Kreditlərin Bərpası üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 14 fev 2022 - [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
Qeyri-işlək kreditlərin restrukturizasiya və bərpası üzrə cavabdehlik. Gəlirlilik və xidmət standartlarının təkmilləşdirilməsi, yüksək səviyyədə icra olunması.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Problemli kreditlərlə iş üzrə metodologiya və prosedurların hazırlanması
-
Erkən və sonrakı təqib (Fərdi, KOS və CİB seqmenti üzrə)
-
Problemli kreditlərin idarə olunması
-
Problemli kreditlərin restrukturizasiyası
-
Problemli biznes kreditlərin bərpası
-
Problemli kreditlər üzrə təyin olunmuş limitlər çərçivəsində restrukturizasiya qərarlarının icrası (Fərdi, KOS və CİB seqmenti üzrə)
-
Maliyyə vəziyyətinin dirçəlməsi və ödənişi gecikdirilmiş kreditlərlə bağlı problemlərin həll edilməsi məqsədi ilə fəaliyyət planlarının hazırlanması və icrasında fəal iştirak.
-
Müştərilərlə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması (görüşlər, telefon zəngləri, mesajlar və s. vasitəsilə)
-
Müştərilərin davranışlarına nəzarət etmək və onları təhlil etmək
-
Problemli kreditlərin bərpası məqsədi ilə rəsmi bildirişlərin göndərilməsi
-
Problemli kreditlərin bərpası yolunda restrukturizasiya planlarının hazırlanması və tətbiqində fəal iştirak
-
İlkin mərhələdə müştərinin maliyyə vəziyyətinin təhlili, qiymətləndirilməsi və təxmini olaraq bərpanın müzakirəsi
-
Görülən işlərin nəticələri barədə şöbənin səlahiyyətli şəxslərinə hesabat vermək (yığımla bağlı hesabat və s.)
-
Kreditlərin bərpası üzrə imkanların davamlı olaraq təkmilləşdirilməsi
-
Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
-
İş təcrübəsi: Kredit, Risk və ya müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi
-
Xarici dil: İngilis dili (orta), Rus (orta)
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
-
Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət və münaqişələrin həlli bacarıqları
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Kreditlərin Bərpası üzrə Kiçik Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
Job purpose:
Responsibility for restructuring and recovery of non-performing loans. Improving profitability and service standards, high level of implementation.
Main Accountabilities:
-
Develop methodology and procedures of working with non-performing loans
-
Follow-up of Soft and Hard collection directions (Individual, SME and CIB segments)
-
Non-performing loans management
-
Restructure of non-performing loans
-
Recovery of non-performing business loans
-
Execution of restructuring decisions within established limits on non-performing loans (Individual, SME and CIB segments)
-
Participation in the development and implementation of action plans for the financial recovery and resolving of problems related to non-performing loans
-
Periodical interaction with customers (through meetings, calls, messages, etc.)
-
Monitor and analyze customers behavior
-
Sending of claim letters in order to implement debt repayment
-
Participation on preparation restructuring plans regarding non-performing loans, their development and implementation
-
Pre-collection planning and assessment of customer’s financial environment
-
Delivering reports regarding implemented tasks to division’s competent figures
-
Continues improvement of collections capabilities
-
Performing of other tasks assigned by the direct manager
Knowledge, skills and experience required:
-
Education: Bachelor degree in economics, financial or other relevant field.
-
Work experience: 1 year experience in Credit, Risk or relevant field
-
Foreign Language: Russian (intermediate), English(intermediate)
-
Computer Skills: Microsoft Office
-
Other: Strong communication skills, able to resolve conflict.
Interested Candidates please send your CV by indicating “Credit Recovery Junior Specialist” in the subject line of your message. Otherwise, your candidacy will not be considered.
Legal specialist / Junior legal specialist
Son tarix 14 fev 2022 - [email protected]
Purpose of the position:
PASHA Bank is looking for legal specialists who can provide high quality and professional legal assistance in all areas of its activities, who are able to deeply analyze new projects in terms of legislation and prudential requirements, and who can help within the law to eliminate any obstacle during the work process.
This position requires solid legal knowledge, high analytical thinking, teamwork and communication skills. The most successful candidate will be a person who pays attention to details, has the ability to think about strategic goals and find optimal solutions.
Key responsibilities and skills:
-
Carrying out legal analysis and answering incoming inquiries related to the various bank services;
-
Preparation of agreements and other legal documents fully protecting rights and interests of the Bank;
-
Preparation of draft proposals on improving the regulatory framework related to banking activities;
-
Providing legal assistance to foreign employees of the Bank in obtaining work permits;
-
Supporting the development, updating and improvement of the Bank's internal rules, policies and procedures;
-
Providing support to bank administrators and other employees in collecting the documents required for appropriate certification;
-
Supporting the collection of documents required for registration, licensing and operation of the Bank's subsidiaries, representative offices, branches and divisions in the Republic of Azerbaijan and abroad;
-
Providing legal assistance related to application of labor legislation, etc.
Preferred cases:
-
Bachelor degree in law
-
3 years for legal specialist/ 1 year for junior legal specialist proven working experience as a lawyer in finance environment;
-
Knowledge and understanding of corporate law and procedures;
-
Outstanding communication skills
-
Knowledge of Azerbaijani and English languages is a must, Russian language is desirable;
-
Advanced MS Office knowledge
Candidates who meet the above requirements can send their CVs. In the subject line of the letter, please indicate the title of the position applied for as "Legal Specialist" / "Junior Legal Specialist". Otherwise, your application may be ignored. Only selected candidates will be contacted for the next stage of the recruitment process.
