Vəzifə təlimatı:
Vəzifə: Şöbə rəhbəri
Department: İnsan Resursları
Şöbə: Təşkilati İnkişaf
Vəzifənin məqsədi:
Təşkilatın əməkdaşları və komandalarının işinin məhsuldarlığını artırmağa cavabdehdir. Təşkilati İnkişaf Şöbəsinin icra etdiyi bütün proseslərin keyfiyyətli icrasına nəzarət, hesabatlığı təmin etmək. Təşkilati İnkişaf Büdcəsinə nəzarət edilməsi, satınalmalar və təşkilati inkişaf şöbəsi arasında aparılan bütün əməliyyatlara cavabdehlik.
Vəzifə öhdəlikləri:
• İllik Fəaliyyət dəyərləndirmə prosesinin idarəedilməsi
- Hədəflərin təyini
- Yarım illik baxış
- 360 dərəcə qiymətləndirmə
- İllik dəyərləndirmə
- Kalibrasiya və mükafatlandırma ilə əlaqə
• Fərdi, funksional və bütöv bank miqyasında təlim və inkişaf proqramlarının təşkil edilməsinə rəhbərlik
• Təşkilati strukturun daha da inkişaf etdirilməsi üçün dəyişikliklərin təklif edilməsi
• Bank üzrə İstedadlar Xəritəsinin yaradılması, inkişaf proqramlarının təsdiqi və icrası
• Yeni əməkdaşlar üçün oriyentasiya proqramının həyata keçirilməsi və təşkilinə nəzarət edilməsi
• Təşkilatda struktur dəyişikliklərinin, vəzifə və öhdəliklərinin idarə edilməsi, nəzarətdə saxlanması
• Liderlik kompetensiyaların qiymətləndirilməsi və inkişafı
• Rəqəmsal İnkişaf Platformanın, habelə Daxili Təlimçi proqramının icrasına nəzarət edilməsi
• Bank Strategiyasına əsasən İR layihələrinin icrası
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
• Təhsil: Sosial elmlər, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil (magistr dərəcəsinin olması arzu ediləndir)
• Tələb olunan iş təcrübəsi: minimum 7 il (Təlim və İnkişaf və ya digər İR sahələri)
• Xarici dillər: İngilis (səlis), Rus (səlis)
• Güclü ünsiyət və təqdimat bacarıqları
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 26 sentyabr 2021-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “OD Head” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. Işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Position: Division Head
Department: Human Resources
Division: Organizational Development
Job Purpose:
Responsible for improving the productivity of the organization's employees & teams, performance management process, talent management (including succession planning, talent map and HiPO programs) and for the assessment and analysis of organizational, functional and individual developmental needs and identification and arrangements of the appropriate training and development solutions.
Main Accountability :
- Drive the annual performance management process
- Realize following steps for annual performance management process:
‒ Objective cascading /setting
‒ Mid-year review
‒ 360 degree assessment
‒ Annual review
‒ Calibration & link to reward process
- Lead organization of cross-functional and bank-wide training programs, as well as individual development plans
- Propose changes for further development of organizational structure
- Responsible for orientation of new employees
- Monitor implementation of Online learning platform and Internal trainers program
- Leading of bank-wide succession planning and HIPO program
- Lead orientation process for new employees
- Assessment and development of leadership competencies
- Leading HR initiative based on Bank strategy
Requirements :
• Work experience: minimum 6-7 il in Learning and development or other HR related field
• Languages: English (fluent), Russian (fluent)
• Good comminocatonal and presentation skills
All candidates meeting requirements are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until September 26, 2021.Please indicate the name of the position “OD Head” you are applying for in the subject line of the email.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.