləsi və analitik platformaya nəzarət və inkişaf etdirilməsi;
- Data və analitik təşəbbüslərinə rəhbərlik, eyni zamanda bütün maraqlı tərəflər arasında əməkdaşlığı asanlaşdırmaq və inkişafı (proqressi) izləməklə dəyərin artırılmasını təmin etmək;
- Qrup üzrə İnsan Resursları departamenti ilə birlikdə Şirkət daxilində data qabiliyyətinin inkişafı və təlim proqramlarına rəhbərlik;
- İstedadların təkmilləşdirilməsi və davamlı təlim vasitəsilə bacarıqların inkişaf etdirməsi;
- PAŞA Qrup daxilində mədəniyyət tranformasiyasının həyata keçirilməsi və data rolları üzrə təlim proqramlarının yaradılması;
- İllik qrup miqyaslı data qabiliyyəti yetkinliyi qiymətləndirilməsinin yerinə yetirilməsi.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Strategiya və/və ya analitik sahələri üstünlük təşkil etməklə verilənlər ilə əlaqəli minimum 10 il iş təcrübəsi;
- Rəhbər vəzifəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
- Data trendlərinin və monetizasiya yanaşmalarının dərindən anlayışı;
- Biznesin tələb və ehtiyaclarına uyğun olaraq xəritə yolunun hazırlanmasında təcrübə;
- Texnologiyalara maraqlı olmalı;
- Bankçılıq, sığorta və elektron ticarət üstünlük olmaqla ağır sənaye sahəsində dərin bililkər;
- Geniş və orta miqyaslı təşkilatlarda dəyişikliyin aparılması təcrübəsi;
- Biznes ehtiyaclarını data ehtiyaclarına çevirmək bacarığı;
- Güclü qərar qəbul etmə, liderlik, ünsiyyət qurma və idarəetmə bacarığı, komandaları yönləndirmə və təlimləndirmə bacarığı;
- Güclü təşkilatçılıq qabiliyyəti, o cümlədən yeni istedadları cəlb etmək və inkişaf etdirmək, eyni zamanda şirkətin müxtəlif funksiyaları ilə əlaqələri inkişaf etdirmək bacarığı;
- Güclü analitik düşüncə;
- Güclü iştirakçı liderlik bacarıqları.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına və ya PASHA Holdingin rəsmi internet səhifəsindən müraciət formasını doldurmalı;
- Mövzu sətrində “Baş Data İnzibatçısı” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 may, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Data Technology Head
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Head of Data Technology. This is a role within the Chief Data Office focused on unlocking the potential of data for PASHA Group, to realize tangible value by establishing mechanism to enable group wide data exchange. As part of the Chief Data Office and as a head of data technology you will play a leading role in building data exchange platform by engaging stakeholders to capture requirements, working with architects and technical leaders to design and develop this platform.
Job description:
- This is a technology leadership role with accountability for the full product management lifecycle of a new suite of products as well as the team responsible for delivering it. It is a high profile role and you will be working with business leaders and partners across the organization (to C-level) and will need strong business and technology experience in the finance domain to be successful in this role.
- You will have worked previously in an Agile organization, will have a strong understanding of product management, and the ability to lead, develop and inspire an Agile delivery team of analysts, SMEs, developers, architects and data analysts.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Lead configuration and maintenance of data engineering and ETL tools (e.g., ODI, DataServices, SSIS), Big Data engineering tools (e.g., Hadoop, Kafka, etc.);
- Lead internal and external technical development teams, including developers and engineers;
- Manage critical 3rd party technology relationships and decide how and when to integrate 3rd party partners / solutions;
- Support selection and implementation of data technologies;
- Develop & manage the technology roadmap (e.g., requirements, resources, time, cost, quality, risks, and communications for product);
- Provide direction to the development team on technical trade-off's;
- Develop and maintain data interoperability standards and interfaces;
- Ensure compliance and follow-up on data consumption needs with all business stakeholders;
- Work with product owner and business stakeholders to prioritize the product back-log using various techniques;
- Maintain business information model and data flow model together with data governance team;
- Define standards for metadata, data administration and data lineage tracking together with data governance team;
- Create processes for data lifecycle management together with data governance team;
- Project Management certificates are beneficial;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Knowledge of Finance/Insurance market is preferable.
