Accounting and Tax Specialist
Son tarix 07 yan 2022
Bizimlə siz əldə edəcəksiniz:
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
Bankın gündəlik fəaliyyətində Milli Mühasibat Uçotu Standartları və MHBS-ə uyğun olaraq mühasibatlıq uçotunun aparılmasının koordinasiyası;
Maliyyə Uçotu Siyasətinin MUBS və MUMS əsasında tətbiq edilməsi;
Bankın Vergi Siyasətinin tətbiqi və müvafiq hesabatların (mühasibatlıq və vergi) dəqiq və vaxtında təqdim olunması;
Şöbənin gündəlik proseslərinin daxili qayda və qanunvericiliyə əsasən icra müddətinə uyğun aparılması, günün bağlanması proseslərinə, mühasibatlıq və vergi əməliyyatlarının icrası;
Bankın gündəlik inzibati əməliyyatlarının uçotu;
Xarici auditorlara, vergi orqanlarına və yoxlama qurumlarına uçot sənədlərinin təqdimi;
Bankın məhsulları üzrə mühasibat modellərinə uyğun bankın struktur bölmələrinə müxabirləşmələrin yazılması;
Şöbənin gündəlik əməliyyatlarına və işinə aid bütün avtomatlaşdırmalarda iştirak və biznes tələblərinin yazılması;
Bankın bütün növ əməliyyat və kapital xarakterli xərclərinin düzgün uçotu;
Bankın bütün növ əməliyyat xərclərinin, ödənilməmiş öhdəliklərinin, müqavilələrin və invosyların hesablanması;
Bankın bütün növ əməliyyat gəlirlərinin və alınacaq məbləğlər üzrə invoysların yazılması, qaimələrin tərtibi;
Bankın daxili qayda, proses, siyasət və təlimatlarına (o cümlədən, SƏTƏM-lə əlaqədar) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq və hər hansı qəza, insident və təhlükəli hallar barədə dərhal rəhbərə məlumat ötürülməsi.
İşiniz nədən ibarətdir?
Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
İş təcrübəsi: 1-3 il
Lisenziya / Sertifikat: ACCA /Dip İFRS/ CIMA
Xarici dillər: İngilis, Rus
Kompüter bilikləri: Microsoft Office
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları və əməliyyatları
Bazar üzrə biliklər: Maliyyə bazarları və bank üzrə biliklər
Digər: İFRS knowledge
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Mühasibatlıq və vergi mütəxəssisi” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
Financial stability: Competitive salary
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
Advanced training opportunities
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
To execute Bank's day-to-day accounting (in accordance with National Accounting Standards and IFRS);
To apply Financial Accounting Policy on the basis of IAS and IFRS and Bank's Tax Policy;
To accurate timely submission of relevant reports; (accounting and tax)
To carry out the daily processes of the division in accordance with the internal rules and legislation in accordance with the deadline, the closing processes of the day, month, the implementation of accounting and tax operations;
To account daily general and administrative expenses of the Bank;
To submit accounting documents to external auditors, tax authorities and inspection bodies;
To write accounting models for the Bank's products to the structural units of the bank in accordance with product passport;
To participate in all automations related to the day-to-day operations and work of the division and write business requirements;
To accurate accounting of all types of operating and capital expenditures of the Bank;
To calculate all types of operating expenses, outstanding liabilities, contracts and invoices of the Bank;
To draw invoices for all types of operating income and amounts to be received by the bank, preparation of invoices;
To follow the Bank's internal rules, processes, policies, instructions and report any accidents, incidents and hazards directly to the supervisor immediately.
Required skills:
Education: High education in Finance and Economics
Work experience: 1-3 years
License / Certificate: ACCA / Dip İFRS / CIMA
Foreign languages: English, Russian
Computer skills: Microsoft Office
Product knowledge: Knowledge of banking products and operations
Market knowledge: Knowledge of financial markets and banking
Other: IFRS knowledge
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Accounting and Tax specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process [email protected].
Junior Tourism and Mobile Communications Specialist
Son tarix 07 yan 2022
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
Rahatlıq: Sərbəst geyim üslubu (rəsmi tədbirlər istisna)
İşiniz nədən ibarətdir?