Specialist in Corporate FX Sales
Son tarix 04 fev 2022 - [email protected]
Main roles & responsibilities:
-
Negotiate and execute foreign exchange, commodities, precious metals sales
-
Attend customer meetings together with Head of Corporate FX
-
Actively attract and maintain new customers
-
Monitor necessary reports & assure the accuracy of the entered information
-
Dealing with all customer requests (internal or external) accurately and within agreed deadlines
-
Determine/offer preferential rates for corporate/private banking/SME customers & maintain relationship with them
-
Ensure all processes and procedures are in line with best practice, banks code of conduct and regulatory requirements
-
Prepare ad hoc reports requested by Head of FX
Required qualifications & skills:
-
Education: Bachelor degree in Finance or other relevant field
-
Work experience: Minimum 1 year experience in finance function
-
Foreign Language: English (advance), Russian (preferable)
-
CFA 1 preferred
-
Computer Skills: Microsoft Office (proficiency in power point and excel)
Other:
-
Professional knowledge of FX market and Derivatives, Market Knowledge, Local & International Markets
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs until February 4, 2022. Please indicate the name of the position (Specialist in Corporate FX Sales division) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Assistant (Project Management)
Son tarix 14 fev 2022 - [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
Strateji təşəbbüslərin səmərəli şəkildə reallaşdırılması üçün lazımi proseslərin, sənədlərin, prosedurların icrasına cavabdehdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Layihə planlarının, qrafiklərinin, büdcəsinin saxlanılması və monitorinqi
-
Layihə çərçivəsində təşkilati məsələlərin həll olunması, layihə menecerləri tərəfindən məqsədlərə nail olunması üçün kömək
-
Layihə idarə edilməsi üzrə standart alətlərin tətbiq edilməsi
-
Layihə komandasının bütün aspektlərinin gündəlik əlaqələndirilməsi
-
Layihələrin icrası barədə hesabatların hazırlanmasına dəstək
-
Layihə çərçivəsində rəhbərlik və müvafiq departamentlərlə kommunikasiyanın qurulması
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
-
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil (bakalavr dərəcəsi)
-
Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 1-3 il
-
Lisenziya / Sertifikat: tələb olunmur.
-
Xarici dillər: İngilis (orta).
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office.
-
Başqa tələblər: Biznes prosesləri barədə biliklər. Güclü ünsiyyət bacarığı (yazılı və şifahi).
Internal Control Specialist
Son tarix 14 fev 2022 - [email protected]
Main Responsibilities:
-
Participating in development of the control plan;
-
Implementing process testing;
-
Carrying out testing procedures within the plan (conducting interviews with process owners, gathering data, analyzing the information and etc.) and report the identified discrepancies to manager;
-
Prepare report of analysis and interviews;
-
Oversight on implementation of written action plans for treatment of identified discrepancies;
-
Participating in the preparation of summary reports on the activities of Internal Control function;
Requirements:
-
At least 3 years work experiences in internal control, internal audit or risk management function in banks and financial institutions.
-
Higher economic education
-
CIA, ACCA certificate is preferable
-
Excellent knowledge of banking operations
-
Effective time management
-
Ability to analyze
-
Team work
-
Must be fluent and competent in English at a business level
Internal Control Senior Specialist
Son tarix 14 fev 2022 - [email protected]
Main Responsibilities:
-
Participating in development of the control plan;
-
Implementing process testing;
-
Carrying out testing procedures within the plan (conducting interviews with process owners, gathering data, analyzing the information and etc.) and report the identified discrepancies to senior management;
-
Prepare report of analysis and interviews;
-
Oversight on implementation of written action plans for treatment of identified discrepancies;
-
Participating in the preparation of summary reports on the activities of Internal Control function;
-
Provide training and advice to supervised staff
-
Opportunity to participate in business trip
Requirements:
-
At least 3 years work experiences in internal control, internal audit or risk management function in banks and financial institutions.
-
Higher economic education
-
CIA, ACCA certificate is preferable
-
Excellent knowledge of banking operations
-
Effective time management
-
Ability to analyze
-
Team work
-
Computer skills and ability to work with relevant software (MS Windows)
-
Must be fluent and competent in English at a business level
Anbardar
Son tarix 25 yan 2022 - [email protected]
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Nəzakətli və səmərəli anbar xidməti göstərməklə yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətinin təmin edilməsi;
-
Anbarda saxlanılmalı olan bütün mal və ləvazimatların qəbul edilməsi;
-
Qəbul edilmiş malların keyfiyyəti və kəmiyyətinin qeydiyyatı, hesabatı və hesab-qaimələrin rəsmiləşdirilməsi;
-
Anbarda təmiz və həşəratsız saxlama şəraitinin təmin edilməsi;
-
Daxil olan malların sayılması və uyğun olmayanların uzaqlaşdırılması;
-
Rəsmi və təsdiqlənmiş sənədlər əsasında malların çatdırılması;
-
İnventar siyahılarının yenilənməsi və düzgün saxlamanın təşkil edilməsi;
-
Bankın inventarlaşdırılmasının səmərəli icrası;
-
Hər hansı təhlükəsizlik barədə dərhal rəhbərliyin məlumatlandırılması.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: İqtisadiyyat, mühəndislik və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il
-
Lisenziya/ Sertifikat: Anbar idarə olunması üzrə sertifikata üstünlük verilir.
-
Xarici dil: İngilis dili (başlanğıc səviyyə)
-
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 25.01.2021-ci il tarixinədək ünvanına başlıqda “Anbardar” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.