How to apply:
Interested candidates are requested to:
- Send their CV to [email protected] or fill the application form the webpage https://pasha-holding.az/en/career/;
- Put “Head of Data Technology” in the subject line of the email;
- CVs should be sent by the May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Data Texnologiyaları üzrə Rəhbər vakansiyasını doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir. Bu, Baş data Ofisində, qrup daxilində məlumat mübadiləsini həyata keçirməklə vacib dəyərin ortaya qoyulması ilə PAŞA Qrup üçün potensial məlumat bazasını üzə çıxartmağı hədəf alan bir vəzifədir. Baş Data Ofisinin bir hissəsi və qrup data texnologiyaları üzrə rəhbər kimi siz tələblərin ortaya qoyulması üçün maraqlı tərəflərlə əlaqələrin qurulması, bu platformanın hazırlanması və inkişaf etdirilməsi üçün memarları və texniki rəhbərlərlə birgə işləməklə məlumat mübadilə platformasının yaradılmasında aparıcı rol oynayacaqsınız.
İşin təsviri:
- Bu, yeni məhsullar toplusu, habelə onların hazırlanmasında məsul komandanın tam şəkildə məhsul idarəçilik prosesinə məsuliyyət daşıyan texniki idarəçilik vəzifəsidir. Bu, yüksək profilli bir vəzifədir və siz, təşkilatda biznes üzrə rəhbər və tərəfdaşlar (C səviyyəsi) ilə işləyəcəksiniz və qeyd olunan vəzifədə uğurlu olmaq üçün güclü biznes və texniki təcrübəyə malik olmalısınız.
- Əvvəl Çevik (Agile) təşkilatda təcrübə, eyni zamanda məhsul idarəçiliyi barədə güclü biliyə sahib bununla bərabər analitiklər, KOS-lar, tərtibatçılar, memarlar və məlumat analitiklərindən ibarət Agile iş komandasına rəhbərlik etmək, komandanı inkişaf etdirmək və ruhlandırmaq bacarığına sahib olmalısınız.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Məlumat mühəndisliyi və ETL alətlərinin (məs. ODI, DataServices, SSIS), Böyük Məlumat mühəndisliyi alətlərinin (məs. Hadoop, Kafka və s.) konfiqurasiyası və texniki xidmətinə rəhbərlik;
- Dizaynerlər, qabaqcıl analitik mütəxəssilər, tərtibatçılar, mühəndislərdən ibarət daxili və xarici texniki inkişaf komandalarına rəhbərlik etmək;
- Bainin biznesin inkişafı komandası ilə əməkdaşlıq, 3-cü tərəf ilə önəmli texniki əlaqələrin qurulması;
- Data texnologiyalarının seçilməsinə və tətbiqinə dəstək göstərilməsi;
- Texniki yol xəritəsinin inkişaf və idarəedilməsi;
- Texniki mübadilələr üzrə inkişaf komandasına göstərişlərin verilməsi;
- Məlumatların qarşılıqlı işləmə standartlarının və interfeyslərinin işlənilməsi və saxlaması;
- Bütün biznes maraqlı tərəflər ilə məlumat istehlakı ehtiyaclarının uyğunluğu və təqibinin təmin edilməsi;
- Fərqli vasitələrdən istifadə etməklə məhsul rezervini gücləndirmək məqsədilə məhsul sahibi və biznes üzrə maraqlı tərəflərlə işləmə;
- Məlumatların idarə edilməsi komandası ilə birlikdə biznes məlumat və məlumat axını modelinin idarə edilməsi;
- Məlumatların idarə edilməsi komandası ilə birlikdə metadata, verilənlərin idarə edilməsi və verilənlər nəslinin izlənməsi üçün standartların müəyyən edilməsi;
- Məlumatların idarə edilməsi komandası ilə birlikdə verilənlərin həyat dövrünün idarə edilməsi üçün proseslərin yaradılması;
- Layihələrin idarəedilməsi üzrə sertifikasiya üstünlükdür;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin sərbəst biliyi;
- Maliyyə/Sığorta bazarı biliyi üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına göndərilməli və ya https://pasha-holding.az/en/career/ web səhifəsinə daxil olub qeydiyyat forması doldurulmalıdır;
- Email vasitəsi ilə müraciət zamanı mövzu sətrində “Data Texnologiyaları üzrə Rəhbər” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 may, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə
Hub Assistant
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
PASHA Holding invites candidates to fill the position of HUB Assistant within the Group HR and Administrative Department.