Əməkdaşlar və qonaqlar üçün sərfəli və şəffaf şəkildə səyahət planlarının təşkili;
Mobil rabitə planlarının həyata keçirilməsi;
Korporativ səyahət üçün siyasət və proqramların hazırlanmasına dəstək;
Bankın daxili təlimatına uyğun olaraq bilet rezervasiyası da daxil olmaqla bütün işçilər üçün səyahətlərin təşkili;
Tur-agentlərlə əlaqələrin qurulması və bütün səyahətlər üçün ən yaxşı xidmət və qiymət təklifinin təmin edilməsi;
Səyahət proqramlarında inkişaf, yeniliklərin təklifi və rahat səyahətlərin təşkili;
Mobil rabitə planının hazırlanması və idarəsi, tariflər barədə təchizatçılarla danışıqların aparılması;
İşçilərin mobil paketlərlə təmin edilməsi və idarəsi;
Ödəniş üçün göndərilən bütün səyahət sifarişlərinin icrası;
Səyahət marşrutlarının hazırlanması və səyahət cədvəlləri barədə məlumatın müvafiq işçilərə ötürülməsi;
Qonaqlar üçün zəruri hallarda hava limanına gediş-gəliş üçün nəqliyyatın təşkili;
Səyahət edən əməkdaşlara viza və ya xüsusi səyahət sənədləri barədə məlumatın verilməsi və dəstək göstərilməsi;
Səyahətlə əlaqəli məsələlərdə və ya problemlərdə işçilərə dəstək;
Səyahətlərin Bankın siyasət və təlimatlarına uyğun olaraq təhlükəsiz və səmərəli təşkili;
Səyahət agentliklərindən alınan invoysların yoxlanılması və təsdiqi;
Səyahət üzrə tələb və xərc hesabatlarının dəqiq, tam və vaxtında hazırlanması və mühasibatlıqla əməkdaşlıq;
Səyahət agentlikləri və mobil rabitə tərəfdaşları ilə münasibətlərin idarəedilməsi;
Mobil rabitə istifadəsi və səyahət xərcləri barədə aylıq hesabat;
Bankın daxili qayda, proses, siyasət və təlimatlarına (o cümlədən, SƏTƏM-lə əlaqədar) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq və hər hansı qəza, insident və təhlükəli hallar barədə dərhal rəhbərə məlumat ötürülməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
Təhsil: Bakalavr təhsili
İş təcrübəsi: 1-2 il
Xarici dil: İngilis dili
Kompüter bilikləri: MS ofis proqramları
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Turizm və mobil kommunikasiyalar üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Benefits we offer:
Financial stability: Competitive salary
Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
Advanced training opportunities
Comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
To organize travel plans in a cost-effective and transparent manner for staff and guests;
To support development of policies and programs for corporate travel programs;
To implement mobile communication plans;
To support policy and program development for corporate travel programs;
To organize trips for all employees, including ticket reservations, in accordance with the Bank's internal instructions;
To establish contacts with tour agents and provide the best service and price offer for all trips;
To develop travel programs and offer innovations and organization for comfortable trips;
To develop and manage mobile communication plan, negotiations with suppliers on tariffs;
To provide and manage employees with mobile packages;
To execute all travel orders of payments;
To prepare travel routes and transfer information on travel schedules to relevant staff;
To arrange transportation for guests to and from the airport if necessary;
To inform and support staff about visas or special travel documents;
To support employees with travel issues or problems;
To organize safe and efficient trips in accordance with the Bank's policies and guidelines;
To verify and approve invoices received from travel agencies;
To complete and timely prepare travel and expense reports and collaboration with accounting team;
To manage relationships with travel agencies and mobile partners;
To report monthly on mobile usage and travel expenses;
To follow the Bank's internal rules, processes, policies, instructions and report any accidents, incidents and hazards directly to the supervisor immediately.
Required skills:
Education: Bachelor degree
Work experience: 1-2 years
Foreign language: English
Computer skills: MS office progr ams
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Junior Tourism and Mobile Communications Specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process - [email protected].