Job description:
- Support the Learning and Development team in achieving objectives set in Operational Plan;
- To provide relevant inputs in program design and facilitation;
- Support in planning, scheduling and facilitating Learning and Development programs (online and in person);
- Event management at PASHA HUB venue (liaison with counterparties related to administration, and facility management); venue maintenance support (stock control, facility-related issues); Logistical and administrative support throughout HUB activities and programs;
- Communication-related to programs and activities with participants and major stakeholders (both internal and external counterparties);
- Support in contract administration, follow up on timely payments (liaison with finance, procurement, administrative department and relevant parties in Strategic Assets); Review contracts and making sure that all details are clearly outlined and executed;
- Maintenance of program-related information and data;
- Support with the internal and external communications for learning initiatives;
- Support the team in the evaluation of programs and their effectiveness to access content fit to the needs.
Knowledge, experience and skills required:
- Minimum 2-3 years of total work experience, including 1 year of work experience in function;
- Bachelor or master's degree in a related field;
- Proficiency in English and Azerbaijani. Knowledge of Russian is desirable;
- Proficiency in MS Office package;
- Good communication and interpersonal skills;
- Good time management and problem-solving skills;
- Creative mindset.
How to apply:
Interested candidates are requested:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Hub Assistant” in the subject line;
- Deadline for filling in the application forms or CV submitting is May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Təlim və İnkişaf komandasına Əməliyyat Planında qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olunmasında dəstək göstərmək;
- Proqram dizaynı və asanlaşdırılması istiqamətində müvafiq məlumatlar təqdim etmək;
- Təlim və İnkişaf proqramlarının planlaşdırılma, təyinat və asanlaşdırılmasına dəstək olmaq (onlayn və şəxsən);
- PAŞA HUB-ın yerləşdiyi məkanda keçirilən tədbirlərin idarə edilməsi (ümumi idarəçilik və obyektlərin idarə edilməsi ilə bağlı qarşı tərəflərlə əlaqə); məkana texniki dəstək (ehtiyat nəzarəti, obyektlə bağlı məsələlər); HUB fəaliyyətləri və proqramlarında maddi-texniki və inzibati dəstək;
- İştirakçılar və əsas maraqlı tərəflər ilə (istər daxili, istər xarici qarşı tərəflər) proqramlar və fəaliyyətlərlə bağlı kommunikasiya;
- Müqavilələrin idarə edilməsinə dəstək, vaxtı-vaxtında ödənişlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət (maliyyə, satınalma və inzibati şöbə, eləcə də Strateji Aktivlərdə müvafiq tərəflərlə əlaqə); Müqavilələri nəzərdən keçirmək və bütün detalların orada aydın şəkildə göstərildiyi və icra olunduğuna əmin olmaq;
- Proqramla bağlı bütün məlumat və datanın saxlanılması;
- Biliyin artırılması üzrə təşəbbüslərdə daxili və xarici kommunikasiyalara dəstək;
- Proqramlar və onların ehtiyaclara uyğun məzmuna daxil ola bilmək üzrə effektivliliyinin qiymətləndirilməsində komandaya köməklik göstərmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə minimum 2-3 il peşəkar təcrübə;
- Bakalavr və ya magistr təhsil dərəcəsi;
- İngilis və Azərbaycan dilində mükəmməl bilik. Rus dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yüksək səviyyəli ünsiyyət bacarığı;
- Problem həll etmə və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
- Yaradıcı təfəkkür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV [email protected] ünvanına və ya PASHA Holdingin rəsmi internet səhifəsindən müraciət formasını doldurmalıdır;
- Mövzu sətrində “HUB üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lərin göndərilməsi və anket formalarının doldurulması üçün son tarix 31 may, 2023-cü ildir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Innovations Events Specialist
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
The specialist will support the coordination of all the events-related activities in the Innovation Stream of PASHA Holding, notably its flagship annual Innovation Summit, Hackathon, as well as will be responsible for organizing, supervising, and managing the implementation of all other live, hybrid, and digital events such as Innovation Days, Exchange Trips, etc. The ideal candidate for this role should possess excellent organizational and project management skills, strong communication and interpersonal abilities, and a creative eye for detail. A bachelor's degree in event management, marketing, or a related field is often preferred, along with relevant experience in event planning and execution.
Job description:
- Coordinating with internal teams and stakeholders to ensure event success;
- Overseeing event logistics, including setup, tear-down, and transportation;
- Overseeing event setup, logistics, and on-site management;
- Responding to inquiries and resolving any issues that arise;
- Providing support for attendees and resolving any issues that arise during events;
- Collecting and analyzing event feedback and metrics to inform future events;
- Staying up to date on industry trends and best practices;
- Engagement, and communication with speakers on their involvement and needs;
- Support contract negotiation and administer vendor service contracts;
- Administer all contractual works and ensure timely payments to vendors, partners, and speakers;
- Search for global stakeholders such as startups, investors, companies, etc.
Education, Experience and Skills Required:
- Bachelor’s or master’s degree in PR, marketing, communications, MBA, hospitality management or related field is preferred;
- Relevant qualifications and 1-2 years of proven experience in event planning, event production or event project management is a must;
- Startup community management, strategic account management, or/and business development is preferable;
- Knowledge, understanding and interest in the technology market landscape, the innovation landscape, and global innovation ecosystem is a must;
- Strong international network and connections with innovation ecosystem players, including startups, accelerators, speakers, etc. is a big plus;
- Proven experience and knowledge of visual displays, web, marketing strategies, media, and the entertainment industry;
- Highly organized, detail-oriented, with strong project management skills and the ability to prioritize and multitask;
- Ability to work well under pressure and meet tight deadlines;
- Creative thinker and problem solver - always looking beyond the available options when up against roadblocks;
- Strong communication skills and ability to collaborate cross-functionally to execute projects, including with those who may be remote;
- Person who is never satisfied with the status quo, always thinking "how can we do this better?"
- Proficiency with Microsoft Office Suite and Google Suite Products is a must;
- Computer skills for using events management software, word processors, spreadsheets, and e-mail;
- Basic accounting skills to track spending and stick to a budget;
- Language proficiency: English and Azerbaijani is a must, Russian and Turkey is preferable;
- Self-motivated, strategic creative worker with a drive for executional excellence.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Innovation Event Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by the May 31, 2023 .
Attention: Candidatures not eligible for the requirements of this position, not following the above rules or applied after the deadline will not be considered.
Mütəxəssis PAŞA Holdinqin İnnovasiya Bölməsində (İnnovation Stream) tədbirlərlə əlaqədar fəaliyyətləri, əsasən onun baş ofisinin illik İnnovasiya Sammitində, Hakatonda planlaşdırılmış bütün fəaliyyətlərin əlaqələndirilməsini dəstəkləyəcək, o cümlədən bütün digər canlı, hibrid və rəqəmsal tədbirləri, məsələn İnnovasiya Günlərini, Mübadilə Səfərləri və s. təşkili, rəhbərlik və idarə edilməsi üçün cavabdehlik daşıyacaq. Bu rol üçün ideal namizəd əla təşkilati və layihəni idarəetmə bacarıqlarına, effektiv ünsiyyət və insanlarla münasibət qurmaq qabiliyyətinə və detalları nəzərə alacaq yaradıcı təfəkkürə malik olmalıdır. Tədbirlərin idarəedilməsi, marketinq, yaxud əlaqədar sahələrdə bakalavr dərəcəsinə, həmçinin tədbirlərin planlaşdırılması və icrası sahəsində müvafiq təcrübəyə üstünlük verilir.
İşin təsviri:
- Tədbirin uğurlu olmasını təmin etmək üçün daxili komandalar və maraqlı tərəflər arasında əlaqə yaratmaq;
- Tədbirin maddi-texniki təchizatına, o cümlədən quraşdırılmasına, sökülməsinə və daşınmasına rəhbərlik etmək;
- Tədbirin təşkilinə, maddi-texniki təchizatına və sahədə idarəedilməsinə nəzarət etmək;
- Sorğulara cavab vermək və yaranan hər hansı problemi həll etmək;
- İştirakçılara dəstək göstərmək və tədbirlər zamanı yaranan hər hansı problemləri həll etmək;
- Gələcək tədbirlərə məlumat vermək üçün tədbirlə bağlı rəyləri və göstəriciləri toplamaq, təhlil etmək;
- Sənaye trendlərini və qabaqcıl təcrübələri izləmək;
- Natiqlərlə əlaqə yaratmaq və onların tədbirə cəlb olunmasına və ehtiyaclarına dair ünsiyyət yaratmaq;
- Müqavilələrlə əlaqədar danışıqları dəstəkləmək və təchizatçı xidmətləri ilə bağlı müqavilələri idarə etmək;
- Bütün müqavilə işlərini idarə etmək və təchizatçılara, tərəfdaşlara və natiqlərə vaxtı-vaxtında ödənişlərin edilməsini təmin etmək;
- Startaplar, investorlar, şirkətlər və s. kimi qlobal maraqlı tərəfləri axtarmaq.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İƏ, marketinq, əlaqələr, MBA, mehmanxana və restoran biznesinin idarəedilməsi, və ya əlaqədar sahədə bakalavr, yaxud magistr dərəcəsinə üstünlük verilir;
- Tədbirlərin planlaşdırılması, tədbirlərin hazırlanması və ya tədbir layihələrinin idarəedilməsi sahəsində müvafiq səriştə və 1-2 illik təsdiq edilmiş təcrübə mütləq tələb olunur;
- Startap icmalarının idarəedilməsi, strateji hesabların idarəedilməsi və/yaxud biznesin inkişafı səriştəsinə üstünlük verilir;
- Texnologiya bazarının quruluşu, innovasiya quruluşu və innovasiya ekosisteminə dair bilik, anlama və maraq mütləq tələb olunur;
- İnnovasiya ekosistemi tərəfdaşları, o cümlədən startaplar, akseleratorlar, natiqlər və s. ilə güclü beynəlxalq şəbəkə və əlaqələr böyük üstünlük hesab edilir;
- Vizual nümayişlər, internet, marketinq strategiyalar, media və əyləncə sənayesi sahəsində təsdiq edilmiş təcrübə və bilik;
- Həddindən artıq mütəşəkkil, detallara fikir verən, effektli layihəni idarəetmə bacarığı və birinci növbəli məsələləri müəyyən etmək, eyni zamanda çoxsaylı tapşırığı yerinə yetirmə qabiliyyəti;
- Təzyiq altında işləmək və qısa müddət ərzində tədbiri təşkil etmək bacarığı;
- Yaradıcı təfəkkürə malik və prboblemləri həll edən - hər hansı maneəyə rast gəldikdə həmişə geriyə və mövcud variantlara nəzər salma;
- Effektiv ünsiyyət bacarığı və layihələri, o cümlədən uzaq məsafədən yerinə yetirilə biləcək layihələri həyata keçirmək üçün əməkdaşlıq etmək qabiliyyəti;
- Status quo vəziyyəti ilə heç zaman razılaşmayan, həmişə “bunu daha yaxşı necə etmək olar deyə düşünən şəxs";
- Microsoft Office dəsti və Google Suite Məhsullarından istifadə bacarığı mütləq tələb olunur;
- Tədbirlərin idarəedilməsi üzrə proqram təminatı, mətn redaktorları, elektron cədvəllər və e-poçtdan istifadə etmək üçün kompüterdə işləmə bacarığı;
- Xərcləri izləmək və büdcə daxilində qalmaq üçün ilkin mühasibatlıq bacarığı;
- Dil vərdişləri: İngilis və Azərbaycan dillərini bilmək mütləq tələb olunur, Rus və Türk dillərinə üstünlük verilir;
- Yüksək motivasiyalı, mükəmməl nəticəyə çatmağa çalışan strateji yaradıcı işçi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnnovasiya tədbirləri üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 may, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Senior Risk Analyst
Son tarix 28 may 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Risk Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Enhancement of framework for effective measurement of Credit Portfolio across the Group and associated models/processes;
- Provide requirements and inputs, particularly with regard to credit risk recognition, measurement and its reporting as part of the core team for implementation of key credit risk (e.g. Credit Management framework, IFRS 9 impairment);
- Develop and enhance the Market risk and Liquidity risk management frameworks;
- Support in enhancement and development of group companies internal stress test financial models;
- Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
- Enhancements to the Credit Measurement Framework; which include rating models (PD) and LGD/ EAD measurement as well as their timely calibration;
- Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
- Development of risk models and tools for measurement of market risk of group banks’ trading and banking book;
- Assessment of the Bank’s Liquidity Risk Management framework, including identifying the key liquidity and funding risks to which the group companies are exposed;
- Support group companies with development of ICAAP models;
- Draw up recommendations and pro-actively advise management on preventive and corrective actions in order to prevent and mitigate financial risks;
- Train and coach involved parties, ensuring understanding, adoption, awareness, and proper implementation of policies, procedures and advise in the field;
- Serve as a resource to internal and external stakeholders in the resolution of risk management issues and queries;
- Support Group Risk Director in carrying out other responsibilities relevant to the job role;
- Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 5 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science/analytics tools such as R, Python, or Tableau is advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with IFRS tools such as scorecards and ratings models for business and retail loans based on Moody’s rating methodology is advantage;
How to apply:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Senior Risk Analyst” in the subject line;
- Deadline for filling in the application forms or CV submitting is May 31, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
İşin təsviri:
- Qrup daxilində və əlaqəli modellər/proseslər üzrə Kredit Portfelinin effektiv ölçülməsi üçün çərçivənin təkmilləşdirilməsi;
- Əsas kredit riskinin həyata keçirilməsi üçün əsas qrupun bir hissəsi kimi kredit riskinin tanınması, ölçülməsi və onun hesabatlılığı ilə bağlı tələblərin və məlumatların təqdim edilməsi (məsələn, Kreditlərin idarəedilməsi çərçivəsi, IFRS 9 dəyərsizləşmə);
- Bazar riski, eyni zamanda likvidlik riskinin idarə edilməsi çərçivələrinim inkişafı və təkmilləşdirilməsi;
- Qrup şirkətlərinin daxili stress testi maliyyə modellərinin təkmilləşdirilməsi və inkişafına dəstək;
- Reytinq modelləri (PD) və LGD/EAD ölçüləri, habelə onların vaxtlı-vaxtında kalibrasiyası da daxil olmaqla
Kredit Ölçmə Çərçivəsinə əsas təkmilləşdirməsinə dəstək; - Pərakəndə satış təminatı, KOBİ təminatı , ipoteka təminatı və digər kredit portfel modellərinin təkmilləşdirilməsi;
- Qrup banklarının ticarət və bank portfelinin bazar riskinin ölçülməsi üçün risk modellərinin və alətlərinin hazırlanması;
- Bankın likvidlik riskinin idarə edilməsi sisteminin qiymətləndirilməsi, o cümlədən qrupun şirkətlərinin məruz qaldığı əsas likvidlik və maliyyə risklərinin müəyyən edilməsi;
- ICAAP modellərinin hazırlanmasında qrup şirkətlərinə dəstək;
- Maliyyə risklərinin qarşısının alınması və azaldılması üçün qabaqlayıcı və düzəldici tədbirlərə dair fəal şəkildə tövsiyyələrin verilməsi;
- Siyasət və prosedurların qəbul edilməsini, məlumatlandırılmasını və düzgün tətbiq olunmasını təmin edərək əlaqədar tərəflərin təlimatlandırılması, eyni zamanda bu istiqamətdə tövsiyyələrin verilməsi;
- Əməliyyat riski, komplayans və reputasiya riski ilə bağlı məsələlərin və sorğuların həllində daxili və xarici maraqlı tərəflər üçün məlumat mərkəzi olaraq xidmətin göstərilməsi;
- Qrup üzrə Risklərin idarəedilməsi Direktoruna iş funksiyası ilə bağlı digər vəzifələri yerinə yetirməkdə dəstək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə ən azı 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Moody's reytinq metodologiyasına əsaslanan biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- PAŞA Holdinqin rəsmi veb səhifəsi vasitəsilə anket forması doldurulmalı və ya mövzu sətrində “Risklər üzrə baş analitik” qeyd olunmaqla [email protected] ünvanına CV göndərilməlidir;
- Müraciətlər 06 fevral 2023-cü il tarixinə qədər qəbul edilir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.